JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en veel plezier met kots opruimen als je met hem samen gaat trainen PBS, de dweil heb je al op je hoofd
Je bent wel gegroeit, dat zeker, maar toch vind ik het nog niet echt indrukwekkend zelf. misschien heb ik te hoge verwachtingen van iemand die kuurt. Je bouw lijkt anders of zo, ik weet het niet.

ja je hebt gelijk, indrukwekkend is het nog niet. ik had zelf ook hoge verwachtingen, toen ik een maatje van mij zag ontploffen, die begon wel met kuren op 62 dus die had niks van spieren en ineens hulk.
dat verschil zie je natuurlijk harder.
vond het zelf wel een vrij zwak kuurtje, ik merkte der heel weinig van.
volgens mij heb ik wat pittiger nodig![]()
ja je hebt gelijk, indrukwekkend is het nog niet. ik had zelf ook hoge verwachtingen, toen ik een maatje van mij zag ontploffen, die begon wel met kuren op 62 dus die had niks van spieren en ineens hulk.
dat verschil zie je natuurlijk harder.
vond het zelf wel een vrij zwak kuurtje, ik merkte der heel weinig van.
volgens mij heb ik wat pittiger nodig![]()
Het kuurlog van PBS is gesloten omdat dit in principe in strijd is met de boardregels. Deze thread is bedoeld voor het bijhouden van de progressie van de TS, dat het kuurtje dan ook ter sprake komt is niet in de strijd met de boardregels.
Graag het flamen achterwege laten, als de TS niet wil luisteren naar goedbedoeld advies is dat zijn zaak.
Maar het is een slecht voorbeeld naar anderen toe? En eigenlijk gaat het hier alleen maar om zijn kuurtjes. Dat is wat hij zelf steeds bovenhaald en ook wat mensen van hem vragen. Dus dit is een veredeld kuurlog maar dan onder de regels door? Making sense.
post anders 1 van je chick is iedereen weer rustig hiero
hoeveel weeg je nu trouwens?
alleen van progressie, waarschijnlijk na de nakuur nog een foto