MuscleMeat

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betreft de supps:

vanaf week 4-5 smeer ik die straie creme op mijn armen voor training
vanaf de winstrol tabs ga ik beginnen met lever reiniger en beschermer.
2x per dag B12
2x per dag multi vit
2x per dag prostate support
1x per dag 5 tabs biergist
1x per dag C, D etc
2x per dag 2tabs nitric boost (blauw potje)
1x per dag omega 3 capsule

voor training 1x krealkalyn (creatine capsule)
voor training 2x BCAA
voor training dextro
na training 1x krealkalyn (creatine capsule)
na training 3x BCAA
na training dextro
na training whey protein of syntha 6

1x per dag carb gainer (maaltijdvervanger)
voor slapen ofwel kwark, ofwel night protein

Kerel die supps zijn net snoepjes voor jou ofniet?:roflol:

Niet vergeten de playboy uit te hangen en een netlog vol met foto's van je vriendin waar je de hele tijd aan dr kont en tet*en zit. Dr hoofd vind ik ook niet zo denderend. Moet toegeven dat ik ook niet voor zo'n type mensen ben..

Mrjah ik ging me dus focussen op het bodybuilding gedeelte xD

Jij bent ook maar een stakker met je pimpin gezeik en "chickies hosselen jatog".

Wanker.

@ PBS; heb je nog een foto van je home gym?

Laatst bewerkt:
vind het ook geen hele grote progressie... had er meer van verwacht

mijn idee :rolleyes: mooiste homegym die ik gezien heb tot nu toe...

Jij bent ook maar een stakker met je pimpin gezeik en "chickies hosselen jatog".

Wanker.

@ PBS; heb je nog een foto van je home gym?

Je zal wel gelijk hebben :)

Mrjah heb me ook al verontschuldigt , mag niet teveel kijken naar zijn privé leven.

Dus terug naar de trainingen en succes ermee.

Ik vindt het belachelijk om zijn progressie af te kraken, die is gewoon erg goed. Met de rest zal ik me niet bemoeien.

Niet vergeten de playboy uit te hangen en een netlog vol met foto's van je vriendin waar je de hele tijd aan dr kont en tet*en zit. Dr hoofd vind ik ook niet zo denderend. Moet toegeven dat ik ook niet voor zo'n type mensen ben..

Mrjah ik ging me dus focussen op het bodybuilding gedeelte xD
Wie denk jij eigenlijk dat je bent ?
Heeft er iemand gevraagt mij op te sporen via netlog ? Dat is al teken van hopeloosheid.. En dan nog commentaar .. Hoe oud was je weer ? hmm ???
Het gaat hier over bodybuilding .. En als PBS hier wil praten over zijn training wat is dan JOU recht hem aan te vallen over zijn vriendin ?
Je geeft enkel jaloerse signalen hoor.. Achja !
Moest er even uit ;)

Grtjs

Terug on-topic graag.

Heeft er iemand gevraagt mij op te sporen via netlog ? Dat is al teken van hopeloosheid.. En dan nog commentaar .. Hoe oud was je weer ? hmm ???
Het gaat hier over bodybuilding .. En als PBS hier wil praten over zijn training wat is dan JOU recht hem aan te vallen over zijn vriendin ?
Moest er even uit ;)

Grtjs

oh crap en de vriendin has arrived, ik voorspel een lock binnen nu en 2 dagen, dit topic gaat richting hopeloosheid af

dude?je hebt door je kuur heus wel een redelijke fysiek opgebouwd,ook al heb je een waardeloze mentaliteit,en ben je volgens mij ook een waardeloos persoon maar dat doet er niet toe.
Als 2e kuur al HGH?dat slaat op niets..bouw nou rustig je doseringen op,anders krijg je zo'n sissevano verhaal.bijna een halve liter AS per week spuiten en daardoor zo ziek zwak en misselijk zijn dat je amper kan trainen..
Als je nu al aan de HGH gaat en combi's als dboll/oxy en weet ik wat nog meer!
Wat wil je dan gebruiken als je 100kg weegt oid?
Je draaft echt door!

Moest er even uit ;)

Grtjs

Kan haar enkel maar gelijk geven eigenlijk.. lol

• Topic Starter Topic Starter
dude?je hebt door je kuur heus wel een redelijke fysiek opgebouwd,ook al heb je een waardeloze mentaliteit,en ben je volgens mij ook een waardeloos persoon maar dat doet er niet toe.
Als 2e kuur al HGH?dat slaat op niets..bouw nou rustig je doseringen op,anders krijg je zo'n sissevano verhaal.bijna een halve liter AS per week spuiten en daardoor zo ziek zwak en misselijk zijn dat je amper kan trainen..
Als je nu al aan de HGH gaat en combi's als dboll/oxy en weet ik wat nog meer!
Wat wil je dan gebruiken als je 100kg weegt oid?
Je draaft echt door!

ja je hebt gelijk hoor, maar die hgh ga ik volgend jaar doen.
ik heb niet zo'n overdreve doel hoor.
ik ga van de zomer nog 1 kuurtje doen, weet wel nog niet wat, zeker geen combi van diana en oxy.
100kg zal ik nooit wegen, wil ik gewoon weg niet.
doel is 90kg met low vet%

marcJ back on topic graag, wil graag mijn topic behouden.

Fysiek is best nice nu. Jammer dat je al hebt moeten kuren, maar dat is jouw keuze. Je vriendin heeft trouwens ook een lekker lichaam!

Waarom hgh?

Je bent nog veel te jong om hgh te gebruiken.Als je Hgh gebruikt doe dan een cycle van 30-40weken met standaard Test erbij en andere aas tussin, dan ga je je profijt uit je hgh kunnen halen

Moest er even uit ;)

Grtjs

No offence maar die foto in zn scherm geeft alle aanleiding tot opmerkingen. Daar kan je gewoon op wachten als je zulke foto's post. En al helemaal als hij zn netlog erbij gaat zetten. Dan dwaalt hij zelf af van bodybuilding. Maar goed PBS ik snap niet uberhaupt niet waarom je nu al aan het kuren bent. Je had zonder te kuren ook wel kunnen opbouwen wat je nu hebt.(Met goed eten en toewijding) Ik denk dat niemand hier zal zeggen dat je een slecht fysiek hebt maar als ik zie wat je allemaal gebruikt + het feit dat je nu al een kuurtje hebt gepakt. Dan is je fysiek gewoon zwaar belabberd.

Maar het is jou lichaam gozer succes met je volgende kuur.

No offence maar die foto in zn scherm geeft alle aanleiding tot opmerkingen. Daar kan je gewoon op wachten als je zulke foto's post. En al helemaal als hij zn netlog erbij gaat zetten. Dan dwaalt hij zelf af van bodybuilding. Maar goed PBS ik snap niet uberhaupt niet waarom je nu al aan het kuren bent. Je had zonder te kuren ook wel kunnen opbouwen wat je nu hebt.(Met goed eten en toewijding) Ik denk dat niemand hier zal zeggen dat je een slecht fysiek hebt maar als ik zie wat je allemaal gebruikt + het feit dat je nu al een kuurtje hebt gepakt. Dan is je fysiek gewoon zwaar belabberd.

Maar het is jou lichaam gozer succes met je volgende kuur.

+1

Helemaal mee eens , vergeet niet dat in de jaren dat je nu zit 18-21 je het meeste testosteron in je lichaam zal hebben. Na je 21ste verlaagt het 'natuurlijk'. Beetje zinloos (imo) om te kuren en snel iets hebben ipv een goeie basis op te bouwen zonder kuren en zien wat tot wat je lichaam natuurlijk in staat is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven