Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Franse spelling ''jalousie'' komt uitsluitend voor in de uitdrukking jalousie de métier (afgunst tussen vakgenoten).
Nuff said...

Je weet dat ik je het beste gun jongen.
ps. in dat kader: wanneer knal je er nou eens een naald in?![]()
Ik durf dat niet man, zou het stiekem ook wel vet vinden!

Het was echt heerlijk, heb me helemaal volgelopen in het zonnetje... Nice om eens te voelen hoe je bloed ververst wordt...

Tevens kan die Omega ook al niet! Is het een keer niet zo vroeg?
Lekker ff genieten van het heerlijke weer![]()
Maarrruh niet meer getraind vandaag...offf ben je nu vrachtwagentje trekken ??![]()
![]()
Eerst uitlachen en daarna goedmaken?
Hey poppetjeEerst uitlachen en daarna goedmaken?
![]()
Maar ben dus wel wezen trainen vandaag en gisteren inderdaad heerlijk genoten. Jij nog wat gedaan?
. Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar vind het nog wel leuk om te horen dat je hebt genoten van het weer met een potje voetbal. Maakt niet uit wat je dan doet buiten, als je er maar van geniet..zijn genoeg die binnen blijven hangen. Zelf ben ik met het mooie weer extra gaan fietsen en weer begonnen in het bos...
& natuurlijk getraind en de rest..behalve werken op zondag. Ik had een keertje vrij
vanwege 1e paasdag
. In de ochtend wel staan koken voor de brunch ^^
, maarruh qua gewichten natuurlijk niks vergeleken met dat van jou... maar goed mijn doel is dan ook geen kracht
al zou ik wel nog iets meer kracht willen dus wie weet straks ook maar wat hogere intensiteit / minder reps...
. Maar moet mezelf een beetje in de hand houden, ik leg al gauw de lat te hoog en voor je het weet sta ik op het podium
(haha nee hoor geintje).