MuscleMeat

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Epic :roflol:
27zfbyv.png

ftikar.png

****... SSJ 2 in tha house

veel plezier met enrico bashen :) en veel plezier met kots opruimen als je met hem samen gaat trainen PBS, de dweil heb je al op je hoofd:cool:

altijd leuk om te dien dat in talloze thread mensen zoals hem zijn uitgelachen terwijl als er iemand hier dadwerkelijk post die in mijn ogen het toonbeeld is van superdude, dan wordt hij verdedigd.... **** ma.. deze gast stat in het zelfde rijtje als Sgt. Mossad... fail!!!!

Ik vind ze stoer :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ik heb op pagina 1 de progressie van naturel tot kuren in een mooie opeenvolging geplaatst, ben zelf wel tevreden met het resultraat van mijn kuur. :)

Je bent wel gegroeit, dat zeker, maar toch vind ik het nog niet echt indrukwekkend zelf. misschien heb ik te hoge verwachtingen van iemand die kuurt. Je bouw lijkt anders of zo, ik weet het niet.

voor je pas heb ik pas respect, t*ring man!!!

Je bent wel gegroeit, dat zeker, maar toch vind ik het nog niet echt indrukwekkend zelf. misschien heb ik te hoge verwachtingen van iemand die kuurt. Je bouw lijkt anders of zo, ik weet het niet.

ja je hebt gelijk, indrukwekkend is het nog niet. ik had zelf ook hoge verwachtingen, toen ik een maatje van mij zag ontploffen, die begon wel met kuren op 62 dus die had niks van spieren en ineens hulk.
dat verschil zie je natuurlijk harder.

vond het zelf wel een vrij zwak kuurtje, ik merkte der heel weinig van.
volgens mij heb ik wat pittiger nodig :)

ja je hebt gelijk, indrukwekkend is het nog niet. ik had zelf ook hoge verwachtingen, toen ik een maatje van mij zag ontploffen, die begon wel met kuren op 62 dus die had niks van spieren en ineens hulk.

Dat dit gewoon kan en mag? Mods doe er wat aan.

Ik zoek wel ff een kuurtje voor je. Momentje...

gevonden;

myostatin blokker!

Ik zat eerder aan zoiets te denken;

Week 1-10, 500mg Test E
Week 1-10 400mg Primo
Week 10-17 1000mg Test E-C
Week 10-17 600mg Primo
week 19-25 nakuur
week 25-27 200mg oxy ED
week 25-27 1250mg sust
week 25-29 675mg trenbolone acetaat
week 26-36 800mg trenbolone enanthaat
week 26-31 1500mg test enanthaat
week 31-36 1000mg Test-Enanthaat, 750mg Sust
week 31-36 800mg Drostenalone Enanthaat
week 36-42 1500mg Primobolan Enanthaat
week 36-42 2000mg Testosteron Cypionaat
Week 42-46 Nakuur
Week 47 Sust 2500mg
Week 49-53 Test P 200mg EOD
Week 48-53 Para 904mg EW
Week 52-57 Trenbolone-A 225 EOD
Week 52-55 Mast P 300mg EOD
Week 49-57 600mg Deca EW
Week 56-57 Super overdrive, 1000mg Bold, 1275mg Trenbolone E 900mg Methandriol EW
Week 54-57 600mg primo EW
Week 57-heden 1000mg Primo EW
Week 57-heden 300mg test prop EOD
Week 57-heden 200mg trenbolone ace EOD
Week 56-57 1250 mg test E EW

Het kuurlog van PBS is gesloten omdat dit in principe in strijd is met de boardregels. Deze thread is bedoeld voor het bijhouden van de progressie van de TS, dat het kuurtje dan ook ter sprake komt is niet in de strijd met de boardregels.

Graag het flamen achterwege laten, als de TS niet wil luisteren naar goedbedoeld advies is dat zijn zaak.

Daar gaat hij wel op groeien ja..

Het kuurlog van PBS is gesloten omdat dit in principe in strijd is met de boardregels. Deze thread is bedoeld voor het bijhouden van de progressie van de TS, dat het kuurtje dan ook ter sprake komt is niet in de strijd met de boardregels.

Graag het flamen achterwege laten, als de TS niet wil luisteren naar goedbedoeld advies is dat zijn zaak.

Maar het is een slecht voorbeeld naar anderen toe? En eigenlijk gaat het hier alleen maar om zijn kuurtjes. Dat is wat hij zelf steeds bovenhaald en ook wat mensen van hem vragen. Dus dit is een veredeld kuurlog maar dan onder de regels door? Making sense.

Maar het is een slecht voorbeeld naar anderen toe? En eigenlijk gaat het hier alleen maar om zijn kuurtjes. Dat is wat hij zelf steeds bovenhaald en ook wat mensen van hem vragen. Dus dit is een veredeld kuurlog maar dan onder de regels door? Making sense.

laten we het gewoon over de progressie houden.
back on topic.

ik zal vanaf nu alleen nog maar pics posten.
als er niet meer gefamed word.

post anders 1 van je chick is iedereen weer rustig hiero :)
hoeveel weeg je nu trouwens :) ?

nice nice, dik verschil met je eerste pic ;)

je mag echt van geluk spreken met een eigen gym en dan zo mooi ook, ik zou een speach houden voor je vader vanavond bij het etenXD effe serieus, bedank em!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven