XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Hey Nathan,

Gefeliciteerd!
Goed gedaan zo zonder echte training vooraf dan. Volgende keer maar helemaal goed trainen voor 1e plaats, toch? :D

:kiss:

Nu melt starter helemaal.. 2 dames :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
:roflol::roflol::roflol:

Ik hook op, de zoektocht stopt dadelijk...
Namelijk als ik spreek, niet seksueelmaar vaderlijk.

• #1.026
Hehehe, ik moest gelijk aan die plaat denken toen ik je post las. Uphooken:roflol:... Wat Pilates en ik hebben is platonisch kerel, sorry voor deze deceptie...

das niet mijn gemis maat!

nee ik wilde je gewoon helpen, al dat gedraai om elkaar heen is gewoon een beetje pijnlijk aan het worden. tis gewoon overduidelijk dat jullie 2 moeten uphooken met elkaar

Vriend, what's your problem? Als ik geinteresseerd zou zijn dan had ik allang mijn slag geslagen. En daarnaast ben ik hier niet om wat rond te scharrelen, want ik ben al bezet voor een zéér lange tijd. Dat ik hier rond hang heeft er eerder mee te maken dat ik Nathan wel een toffe gozer vind en hier een virtuele "vriendschappelijke" relatie :p mee heb.

Anyway... waar maak JIJ je druk om?

Master of Science is also the Master of Disaster? ???

Vriend, what's your problem? Als ik geinteresseerd zou zijn dan had ik allang mijn slag geslagen. En daarnaast ben ik hier niet om wat rond te scharrelen, want ik ben al bezet voor een zéér lange tijd. Dat ik hier rond hang heeft er eerder mee te maken dat ik Nathan wel een toffe gozer vind en hier een virtuele "vriendschappelijke" relatie :p mee heb.

*hap hap hap* :roflol:

wel lief dat je het serieus nam

x-je

Ha! jij dacht er makkelijk af te zijn hé! :whip:

en jij nog bedankt voor de gouden tip met hand over hand.. benen helemaal strekken, ging geloof ik van 49 naar 33 seconden voor de tweede beurt.
Een filmpje kijken of doen is heel wat anders. Je pakte het snel op, heel netjes.

Helaas, Nathan heeft verder geen interesse dus dat was een blauwtje geworden. :p;)

• #1.033
Thnx aan u allen! :kiss:

Vandaag:

Lopend door de gym, tobbend met mijn schouder besloten weer een split te pakken deze week... Kon ik maar weer benchen:sad:...

Lat Pull:
12x60
8x70
8x80
8x90

Cable Row (schuin):
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100

Row Machine:
8x70
8x80
8x90
8x100

Cable Row (met stang onderhandse grip):
8x70
8x80
8x90
8x100

Squat:
20x60 (Als een kind in de speeltuin van ijzer)

Bench:
20x40 (Kan echt nog niet zwaarder, was ff een check)

Lat Pull:
5x100
5x110
(Stiekem de lat pull verzwaard toen het toezicht ging pissen, want die gaat maar tot 90)

Pens

Jammer dat het gewicht bij ons allemaal stopt met 90 of 100... Valt me op nu ik wat gayer aan het trainen ben met machines etc...

Laatst bewerkt:
Machines zijn dan ook niet echt gemaakt voor STRONGMANS.

wel lekker bezig geweest! nu maar even focussen op deadlifts en squats!

Lekkere training :thumbs:
Ben je van plan straks ergens anders verder te gaan trainen of...? :gay:

• #1.037
Thnx:) Ik blijf voorlopig in mijn sporthonk...

Vandaag:

Neck Press:
12x20
12x40
8x60
8x70

Machine Press:
8x60
8x70
8x80
5x90
5x100

Shoulder raises:
12x10
10x11
8x13
8x13

Rear delt raises:
4x12x9

Face Pulls:
4x12x30

Shoulder dislocates
Met stok 4x12

Shrugs:
4x8x110

Onderarmen:
4x12x60

Triceps pulldown:
8x30
8x40
8x40
8x50

Rope Pulldown:
4x8x? (25 ofzo)

Skull crusher
8x30
8x40
8x40
5x50
5x50

Small benchen:
8x40
8x60

Was aan het proberen qua breedte en last van de schouder, smal gaat beter dan wijd... Hoop dat ik donderdag wat borst kan pakken...
Schouder voel ik dus nog steeds deze week... Vandaar deze training...

En heel lang slap staan ouwehoeren in de gym na afloop...

Laatst bewerkt:
Neck Press alweer?!?!?!

STFU 70 is niet licht. :p
En wtf man je gaat jezelf nog harder blesseren als je met de Neck Presses blijft doorgaan.
Voelde de Neck Presses ook niet maar na 1/2 weken had ik opeens facking harde last van me schouders, rarara.

Terug
Naar boven