MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

hocus pocus pilates pas?

helaas kan niet toveren :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, scheer je eens weg hier! En snel! Ksssst!

Voor straf ga ik vandaag WEER 90 min keihard voetballen. Morgen rug en biceps op het programma. Benen sla ik deze week zodoende uiteraard over!

-X-je Snakey

Zoals gezegd 90 minuten vol gas gevoetbald... Kuiten knallen bijna open... Ik heb mijn roeping gemist, ben een echt multi-talentje!

mmm je moet opschieten nathan, kevin belde net en die zei "ik zal wel even kijken of ik hocus pocus in pilates pas"

dus stop met je tijd verdoen met voetballen

no good, blessuregevoelige k*tsport

Nathan lekkker voetbalsletje, ik mis je zo

Voetbal is k*t om te doen naast hardcore trainingen en dodelijke strongman trainingen, kan je hiernaast nog voetballen dan geef je duidelijk geen volle gas. Kom op Nathan, **** voetbal en gewoon ****ing hard trainen. :p

Nathan lekkker voetbalsletje, ik mis je zo

:heart:

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

mmm je moet opschieten nathan, kevin belde net en die zei "ik zal wel even kijken of ik hocus pocus in pilates pas"

dus stop met je tijd verdoen met voetballen

no good, blessuregevoelige k*tsport

:roflol: True, heb al een blauwe scheen, gescheurde teennagel en een dikke enkel.

Was wel lachen geblazen vandaag, liep zo'n gladde italiaan volgas tegen me op. BAM. Ik stond, hij horizontaal.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Voetbal is k*t om te doen naast hardcore trainingen en dodelijke strongman trainingen, kan je hiernaast nog voetballen dan geef je duidelijk geen volle gas. Kom op Nathan, **** voetbal en gewoon ****ing hard trainen. :p

Wat een haat weer, ik vind dit meer passen bij een echte ''brad''. **** strongmannen anyway. Ik ga voor de sixpack met chicks.

strongman met 6pack is toch nog veel beter

strongman met beertender nog beter, chickies lusten ook bier

strongman met 6pack is toch nog veel beter

strongman met beertender nog beter, chickies lusten ook bier

Ik heb serieus minder met strongmannen dan jullie. Behalve biervat press, tires, log en vrachtwagen. Laat ik het zo zeggen, ik haat lopen met gewicht. Dat vertik ik. Punt.

Even wat voetballen tussendoor voelt als een frisse douche na jaren dezelfde sport beoefenen.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Chickies die van beer houden zijn nog flexer. :cool:

Ik ben een beer, maar drink niks dan water. Bier = :gay:

Ik heb serieus minder met strongmannen dan jullie. Behalve biervat press, tires, log en vrachtwagen. Laat ik het zo zeggen, ik haat lopen met gewicht. Dat vertik ik. Punt.

Even wat voetballen tussendoor voelt als een frisse douche na jaren dezelfde sport beoefenen.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Ik ben een beer, maar drink niks dan water.

Dan ga je maar zwemmen als tussendoor, is nog frisser. (serieus, dat is echt ****ing gul na een ****ing harde training)

Pas op met je uitspraken jongen anders beland je naast Mrs. Hollaway. ;)

Dan ga je maar zwemmen als tussendoor, is nog frisser. (serieus, dat is echt ****ing gul na een ****ing harde training)

Pas op met je uitspraken jongen anders beland je naast Mrs. Hollaway. ;)

Zwemmen is voor zeehonden. Welke uitspraken? Gaan we dreigen in mijn log el snorro? :D

Ik ben een beer, maar drink niks dan water. Bier = :gay:
OMFG

Het superdude gehalte stijgt weer. Toch blijf ik van je houden. :kiss:

Hier een topic voor je. http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/the-superdudes-topic-voor-alle-mensen-6pack-willen-237276/

Laatst bewerkt:
+1 :D

HE multitalent ;)
Kijk je een beetje uit met je kuiten...voor je het weet loop je met een blessure en kan je niet meer normaal squatten...en tja.. dat kan natuurlijk niet :no: ;)

Oke, zal ik doen Pilates:) Je hebt wel gelijk... Mijn kuiten zijn vandaag zo zuur, kan amper lopen!

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Zijn billen blijven ook zonder squaten wel lekker stevig hoor :mad:

Serieus kerel, nog een paar weekjes zo voetballen en ik heb de beachlook waar zelfs jij nat van wordt! Zit nu serieus te twijfelen of ik niet gewoon ga fitnessen gecombineerd met voetbal. Mijn blokjes jeuken en de endorfine klapt mijn hersenpan uit! Durf haast niet op de weegschaal te gaan staan of mijn biceps op te meten:angstig:...

Terug
Naar boven