MuscleMeat

Pascal 5kg zwaarder en een stuk bruiner als de vorige keer

Ziet er echt goed uit! Alles mooi in verhouding vind ik. Jij gaat nog heel ver komen zo!
:thumbs:

redelijk goed :) toch allezins beter dan mij
je benen zijn groot :eek:

wow, je borst is veel beter geworden (afscheiding is duidelijk te zien in de front pose), je benen zijn echt gruwelijk en je biceps ook.
rug kan beter.. maar ik zou zeggen, ga zo door!

Ach dat komt wel goed pascal. Zo jong nog en flink musculair! Je zwakste punt vind ik alleen je rear delts, pak die dus lekker even aan.

oh ja en nog wat maarre abs shot bestaat niet meer ? heb die nog nooit gezien van du.

Ennuh de traps kunnen wat groter. maar nog steeds gruwlijke benen

ZEER goed pascal, hele mooie vooruitgang!

greetz,
Ron

Ziet er goed uit pascal ! Ik vind je benen erg goed. ALleen lijken je triceps minder.
Biceps daarintegen erg goed weer :)

Je bent hard aan het vooruitgaan zeg :thumb: hoeveel weeg je nu?

Gruwelijk onderstel, jij gaat huge worden ventje

Ey echt netjes kleine reus! :thumbs: Dikke poten man, goede biceps! Rug en tricpes kunnen wat extra aandacht gebruiken, verder erg goed in verhouding!

ziet er goed uit bro!!.. netjes.. gaat de goeie kant op.. een stijgende lijn!

:(
You must spread some Reputation around before giving it to Pascal again.

En nu naar de tienerdisco om BrEeZAh GiRlz te palen. :D

Nah, ziet er goed uit ouwe, bruut onderstel voor zo jong, en bovenlichaam ook heel mooi. :thumb: Krijg je karma voor.

ziet er echt super uit kerel. Ben benieuwd hoe jij er over 2 jaar uitziet.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de reacties dudes (en dame ;))

@Wid: gewoon standing calf raises met +- 14 reps.

@Adema: Bovenaan aangespannen.

@Ryu: Heb wel een abs foto zal hem zo ff posten.

@Frenk: ik weeg nou 73,5kg.

En ja, rug en triceps blijven zwak maar daar blijf ik aan werken :)

Zo ab shot staat erbij. Abs moet ik trouwens ook aan werken zijn vrij zwak maar komt ook doordat het meeste vet bij mij op mn buik gaat zitten...

Laatst bewerkt:
Erg goed, maar dat had ik je al verteld :)

he pascal je buik is goed te doen hoor. Werk alleen wel ff aan de lowerabs

oh ja en wat lulkoek van de rear delts.

Vind dat ze goed in verhouding zijn met je schouders hoor. Ze zijn niet groot nee maar lopen zeker niet achter.

Ohja nog ff tip pascal: je moet je lat spread over je lats spreiden, Niet je traps :P

Of de foto is fout hoor kan ook. Maar als ik jouw was zou ik het eens proberen je ellebogen naar boven te laten gaan. Dus vanaf beneden naar boven. Snappie beetje of denk je wat lul je nou ?

En helemaal niet op de voorkant letten bij een latspread. Het gaat erom hoe je achterkant uitkomt. De voorkant kan je dus geheel ontspannen en je vervolgens je lats laten werken ;)

Nice bro!

Je 'zwakke' punten heb jezelf al genoemd. Gewoon lekker doorgaan dan moet jij eens kijken op je 21ste! :thumb:

Terug
Naar boven