Fitness Seller

Pascal's log

PascalX

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

mijn stats zijn nu 77-78kg met bf rond de 13,5-14,5 bij 1.79m! 2 maanden terug was het nog 71kg met een bf van 13,1% volgens weegschaal op sportschool!

Mijn doel is aan het einde van het jaar minimaal 85kg te wegen bij een bf van niet meer als 15-16%! Ik denk wel dat dit haalbaar is voor mezelf!

Me voeding zit nu op 4000-5000kcal per dag, dit verscheelt per dag een beetje omdat ik niet aan een superstreng en strikt dieet kan volgen! Ik zit dus flink in de bulk ;)

Ik train 4x in de week en het bevalt me heerlijk!

Ik ben 2 jaar uit de routine geweest en ben nu dus weer 2 maanden plank gas bezig met ijzer vreten :cool:! Ik heb daarvoor zo'n 2 jaar serieus getraind en eindigde toen op 78kg met 10% bf!

Ik gebruik nu deze supps:
Mammoth
Whey protein van EAS
Bcaa Pro van SAN
Green Bulge
Zma Pro van Universal
Multi-vit van etos
Omega 3,6 en 9 capsules van Etos

De alri stack is ook besteld en daar begin ik augustus-september mee!

Volgend jaar zomer verhuis ik naar curacao en wil dan eigenlijk wel op zo'n 85kg zitten met een bf van niet meer als 12%! Daar ga ik natuurlijk gewoon verder met deze heerlijke hobby :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ik tikte net voordat ik naar bed ging de 79kg aan! oke dat is misschien niet eerlijk omdat het s'avonds is maar het is voor mij een goede motivatie :D

succes dude

succes pascal!

ga je opjezelf wonen in curacao?

na een tijd wel! ik en me vriendin gaan eerst bij me ouders wonen in een appartement naast het huis en daarna samen wonen!

ik ben bezig met een pittig schema in elkaar te zetten en als die klaar is laat ik hem hier zien!

oke ik hou je logje in de gaten kerel;)

succes !

Oke vanaf maandag ga ik een nieuw schema volgen!
Ik zal maandag ook ff wegen en bf meten op de sportschool zodat ik aan het einde een mooie vergelijking heb! ik hoop met dit schema toch zeker de 80kg te halen bij een bf van niet meer als 15%!!

dit is het schema:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze supps zal ik gebruiken:

Mammoth (s'ochtends, na 1ste training en na de 2de training)
100% whey (voor 1ste training en voor 2de training)
bcaa (1 cap voor 1ste training, 2 na 1ste training, 1 voor 2de training en 2 na 2de training)
green bulge (3 caps voor 1ste training, 3 voor 2de training)
omega 3,6 en 9 capsules (2 caps bij verschillende maaltijden)
multi vitamines (2 caps bij verschillende maaltijden)

Voeding zal met de shakes op trainingsdagen minimaal 5000kcal zijn met kev verhouding van 50/30/20!

Terug
Naar boven