Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

I :heart: snakeman

• Topic Starter Topic Starter
wanneer komen jullie er nou eens openlijk voor uit?

Huh?

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Thnx man! We MOETEN deze week ff oefenen voor het trucktrekken!

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

:eek:
:o
:kiss:

Heb rug getraind (allemaal cable en machine oefeningen ivm schouder).
Geen zin om neer te typen, maar best zwaar gegaan.

En even naar pilatesje: Hoi! :) :hello::heart:

Player!

Jij hebt geen datingssite buiten dbb nodig.

Jongens jongens toch:finger:...

Pardon?!

Zo ze zijn hier wel erg gauw:windup:

Goedemorgen overigens :cool:

Ik weet het niet, vermoed van niet. Vandaag gaan Sarko en Roy de locatie bezoeken.

Ik vraag me af of Corpaul en ik wel kunnen. Hij heeft last van zijn biceps en ik toch last van mijn linker pols na die wedstrijd van afgelopen zondag. :(

Gisteren:

Schouders:

Behind neck press:
8x40
8x60
8x70
8x70

Press machine:
8x60
8x70
8x80
5x90
5x100

Shoulder raises:
4x12x13

Face pulls:
4x12x30

Shrugs:
5x5x120

Onderarmen:
4x12x60

Goede schoudertraining met een schouderblessure. Het is de bench die steken geeft, zodra ik mijn schouderkop specifiek aan de voorkant ga belasten.

Vandaag:

Squat:
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x170 PR Ging lekkah lekkah

Deadlift:
5x80
5x110
5x130
5x160
1x180
1x200
1x210

Calf raises:
12x50
12x60
12x70
12x80

Lekkere training snakey,
Zeker die wat betreft je schoudertraining als je ook last hebt van een schouderblessure. Gister geen last gehad hiervan? Ook lekker bezig geweest gisteren, good work :thumbs:

Vandaag: Borst en biceps geprobeerd. Tot 2x100 gebenched... Nog steeds pijn...

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Lekkere training snakey,
Zeker die wat betreft je schoudertraining als je ook last hebt van een schouderblessure. Gister geen last gehad hiervan? Ook lekker bezig geweest gisteren, good work :thumbs:

Thnx Pilatesje! Ik doe mijn best met mijn schouder... Geen last nee. Vandaag wel. Achja, hoop dat ik er sterker uitkom... Hoe gaan jouw trainingen?

Pik!! Waarom doe je neck presses terwijl je een schouderblessure hebt? Die zijn juist oh zo slecht voor je gewrichten als je ze vaak doet. (ik zou ze al HELEMAAL niet doen terwijl ik in rehab zit)

Squat: NICE
Deadlift: NICE
Bench: Lose that shit, laat je schouders even rusten.

Pik!! Waarom doe je neck presses terwijl je een schouderblessure hebt? Die zijn juist oh zo slecht voor je gewrichten als je ze vaak doet. (ik zou ze al HELEMAAL niet doen terwijl ik in rehab zit)

Squat: NICE
Deadlift: NICE
Bench: Lose that shit, laat je schouders even rusten.

An sich heb je gelijk, maar ik doe deze week alles wat ik kan doen. Word helemaal gek van het feit dat er weer een blessure is. Wil knallen. Maargoed, je hebt zeker een punt. Iedereen scheld me ook uit in de gym, dat ik een dwaas ben. En dat ben ik ook... :D

An sich heb je gelijk, maar ik doe deze week alles wat ik kan doen. Word helemaal gek van het feit dat er weer een blessure is. Wil knallen. Maargoed, je hebt zeker een punt. Iedereen scheld me ook uit in de gym, dat ik een dwaas ben. En dat ben ik ook... :D

It's either the brains or the looks. :rolleyes:

I'd like to see those tits now , sir?

Maar nette training man, ****ing ZIEKE deathlifts hoe lang loop je dan met een kromme rug? ( hele week )
Squats heel mooie PR , keep it up !!

Twijfel alleen aan de diepte van z'n Squats.

Brad kennende stopt hij na 5 cm omdat anders z'n zicht in de spiegel geblokkeerd wordt door een balk van de rack. :finger:

Terug
Naar boven