AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm episode 3: One leg, still mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
not sure if anorexic or trolling

wel goedkoop zo voor moeders

Scheelt dat ik de rest van de dag weinig hoef te doen en lekker kan nappen als het nodig is, maar vooralsnog is het wel errug vermoeiend en m'n krachtstats lijden er wel een beetje onder.

jaaaaa man, jouw kracht lijdt er aanzienlijk onder :eek::eek:???

Maar echt veel bewondering voor jouw power... En dat ook met zo weinig voeding.. Heel goed!

1 vraagje over die schouder oef zijwaarts, ik weet het jij kan/kon zwaarder maar gooi jij zeg maar met dat gewicht of doe je het ook nog perfect gecontroleerd?

Geen haat van mij hoor alleen maar bewondering, zo jong en zo groot..

Mirin close grip bench press, dat haal ik met gewone benchpress nog lange nie.

Fuark pinda, die cgbp... nice hoor

jaaaaa man, jouw kracht lijdt er aanzienlijk onder :eek::eek:???

Maar echt veel bewondering voor jouw power... En dat ook met zo weinig voeding.. Heel goed!

1 vraagje over die schouder oef zijwaarts, ik weet het jij kan/kon zwaarder maar gooi jij zeg maar met dat gewicht of doe je het ook nog perfect gecontroleerd?

Geen haat van mij hoor alleen maar bewondering, zo jong en zo groot..

Ik heb hem zien trainen, geloof me, hij gooooooooit met die gewichten. Totale choas, elke set liggen er per arm 8 dumbbells klaar omdat hij ze steeds door het plafond gooit. Volgens experts ook iets te maken met het overschot aan kracht in combinatie met gebrek aan motoriek.

Is deliberate, muscle confusion all the way. Lage aantal calorieen hoort daar ook bij: shock therapy.

Ik heb hem zien trainen, geloof me, hij gooooooooit met die gewichten. Totale choas, elke set liggen er per arm 8 dumbbells klaar omdat hij ze steeds door het plafond gooit. Volgens experts ook iets te maken met het overschot aan kracht in combinatie met gebrek aan been.

fixed

Lekkere trainingen, alleen je pics doen t niet bro.

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 18 maart

Mwoah. Erg moe vandaag. Kracht viel een beetje tegen

Borst

Benchpress
8x120
5x125
5x130

Incline Benchpress (low intensity)
8x90
5x90
5x90

Biceps

Barbell curls
5x55
4x55
3x55

Hammer curls
10x30
10x30
10x30

In de ochtend 30 minuten cardio, gematigde intensiteit.

Rating: 3,5/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere trainingen, alleen je pics doen t niet bro.
Nieuwe, speciaal voor jou:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Closed eyes pose.

is dat een sik of de schaduw van je onderkin?
j/k, mie mieren et joe traisseps

Jeau, dat arm.

is it real?

knap

maakt ook niet uit, ik heb soms ook van die dagen dat ik alleen maar 120 kan benchen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven