AndroidHealthClinic

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
Squat:
8x60
8x80
8x100
8x120
8x140

Leg Curl:
8x40
8x50
8x55
8x60

Kuitenmachine:
12x40
12x50
12x60
12x70

Heb gisteren met 120 bench weer aardig mijn schouder verdoet. Eigen schuld ook (slechte opwarming) maar gedreven in de groep. Dichter bij mezelf blijven. Dit kost en levert niets op.

Laatst bewerkt:
schouder heel houwe mawfukka, je hebt em nog hard genoeg nodig!

Inderdaad. Helaas is het weer te laat...

Schouderblessure is een feit, exact weer als vorige keer. Nu maar hopen dat dit geen weken gaat duren...

Heb zo goed en kwaad als het kon rug, biceps, triceps en buik gedaan. Voor de rest wat licht schouderwerk voor doorbloeding. :sad:

mooi ****ed man

Inderdaad, en ook altijd voor een event. Behalve dat ging het gewoon lekker en heb ik mentaal zin om te beuken. Ach ja, laat ik maar stoppen met zeuren en hopen dat het weer met een sisser afloopt (in de zin dat het goed geneest).

Verkapte kijk-mij-altijd-een-schouderblessure-hebben topic.

Beterschap man, zwaar klote van die zoveelste schouderblessure!

Thnx, je zou het bijna gaan denken... :sad:

Ik voelde zojuist een vage gevoel in me rechterschouder na het lezen van je topic, true story.

Het is m'n linker!

Klote is dat he. :sad:

Vandaag:

Squat:
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x160
2x180 Rep PR Wil soepel een triple kunnen draaien op deze diepte (ben. par.)

Deadlift:
5x90
5x110
5x140
5x160
1x180
1x200 (best pittige lift, weer meer gaan deadliften dus).

Pens

Ze wilde me weer voortijdig de gym uitzetten, werd een beetje pissed en zei dat ze me dan persoonlijk moesten weghalen. Stond toen uiteindelijk in mijn eentje te deadliften:roflol:... Begeleiding pissed, maar he! Heb het wel kunnen afmaken:D

Haha, hoezo dan? Gingen ze dicht?

En hoezo 'schouderblessure een feit'? In de zin dat elke beweging met je schouder nu pijn doet of zo?

Haha, hoezo dan? Gingen ze dicht?

En hoezo 'schouderblessure een feit'? In de zin dat elke beweging met je schouder nu pijn doet of zo?

Hahaha, ja! Lichten uit willen doen en met sleutels gaan zwaaien. Gebeurd wel meer op vrijdag als er niemand aan de bar zit. Normaal mopper ik alleen maar ik werd nu echt ff link.

Zei dat ze de t*ring konden krijgen en tot 22:00 open moesten blijven. Dat ging hij niet voor mij doen zei die (onderwijl mij bekijkend van tja ik kan hem niet wegdragen:roflol:). Uiteindelijk dus gewoon in een lege zaal doorgetraind alsof mijn neus bloedde (3 gasten gingen namelijk wel weg).

En die schouderblessure, ik voel het als ik een jas aantrek en banken zit er sowieso sinds afgelopen maandag niet meer in zonder pijnlijke steken. Hoop dat het dit weekend een beetje heelt.

Laatst bewerkt:
Waren ze normaal ook geopend tot 22 uur dan? Zo ja, dan vind ik het echt onbeschoft om met sleutels te gaan zwaaien. 22:00 is 22:00 uur niet eerder..of(en) later (mag altijd:P)..hoe rustig het ook mag zijn. Dit is niet echt klantvriendelijk ofzo... goed dat je je niet hebt weg weten te jagen XD

Doe maar rustig aan met die blessure... voor je het weet is het nog erger... ja ja verplicht rustig aan doen is k*t.. maar beter "even" dan straks voor een langere tijd :rolleyes:

Lekkere training btw!
Fijn weekend! Ciaoooo:kiss:

wanneer komen jullie er nou eens openlijk voor uit?

Terug
Naar boven