Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
I'd like to see those tits now , sir?

Maar nette training man, ****ing ZIEKE deathlifts hoe lang loop je dan met een kromme rug? ( hele week )
Squats heel mooie PR , keep it up !!

Thnx kerel:)

Van deze trainingen heb ik geen centje pijn meer. Dus heb er nagenoeg geen last van (op zeer minimale spierpijn na).

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Twijfel alleen aan de diepte van z'n Squats.

Brad kennende stopt hij na 5 cm omdat anders z'n zicht in de spiegel geblokkeerd wordt door een balk van de rack. :finger:

Als er iets is waar ik tegenwoordig op let is het diepte, dan maar even geen reflectie van mijn goddelijke harses.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx kerel:)

Van deze trainingen heb ik geen centje pijn meer. Dus heb er nagenoeg geen last van (op zeer minimale spierpijn na).

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Als er iets is waar ik tegenwoordig op let is het diepte, dan maar even geen reflectie van mijn goddelijke harses.

Blij om dat te horen!
Begon bang te worden dat je het af had geleerd. En wanneer kom je nou eens gezellig je de t**fus in trainen met een oh zo mannelijke Strongman training?!?!?!

• #1.004
haha. heb sinds vandaag pas zitten lezen, maar goed bezig. succes:thumb:

Thnx Kerel! Leuk om te zien dat meer mensen mijn rommelhokje volgen:D

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Blij om dat te horen!
Begon bang te worden dat je het af had geleerd. En wanneer kom je nou eens gezellig je de t**fus in trainen met een oh zo mannelijke Strongman training?!?!?!

Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen:o

Maar wil best een keertje komen kijken hoor:D
Of er moet een vrachtwagen staan met biervat!

*zucht*

Gewoon weer eens meedoen verdomme! Dan maar die nageltjes vies laten worden. :fuu:

Vandaag: Borst en biceps geprobeerd. Tot 2x100 gebenched... Nog steeds pijn...

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Thnx Pilatesje! Ik doe mijn best met mijn schouder... Geen last nee. Vandaag wel. Achja, hoop dat ik er sterker uitkom... Hoe gaan jouw trainingen?

Nee geen last tijdens je trainingen nee, maar de dag erna dus wel ;) en dat bedoelde ik! Ik denk dat je een peesirritatie hebt, die voel je meestal pas een dag later namelijk. Doe maar wel rustig aan met de belastende oefeningen... echt beter, straks zul je meer gaan balen als je een chronische blessure hebt :sad:.

Het gaat heel goed hier :cool:, druk..maar leuk weekje wat betreft school...moet zo weer dus ga zo eerst maar ff mijn benen trainen :cool:. Al heb ik nog wat spierpijn van eergisteren van o.a. DL's. We spreken elkaar!
Het word mooi weer komende dagen :D :woot:

• #1.007
Vandaag: (Eigenlijk alweer gisteren).

Midden Nederlands Kampioenschap vrachtwagentrekken samen met Kevin.

Twee keer een prachtige 3e plaats met de hand over hand (29.17)! Harnas weet ik even niet. Totaal zijn we iig als 5e geeindigd!

Dit ruikt naar meer, zeker omdat het onze tweede keer was dat we uberhaupt een vrachtwagen trokken (geen trainingen etc). En we allebei voelde dat er meer in zat.

Top weertje. Chick leuk dat je er was man:thumbs: Evenals Sander!
(En iedereen die ik vergeet, was echt een gezellig groepje) Skinnie was er ook trouwens:D

Was gezellig! Tot volgend jaar...

Laatst bewerkt:
Yeey een echte mannenwedstrijd! :clap:

Meneer Skinnie voor jou!!:mad:

was inderdaad een heel toffe middag en zeker voor herhaling vatbaar:)

Mooi om ook te zien hoe snel je leert als je aan de 2e pull begint. Die 2e harnas was een stuk stabieler. Helaas heb ik die niet voor op het internet. :p

Was zeker naaaice je weer gesproken te hebben. En natuurlijk skinnie irl gezien.
Gelukkig kneep ie mijn keel niet dicht.

Ook jij netjes gedaan, die 5e plaats!

Good job!

• #1.013
Meneer Skinnie voor jou!!:mad:

was inderdaad een heel toffe middag en zeker voor herhaling vatbaar:)

Oke Meneer Skinnie:D

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Thnx:)

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Ook jij netjes gedaan, die 5e plaats!

Thnx kerel!

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Mooi om ook te zien hoe snel je leert als je aan de 2e pull begint. Die 2e harnas was een stuk stabieler. Helaas heb ik die niet voor op het internet. :p

Was zeker naaaice je weer gesproken te hebben. En natuurlijk skinnie irl gezien.

Hahaha...

Was inderdaad mooi snel te verbeteren (a.d.h.v. aanwijzingen ook). Heb je die tweede harnas helemaal niet op film dan? Wil die nog wel eens terug zien. Een maatje van me heeft enkel de ''hand over hands''. Ik had gehoopt dat dit maatje de tweede harnas had en dat ik het materiaal dan bij hem thuis zou mogen ophalen:D

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Yeey een echte mannenwedstrijd! :clap:

Dat bedoel ik Mino, dat bedoel ik.

lekker bezig apenzoon, check trouwens even mijn post in kevin zen log. john en jij zouden dan smerig kunnen bb-en, shit is ideaal!

• #1.015
Thnx kerel! Ik zei gisteren nog tegen Sander dat ik helemaal was vergeten jou even op de hoogte te brengen van dit alles.

Je plan klinkt trouwens ****ing nice! :D

Netjes man!!! niet slecht hoe jullie zijn geeindigd zonder echt goede voorbereiding, dat word de volgende keer zeker beter als jullie er helemaal voor gaan!!! :woot:
Geniet van het heeeerlijke weer!!! ik zit helaas binnen (boehoehoe, maar we hebben vanavond nog woeee ;)).

• #1.017
Netjes man!!! niet slecht hoe jullie zijn geeindigd zonder echt goede voorbereiding, dat word de volgende keer zeker beter als jullie er helemaal voor gaan!!! :woot:
Geniet van het heeeerlijke weer!!! ik zit helaas binnen (boehoehoe, maar we hebben vanavond nog woeee ;)).

Thnx:) Ben zelf ook best tevreden!

wil je nathan's telefoonnummer? pm me maar even

en jij nog bedankt voor de gouden tip met hand over hand.. benen helemaal strekken, ging geloof ik van 49 naar 33 seconden voor de tweede beurt.

Terug
Naar boven