AndroidHealthClinic

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Jealousy of jaloezie?

• Topic Starter Topic Starter
De Franse spelling ''jalousie'' komt uitsluitend voor in de uitdrukking jalousie de métier (afgunst tussen vakgenoten).

Nuff said...

Inderdaad nuff said.

Gisteren:

90 Minuten intensief wedstrijdje veldvoetbal... Heerlijk!

gast... voetbal...

ik voel een log move aankomen?

Laatst bewerkt:
Het was echt heerlijk, heb me helemaal volgelopen in het zonnetje... Nice om eens te voelen hoe je bloed ververst wordt...

hahahahaahahahahah

Kom je zo vrachtwagentje trekken?

Vandaag:

Flat Bench:
8x60
8x80
8x100
2x120
2x120
2x120
2x120

Incline Bench:
8x60
8x80
5x100
5x100
5x100 (Laatste met hulp)
5x100 (Laatste twee met hulp)

Flat Dumbbell Press
6x30
6x30
6x30

(Om en om qua arm, snap de logica niet... Maargoed, ik ben slechts een bal in het spel der ballen en sterren...

Flyes
5x5x80

Skull crushers (tot 60kg), pull down en nog zo'n touwtje oefening voor de triceps...

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Ernaar kijken op zondag, dat is voor homo's. Meedoen was best hetero!

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Kom je zo vrachtwagentje trekken?

Had school:( Tevens kan die Omega ook al niet! Is het een keer niet zo vroeg?

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

no time

hij moet een bal in een netje schoppen :roflol:

Ik ben van alle markten thuis Erwin, zo simpel ligt het niet.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

:roflol:

Lekker ff genieten van het heerlijke weer :)
Maarrruh niet meer getraind vandaag...offf ben je nu vrachtwagentje trekken ?? :o :eek:

Hey poppetje:) Eerst uitlachen en daarna goedmaken? :D
Maar ben dus wel wezen trainen vandaag en gisteren inderdaad heerlijk genoten. Jij nog wat gedaan?

Hey poppetje:) Eerst uitlachen en daarna goedmaken? :D
Maar ben dus wel wezen trainen vandaag en gisteren inderdaad heerlijk genoten. Jij nog wat gedaan?

Nee hoor ;)
ik lach je toe :D. Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar vind het nog wel leuk om te horen dat je hebt genoten van het weer met een potje voetbal. Maakt niet uit wat je dan doet buiten, als je er maar van geniet..zijn genoeg die binnen blijven hangen. Zelf ben ik met het mooie weer extra gaan fietsen en weer begonnen in het bos... :cool: & natuurlijk getraind en de rest..behalve werken op zondag. Ik had een keertje vrij :woot: vanwege 1e paasdag ;). In de ochtend wel staan koken voor de brunch ^^

Trouwens lekkere training kerel :thumbs:
Zelf gisteren ook borst/triceps getraind ;), maarruh qua gewichten natuurlijk niks vergeleken met dat van jou... maar goed mijn doel is dan ook geen kracht ;) al zou ik wel nog iets meer kracht willen dus wie weet straks ook maar wat hogere intensiteit / minder reps... :rolleyes:. Maar moet mezelf een beetje in de hand houden, ik leg al gauw de lat te hoog en voor je het weet sta ik op het podium :o (haha nee hoor geintje).

Maar goed, ik ga beginnen aan..jawel... schoolwerk..
Fijne dag :)

CiaoCiao!

Kolere wat een verhaal.. :roflol:

Yooo snake, hoe hossel jij die chicks toch steeds in je log?

Goed bezig!

Terug
Naar boven