Oke, zal ik doen PilatesJe hebt wel gelijk... Mijn kuiten zijn vandaag zo zuur, kan amper lopen!
---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Serieus kerel, nog een paar weekjes zo voetballen en ik heb de beachlook waar zelfs jij nat van wordt! Zit nu serieus te twijfelen of ik niet gewoon ga fitnessen gecombineerd met voetbal. Mijn blokjes jeuken en de endorfine klapt mijn hersenpan uit! Durf haast niet op de weegschaal te gaan staan of mijn biceps op te meten...
Gast ik ga je echt niet lopen afzeiken. Je hebt gewoon ****ing gelijk. Zeg nou zelf waar heb je meer aan. Een ****ing afgetraind lijf, blokjuhsss, 90 kilo op 14%.... met een squat van 180 of een squat van 200 maar dan met een spekpens. Ik kan je gewoon volgen man. Met een atletisch fysiek scoor je meer bij de vrouwtjes. Feit!

Je hebt wel gelijk... Mijn kuiten zijn vandaag zo zuur, kan amper lopen!
...
Ik ga mijn sport niet opgeven, maar lekker is het wel. Als ik 90 weeg, damn, dan moet er echt wat test en deca in om op minimaal 100kg te komen. Mentaal trek ik dat niet laat staan qua vrachtwagen.

-> tot morgenochtend hehe)