- Waardering
- 126
Hij had die 25KG whey niet gewonnen, was iemand anders.
Hij had 4KG whey gewonnen, de 'troostprijs'![]()
BroodjeECTO

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had die 25KG whey niet gewonnen, was iemand anders.
Hij had 4KG whey gewonnen, de 'troostprijs'![]()

Ging prima. Werkte beter dan al die andere halfbakken oefeningen.
Maandag 11 maart
Gister refeed gehad. Lijk vandaag wel extra moe door overschot kh en kcal. Komt een beetje tot uiting in m'n training
Standing military press
6x75
3x80
1x80 verzuurde schouder
Bent-over db laterals
10x22
8x24
8x24
6x24
Db laterals
8x22
6x22
6x22
6x22
Close-grip benchpress
5x120
4x125
2x130
Skullcrushers
8x50
4x55
5x55
Tricep pulldowns
5x50
5x50
5x50
Rating: 4/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
Tel de stang niet bij skullcrushers. Ook heb ik die al maanden niet meer gedaan volgens mij.Nais, maar jouw cgbp is een stuk hoger dan mijne, maar skulls zijn hetzelfde? Howcome? Tik je bij cgbp je borst aan?
Cutten is een b*ch
Tel de stang niet bij skullcrushers. Ook heb ik die al maanden niet meer gedaan volgens mij.
Bij cgbp tik ik m'n borst aan.
Cutten is een b*ch
Heb ik het wel op gebaseerd inderdaad.
Dit is toch niets man? Eet jij srs dit op een trainingsdag?

1800-2000, zoiets.Dit is toch niets man? Eet jij srs dit op een trainingsdag?
Wat is dit? 1000kcals fzo?
Srs?
Diet shake, pinda's en kaas vooral. Kh's niet overschatten, bevatten vaak ook veel kcal.
Fack. Echt weinig calorieën voor jouw gewicht. Dacht serieus dat het een geintje was...
Waarom niet gewoon IF met een 16 uur durende vast? Je moet toch stikken van de honger nu tussen 9:00 en 20:00?
Was het maar een geintjeScheelt dat ik de rest van de dag weinig hoef te doen en lekker kan nappen als het nodig is, maar vooralsnog is het wel errug vermoeiend en m'n krachtstats lijden er wel een beetje onder.Weinig kcals idd, dat je nog energie hebt om zwaar te trainen...