XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Oke, zal ik doen Pilates:) Je hebt wel gelijk... Mijn kuiten zijn vandaag zo zuur, kan amper lopen!

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Serieus kerel, nog een paar weekjes zo voetballen en ik heb de beachlook waar zelfs jij nat van wordt! Zit nu serieus te twijfelen of ik niet gewoon ga fitnessen gecombineerd met voetbal. Mijn blokjes jeuken en de endorfine klapt mijn hersenpan uit! Durf haast niet op de weegschaal te gaan staan of mijn biceps op te meten:angstig:...

Gast ik ga je echt niet lopen afzeiken. Je hebt gewoon ****ing gelijk. Zeg nou zelf waar heb je meer aan. Een ****ing afgetraind lijf, blokjuhsss, 90 kilo op 14%.... met een squat van 180 of een squat van 200 maar dan met een spekpens. Ik kan je gewoon volgen man. Met een atletisch fysiek scoor je meer bij de vrouwtjes. Feit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik was half sarcastisch he bro:D Ik ga mijn sport niet opgeven, maar lekker is het wel. Als ik 90 weeg, damn, dan moet er echt wat test en deca in om op minimaal 100kg te komen. Mentaal trek ik dat niet laat staan qua vrachtwagen.

Laatst bewerkt:
Ik was half sarcastisch he bro:D Ik ga mijn sport niet opgeven, maar lekker is het wel. Als ik 90 weeg, damn, dan moet er echt wat test en deca in om op minimaal 100kg te komen. Mentaal trek ik dat niet laat staan qua vrachtwagen.

Uit mijn post spreekt misschien ook een beetje mijn frustratie..... Ergens heb ik zin om mezelf gewoon helemaal droog te trainen.

Het daadwerkelijk doen? nee dat zie ik de eerst komende jaren niet gebeuren.

omega was ook sarcastisch. :D

Die jongen staat over 2 jaar op de sterksteman van nederland.

QUOTE=mc. chick;4778771]omega was ook sarcastisch. :D[/QUOTE]
;)

Uit mijn post spreekt misschien ook een beetje mijn frustratie..... Ergens heb ik zin om mezelf gewoon helemaal droog te trainen.

Als je een beetje gaat voetballen moet het wel snel kunnen gaan merk ik nu. Mijn lichaam reageert erg goed, misschien jammer genoeg wel sneller dan met massa aanzetten. Conditie is ook goed te noemen!

Jij snapt het ;)

Have fun!

de nieuwe generatie BB legend voetbalt niet. hij weet wel beter. John is metgod en die wijst hem de weg naar het ijzer

Voetbal, gast. Je weet toch wat de consequenties kunnen zijn als je met een paar kilotjes extra het veld op gaat... Het kan je je squatcarriere kosten.

Laatst bewerkt:
Voetbal, gast. Je weet toch wat de consequenties kunnen zijn als je met een paar kilotjes extra het veld op gaat... Het kan je je squatcarriere kosten.

Mijn rechterknie steekt wel een beetje. Maar dat is toch juist hardcore?

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Vandaag Lats getraind. Latpull behind nek met 110, T-bar met 100 en zagen met de dumbbells met 40 + een pompie. Alles 5x5. Wilde biceps doen maar toen moest de toko dicht... Only in Hercules zullen we maar zeggen. Nu stappen met Kevin. Wawawiewa!

EDIT: Damn, Grijpie! Was dat niet wat jou gebeurde? Ook iets met voetballen toch? Toch maar eens over denken dan...

Laatst bewerkt:
Goede avond gehad? :cool:

hehe... goedemorgen? Beetje brakkie ja? zonde...zo'n mooie dag :p

HAHA ik heb er al een lange dag op zitten ^^
(gefietst, benen getraint...gefietst naar mijn werk bij elkaar zo'n 20 km en nu zijn er wat vrienden...en kon het natuurlijk niet laten om net ff een uur mee te crossen in het bos...net terug...nu ga ik weer afsluiten om lekker te chillen voor de rest van de dag...morgen weer een lange dag dus lekker rustig aan vanaf nu :P -> tot morgenochtend hehe)

Geniet lekker van het zonnetje :cool:!

Hey man, was gezellig gisteren!

Hey man, was gezellig gisteren!

Echt he! Vond het super! Ben verslaafd man, kom net weer thuis van een avondje stappen. Voetballen, bier. Damn. Moet niet gekker worden! Er gaat hier iets mis!

---------- Toegevoegd om 04:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:23 ----------

hehe... goedemorgen? Beetje brakkie ja? zonde...zo'n mooie dag :p

HAHA ik heb er al een lange dag op zitten ^^
(gefietst, benen getraint...gefietst naar mijn werk bij elkaar zo'n 20 km en nu zijn er wat vrienden...en kon het natuurlijk niet laten om net ff een uur mee te crossen in het bos...net terug...nu ga ik weer afsluiten om lekker te chillen voor de rest van de dag...morgen weer een lange dag dus lekker rustig aan vanaf nu :P -> tot morgenochtend hehe)

Geniet lekker van het zonnetje :cool:!

Je hebt zeker gelijk! Zonde van een mooie dag. Morgen waarschijnlijk weer naar de klote... Ach, heb het blijkbaar even nodig:)

Jeetje, wat een druk leventje joh! Wel een apart meisje zo te lezen:D Moet je werken dan ofzo? Succes iig morgen! X

Ja moet zo les geven, dan zelf trainen en dan weer werken ^^
Goedemorgen :p, jij zal nu wel vast weer net je bedje in kruipen hehe.

interval trainingen dude, lees dit is:

http://hubpages.com/hub/Interval_Training__Steady-State_Cardio_is_Obsolete

ik snap niet dat je dat nog steeds niet doet... jullie hebben gvd die prachtige baan naast de gym. gewoon 2x in de week NA je krachttrainingen een interval training (duurt maar 12 minuten waarvan 4 minuten echt intens zijn)... misschien hier en daar wat suikers schrappen en der is echt nog wel een better shaped omega van de zomer. ik denk niet eens dat het je kracht gaat kosten

Lekkere training na het weekend, uhu. Altijd als ik drink zeg ik dat het de laatste keer is. Bij deze weer. Vasculair als de t*fus, 10kg slapper dan normaal, heel de dag een harde lul en ontzettend opvliegend. Beter blijf ik voortaan gewoon van de alcohol af.

Heb lats en borst gedaan + biceps en triceps. Variatie van Maurits, lekker tot het gaatje maar nu wel pijn in mijn linker schouderkop.

Zeg maar niets...

Hoe gaat het met onze voetballende blonde nicht? :D

Terug
Naar boven