- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik klikte daarom erop, want had verwacht t**ten te zien. Wat een domper.
Heb de titel even aangepast.Ik klikte daarom erop, want had verwacht t**ten te zien. Wat een domper.
Desalniettemin veel succes!![]()
Ik heb nu pas je update gelezen. Heftig man. Knap vanwaar je bent gekomen. Succes.

Is het dan vooral je hand die niet goed meer wilt meewerken, aangezien je wel nog curls kan doen ed?
Misschien zijn lifting/gripping hooks iets voor je voor deadlift (ook handig bij walking lunges met zware dumbells)Ik zou ook zoiets met deadlift kunnen doen maar dat heb ik nog niet gekocht. Heb dat wel eens gezien dat daar ook iets voor is.
Duidelijk, thanks voor je antwoordPlaatjes en filmpjes doen meer dan woorden. Maar even als omschrijving; je plexus brachialis heeft 5 zenuwknopen. Ongeveer onder je hals. Daar zitten o.a. je schouder, bicep, onderarm, tricep en hand mee verbonden. 4 van de 5 zijn met stekker en al uit m’n ruggenmerg gerukt bij de klap. Dus 1 was nog maar heel. M’n hele arm lag eruit qua functie en met nerve grafting hebben ze zenuwen uit m’n kuit verbonden met die knoop naar m’n bicep, borst en duim. Die laatste doet niks. Dus m’n hand is echt lam. M’n bicep en borst doen ‘iets’ waardoor ik iets onder m’n oksel kan klemmen. En m’n arm kan meetillen. En als ik die dumbell eraan knoop heb je de weirdest curl ever. Maar ik doe i.i.g. een soort van bicep beweging.
Thnx voor je vraag!