- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train gewoon mijn benen. Bij het squatten kan ik nog wel eens last hebben, leg press dus wat vaker helaas.waarschijnlijk is het al gevraagd maar kan jij je benen gewoon trainen of hebje speciale oefeningen enz ? wel al redelijk buff![]()
Klote tijden van mijn sportschool en ben 1 week ziek geweest, nu nog niet helemaal beter.. Daarvoor een klein motivatie dipje gehad helaas. Maandag ga ik weer naar de gym. Zal even de krachtstats weer omhoog moeten gooien maar dat zal na een paar dagen wel weer in orde zijn, vooral schouders gaan zo hard achter- en vooruit.
fixedTrain gewoon mijnbenenbeen. Bij het squatten kan ik nog wel eens last hebben, leg press dus wat vaker helaas.
Klote tijden van mijn sportschool en ben 1 week ziek geweest, nu nog niet helemaal beter.. Daarvoor een klein motivatie dipje gehad helaas. Maandag ga ik weer naar de gym. Zal even de krachtstats weer omhoog moeten gooien maar dat zal na een paar dagen wel weer in orde zijn, vooral schouders gaan zo hard achter- en vooruit.
Was toevallig net bezig met een schema te maken Y3T stijl.
:rolfol: Het is echt niet zo erg Angelus, ik mis alleen mijn voet, kuit en quadriceps zitten er nog wel aan. Half Dbb denkt echt dat ik ****ing gehandicapt ben omdat ik zeg dat ik maar 1 been heb
.Ik zal hem trots maken.. Zelfs maar met 1 been
:rolfol: Het is echt niet zo erg Angelus, ik mis alleen mijn voet, kuit en quadriceps zitten er nog wel aan. Half Dbb denkt echt dat ik ****ing gehandicapt ben omdat ik zeg dat ik maar 1 been heb.
Ik zal hem trots maken.. Zelfs maar met 1 been
Been klinkt dramatischer.wat zeg je dan dat je 1 been hebt
je mist alleen een voet
Ja even opbouwen man, 2 weken ziek en lui zijn is niet echt bevorderend voor je krachtstats! Deze week lekker compounds, volgende week isolatie oefeningen toevoegen en hoger in reps gaan. Zal straks mijn training van gister posten en die ik nu ga zettenpfff, en ik maar denken dat je net als zo'n hondje een rolstoel vastgeschroefd hebt aan je been ofzo....
Nog getrained dan pinda?

Ja de training van maandag ging niet zo lekker, verder valt het nog wel mee.. Volgende week een andere cycle en dan pak ik waarschijnlijk weer mijn oude weights. Ben de laatste tijd fanatiek boeken aan het lezen en wil mij nu meer gaan concenteren op compounds.Gewichten zijn wel epic gedropt in die paar weken off, of niet?
Natuurlijk, dit is ook de de reden waarom ik meer compounds wil gaan doen maar ik vraag me gewoon af waarom ik, als bber, dan een log ga bijhouden met weights terwijl het uiteindelijk allemaal om je fysiek zelf gaat.