Fitness Seller

Pascal 5kg zwaarder en een stuk bruiner als de vorige keer

hij heeft gelijk ga zo door en je zult zien hoe big je word.

Tractortje zei:
En helemaal niet op de voorkant letten bij een latspread. Het gaat erom hoe je achterkant uitkomt. De voorkant kan je dus geheel ontspannen en je vervolgens je lats laten werken ;)

wat een lul koek . Tuurlijk kan je niet je hele voorkant laten ontspannen en dan een goede latspread uitoefenen.

ik begin je werkelijk te haten :mad: maar dat wist je vast al lang :)
lelijk zo al die spieren :) gvd kl***zak (je weet vast al waarom denk ik, tenzij je mij vergeten bent :( )
Pump it up!

• Topic Starter Topic Starter
Mr.BakBier zei:
ik begin je werkelijk te haten :mad: maar dat wist je vast al lang :)
lelijk zo al die spieren :) gvd kl***zak (je weet vast al waarom denk ik, tenzij je mij vergeten bent :( )
Pump it up!

omdat ik je toen ingehaald had ofzoiets he? :D

Ryu zei:
wat een lul koek . Tuurlijk kan je niet je hele voorkant laten ontspannen en dan een goede latspread uitoefenen.

haha sorry hoor, maar dit is dus echt wel zo.. tenminste.. bij mij. span jij je buikspieren maar eens aan in een lat spread. dan krijg je een hele verkrampte pose.

oh ja hoor en jij hebt vast ook al zeer veel posing lessen gehad van mensen die op stage hebben gestaan ?

een lat spread is een combi van. Je gebruikt aan de voorkant je schouders en je buik in een vacuum.

En je ellebogen moet je ook nog naar een middenlijn zien te krijgen van je torso. Probeer jij dat maar eens zonder spieren aan de voorkant aantespannen

Wat is je trainingsschema en voedingsschema?

Als ik terugdenk aan je vorige foto's vind ik dit een hele goed progressie. Ik vind dat je met riecht hier heel trots op mag zijn Pascal.
En in tegenstelling tot wat anderen zeggen vind ik je massa wel heel behoorlijk!

Succes...

Zeer netjes kerel :thumbs:

thnx dudes

nice job pik, ziet er zeer netjes uit! wat zijn je omtrekken nu?
(of had ik al gepost :o )

flinke armen voor zo'n jong pikkie :rolleyes:

mooie stats!
ik zit overal een paar cm lager :o
arm: 32,5
borst: 104
quad: 58
kuit: 36
taille: 79

ik haat je ;)
netjes man!

Ziet er goed uit pascal. Ga zo door!!

Ey Adema je zit me dicht op de hielen dus niet te snel groeien he :P

nu je het zegt...ik heb m'n kuiten al 3 dagen niet meer getraind...
brb

:D

Netjes bro! Hierdoor motiveer ik mezelf om weer meer te gaan eten ;) Al je sterke en zwakke punten zijn hier al gemeld, moet toch maar eens kijken of ik niet wat fotos kan schieten. Ga zo door!

Terug
Naar boven