MuscleMeat

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Potverdomme Killy jij kan ook niets zinnigs posten in mijn log is het niet :roflol:

Ik reflecteer mijn verloren jeugd en mijn wensen op jou, was ik maar op mijn 16de gaan spuiten :(

Die been maken we wel met hoop synthol,

Jou armen zijn nice.

Maar wat die groene zak waar je inloopt kan niet. :o

De machtige arm van koning Peanut! Nice :D

Ik dacht dat ik de enigste was die mmm schrijft als ik denk tijdens het schrijven van een post, mmm.
Wat houdt je road to ''mm'' eigenlijk in?

Hele goeie pics in je begin post, die FDB doet het em, hmm (no homo).
Respect voor je UB zowiezo, dat met 16jaar:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik de enigste was die mmm schrijft als ik denk tijdens het schrijven van een post, mmm.
Wat houdt je road to ''mm'' eigenlijk in?

Hele goeie pics in je begin post, die FDB doet het em, hmm (no homo).
Respect voor je UB zowiezo, dat met 17jaar (toch?)
Mijn road to mm.. Dat is mijn weg naar zelfgenietage, lekker groot zijn, in de spiegel kunnen kijken en dan eindelijk eens over mijzelf kunnen zeggen: ''Mmmm..'' Maar dat kan nog wel heel lang duren.

Dank je :) Kan niet zeggen dat ik er al tevreden mee ben maar ben er toch wel trots op dat ik het al zo ver heb geschopt, van kleine ecto naar gespierdstse jongetje van de klas. Ben 16 trouwens, wordt in januari pas 17.

Laatst bewerkt:
Laat me wel blozen nu ik de reden weet waarom je mm in je topic titel staat en je lekker aan het mmm'en was in mijn topic, hihi.
Gespierste jongen van de klas, no shit man - kijk die FDB dan! wel even je armen wat hoger plaatsen, ziet er zowiezo buff uit op die foto.

Mmmm zal het wss nooit worden, tegen de tijd dat je nu denkt mmm over jezelf zal je dan mss alleen looks decent zeggen, bigorexia is a bish!

;$ Ik mm alleen naar de mmm-waardige mensen!
Ja het posen gaat me nog niet zo goed af.. Moet er wel even op oefenen inderdaad!

Haha nee dat zal waarschijnlijk ook nooit komen. Ik heb er nu al last van dat ik mijzelf eigenlijk steeds te klein vind naarmate ik groter wordt, terwijl anderen wel allemaal lopen te mmm'en.

Ik mmmm mezelf al voordat ik begon met trainen, alles wat er bij komt is leuk meegenomen :p

Emo

mm

Ik mmm jou ook Keun.. Ik mm jou ook.

Morgen weer! Ik heb echt de afgelopen dagen geprobeerd een ritme erin te stampen dmv brute force maar het werkte gewoon niet. Nu mezelf zo vermoeid dat ik zo echt naar bed ga en dan lekker morgen vroeg op sta.. 's middags mijn nieuwe boek lezen (supertraining aww yea) en dan rond een uur of 5 trainen. Zal wel wat afgezwakt zijn, afgelopen tijd weinig getraind, had er echt weinig energie/motivatie voor maar dat komt nu wel weer goed door mijn log vol leuke berichtjes :)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 19:36 ----------

Ja zag het nu pas trouwens, bp 120 kilo :) mmm
Mijn trots idd :heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven