- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, idd.

mmm je moet opschieten nathan, kevin belde net en die zei "ik zal wel even kijken of ik hocus pocus in pilates pas"
dus stop met je tijd verdoen met voetballen
no good, blessuregevoelige k*tsport
True, heb al een blauwe scheen, gescheurde teennagel en een dikke enkel. Voetbal is k*t om te doen naast hardcore trainingen en dodelijke strongman trainingen, kan je hiernaast nog voetballen dan geef je duidelijk geen volle gas. Kom op Nathan, **** voetbal en gewoon ****ing hard trainen.![]()
strongman met 6pack is toch nog veel beter
strongman met beertender nog beter, chickies lusten ook bier

strongman met 6pack is toch nog veel beter
strongman met beertender nog beter, chickies lusten ook bier

Ik heb serieus minder met strongmannen dan jullie. Behalve biervat press, tires, log en vrachtwagen. Laat ik het zo zeggen, ik haat lopen met gewicht. Dat vertik ik. Punt.
Even wat voetballen tussendoor voelt als een frisse douche na jaren dezelfde sport beoefenen.
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------
Ik ben een beer, maar drink niks dan water.

Dan ga je maar zwemmen als tussendoor, is nog frisser. (serieus, dat is echt ****ing gul na een ****ing harde training)
Pas op met je uitspraken jongen anders beland je naast Mrs. Hollaway.![]()

OMFGIk heb serieus minder met strongmannen dan jullie. Behalve biervat press, tires, log en vrachtwagen. Laat ik het zo zeggen, ik haat lopen met gewicht. Dat vertik ik. Punt.
Even wat voetballen tussendoor voelt als een frisse douche na jaren dezelfde sport beoefenen.
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------
Ik ben een beer, maar drink niks dan water. Bier =![]()

+1
HE multitalent
Kijk je een beetje uit met je kuiten...voor je het weet loop je met een blessure en kan je niet meer normaal squatten...en tja.. dat kan natuurlijk niet![]()
![]()

+1
HE multitalent
Kijk je een beetje uit met je kuiten...voor je het weet loop je met een blessure en kan je niet meer normaal squatten...en tja.. dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Je hebt wel gelijk... Mijn kuiten zijn vandaag zo zuur, kan amper lopen!Zijn billen blijven ook zonder squaten wel lekker stevig hoor![]()
...