MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Nee ik doelde erop dat het volgens jou voor "registratie voor eigen doeleinden diende". Ik suggereer dat dat één of andere bewust verzinsel is terwijl de echte, doch onbewuste, intentie een roep naar aandacht van je E-vriendjes is.

Overigens vind ik het niet fijn als je me Freud noemt, ik wil niet vergeleken worden met een coke snuivende jood die vage (wellicht in die tijd aannemelijke) ideeën had.

Als het een bewust verzinsel van mij is kan het niet onbewust intenties blootleggen. Intenties zijn per definitie bewust, zeker na bewust verzonnen verzinsels die daar aanleiding voor moeten geven. Een bewust verzinsel dat onbewuste intentie blootlegt is meer een conceptuele vloek dan een waarheidsbeginsel 'Jopthelis'. En wat is er mis met coke-snuivende vage joden? Antisemiet!

Hmm true, intenties zijn bewust, verkeerd gekozen bewoording. Ipv intentie verlangen. Dus opnieuw: je onbewuste verlangen naar aandacht zorgt ervoor dat je wilt/gaat posten op dit magnifieke forum maar dit verbloem je door een bewuste, emotie verbergende verklaring eraan te plakken die in jouw ogen heel plausibel is.

• #1.243
EDIT: Het zou inderdaad onbewust intenties kunnen blootleggen, daar ik bij voorbaat onwetend zou moeten zijn over de manier hoe mijn boodschap aankomt. Echter geef ik blijk van dit besef door mijn eerste idee, namelijk dbb gebruiken als online schrift, als parerende causaliteit af te schilderen en hiermee in het beginsel een conversatie als deze uit de weg wilde gaan. Anyway ik ga weer even de boeken in...

Wederom een implicite cry for attention: moeilijke woorden gebruiken :D

• #1.245
Hmm true, intenties zijn bewust, verkeerd gekozen bewoording. Ipv intentie verlangen. Dus opnieuw: je onbewuste verlangen naar aandacht zorgt ervoor dat je wilt/gaat posten op dit magnifieke forum maar dit verbloem je door een bewuste, emotie verbergende verklaring eraan te plakken die in jouw ogen heel plausibel is.

Als het een onbewust verlangen is zal je niets verbloemen, verbloemen doe je pas als de actie het bewustzijn heeft en je deze wilt verdoezelen.

Laatst bewerkt:
Vervang verbloemen door verklaren.

Edit: haha kk discussiëren op een forum is naar

• #1.247
Wederom een implicite cry for attention: moeilijke woorden gebruiken :D

Als iemand moeilijke woorden gebruikt is dit een impliciete schreeuw naar aandacht? In de als A dan B vergelijking is dit nog te weerleggen door een kind. Wat leer jij daar in Leiden dude?

Buiten bijdehand doen tegen afgestudeerde, met een master in de pocket, op een forum? Niet veel I guess.....

• #1.249
Serieus? Is toch wel leuk daar toch? Of valt het een beetje tegen?

Haha nee joh. Heb het prima naar me zin, nog steeds erg blij met mijn keuze. Kwaliteit vind ik tot dusver goed, in vrijwel elk opzicht, in vergelijking met HBO. Relakst ook dat je veel vrije tijd hebt om zelf in te delen, wel een pluspunt van de uni in mijn ogen.

Edit: Ik moet onze slow chat afkappen want ik moet werken :wave:

• #1.251
Nice. Je zult er ook geen spijt van krijgen imo. Tip: verdiep je goed in statistiek. Ik heb het enkele jaren versloft maar die shit is geniaal zal later in je studie blijken. No joke. Ik ben het weer aan het opfrissen.

Edit: Bye! And good luck.

Laatst bewerkt:
Nee ik doelde erop dat het volgens jou voor "registratie voor eigen doeleinden diende". Ik suggereer dat dat één of andere bewust verzinsel is terwijl de echte, doch onbewuste, intentie een roep naar aandacht van je E-vriendjes is.

HOI Nathan! ik ben vriendje E

:wave:

• #1.253
Yay! :wave:

• #1.254
Doe er nu kickboksen/thaiboksen bij.

Schema is nu:

DI- UB
WO- LB
VR- Kick/Thaiboksen
ZO- FB

Vandaag dus 1,5 uur kick/thaiboksen gehad+ (voor de fun nog)
5x5x100 bankdrukken
5x5x90 Latpull
5x5x120 squat

Aardige beurse beentjes:D

Doel is wat leniger, conditioneler en gevaarlijker te worden.

Laatst bewerkt:
Nog gevaarlijker? :angstig:

Reminder, morgen 10:00 @Hercules. ;)

• #1.256
Nieuw jaar, nieuwe doelen. Wil meer allround/atletisch worden dan nu. Schommel nog steeds rond de 18% en weeg nu +-105kg. Ben dus kickboxen gaan doen, heb er erg veel plezier in. Ga Kh's minderen en die pens wat wegwerken. Doel is wel de kracht te behouden.

Vandaag was er een wortel in de zaal, je weet dan wel hoe laat het is.

6x2x185 squat sowieso

heb je 6x2 met 185 gedaan!? das wel erg netjes man, dan zit je nog op een meer dan respectabel kracht niveau

Nieuw jaar, nieuwe doelen. Wil meer allround/atletisch worden dan nu. Schommel nog steeds rond de 18% en weeg nu +-105kg. Ben dus kickboxen gaan doen, heb er erg veel plezier in. Ga Kh's minderen en die pens wat wegwerken. Doel is wel de kracht te behouden.

Vandaag was er een wortel in de zaal, je weet dan wel hoe laat het is.

6x2x185 squat sowieso
Hmmm waar hoor/lees ik dat nog meer?

• #1.259
heb je 6x2 met 185 gedaan!? das wel erg netjes man, dan zit je nog op een meer dan respectabel kracht niveau

Thnx:)

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Hmmm waar hoor/lees ik dat nog meer?

??? 4 posts boven jouw post (26/11/2010):
Doel is wat leniger, conditioneler en gevaarlijker te worden.

Laatst bewerkt:
Je valt dus graag in herhalingen?
No silly... in andere topics. Het is de nieuwe hype!

Terug
Naar boven