Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hook op, de zoektocht stopt dadelijk...
Namelijk als ik spreek, niet seksueelmaar vaderlijk.
nee ik wilde je gewoon helpen, al dat gedraai om elkaar heen is gewoon een beetje pijnlijk aan het worden. tis gewoon overduidelijk dat jullie 2 moeten uphooken met elkaar
mee heb.Vriend, what's your problem? Als ik geinteresseerd zou zijn dan had ik allang mijn slag geslagen. En daarnaast ben ik hier niet om wat rond te scharrelen, want ik ben al bezet voor een zéér lange tijd. Dat ik hier rond hang heeft er eerder mee te maken dat ik Nathan wel een toffe gozer vind en hier een virtuele "vriendschappelijke" relatiemee heb.
Anyway... waar maak JIJ je druk om?

Een filmpje kijken of doen is heel wat anders. Je pakte het snel op, heel netjes.en jij nog bedankt voor de gouden tip met hand over hand.. benen helemaal strekken, ging geloof ik van 49 naar 33 seconden voor de tweede beurt.
Helaas, Nathan heeft verder geen interesse dus dat was een blauwtje geworden.Vriend, what's your problem? Als ik geinteresseerd zou zijn dan had ik allang mijn slag geslagen. En daarnaast ben ik hier niet om wat rond te scharrelen, want ik ben al bezet voor een zéér lange tijd. Dat ik hier rond hang heeft er eerder mee te maken dat ik Nathan wel een toffe gozer vind en hier een virtuele "vriendschappelijke" relatiemee heb.
Anyway... waar maak JIJ je druk om?

...
Ik blijf voorlopig in mijn sporthonk...