Fitness Seller

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarschijnlijk is het al gevraagd maar kan jij je benen gewoon trainen of hebje speciale oefeningen enz ? wel al redelijk buff :)

Hallo pinda, train je nog?

• Topic Starter Topic Starter
waarschijnlijk is het al gevraagd maar kan jij je benen gewoon trainen of hebje speciale oefeningen enz ? wel al redelijk buff :)
Train gewoon mijn benen. Bij het squatten kan ik nog wel eens last hebben, leg press dus wat vaker helaas.

Klote tijden van mijn sportschool en ben 1 week ziek geweest, nu nog niet helemaal beter.. Daarvoor een klein motivatie dipje gehad helaas. Maandag ga ik weer naar de gym. Zal even de krachtstats weer omhoog moeten gooien maar dat zal na een paar dagen wel weer in orde zijn, vooral schouders gaan zo hard achter- en vooruit.
Was toevallig net bezig met een schema te maken Y3T stijl.

Train gewoon mijn benen been. Bij het squatten kan ik nog wel eens last hebben, leg press dus wat vaker helaas.
fixed

Klote tijden van mijn sportschool en ben 1 week ziek geweest, nu nog niet helemaal beter.. Daarvoor een klein motivatie dipje gehad helaas. Maandag ga ik weer naar de gym. Zal even de krachtstats weer omhoog moeten gooien maar dat zal na een paar dagen wel weer in orde zijn, vooral schouders gaan zo hard achter- en vooruit.
Was toevallig net bezig met een schema te maken Y3T stijl.

keihard knallen voor zyzz man:thumbs:

:rolfol: Het is echt niet zo erg Angelus, ik mis alleen mijn voet, kuit en quadriceps zitten er nog wel aan. Half Dbb denkt echt dat ik ****ing gehandicapt ben omdat ik zeg dat ik maar 1 been heb :roflol:.

Ik zal hem trots maken.. Zelfs maar met 1 been

son-i-am-disappoint.gif

wat zeg je dan dat je 1 been hebt
je mist alleen een voet

Oke, je mist alleen je voet?
Dat is stats faken in het kwadraat, instant ban

pfff, en ik maar denken dat je net als zo'n hondje een rolstoel vastgeschroefd hebt aan je been ofzo....

Nog getrained dan pinda?

wat zeg je dan dat je 1 been hebt
je mist alleen een voet
Been klinkt dramatischer.

Goed, om jullie dus voor eensch en altijd verlichting te bieden: Als je een voet mist betekent dat dus ook dat je kuit een stuk kleiner is aangezien je een groeischijf mist, dus uiteindelijk mis je nog wel een stuk been.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 17:56 ----------

pfff, en ik maar denken dat je net als zo'n hondje een rolstoel vastgeschroefd hebt aan je been ofzo....

Nog getrained dan pinda?
Ja even opbouwen man, 2 weken ziek en lui zijn is niet echt bevorderend voor je krachtstats! Deze week lekker compounds, volgende week isolatie oefeningen toevoegen en hoger in reps gaan. Zal straks mijn training van gister posten en die ik nu ga zetten :)

Tot strakjes mijn lieve mannen.

Goed, tijd voor die update.. Mag ook wel want de laatste training die ik heb gepost is al zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.

Maandag 15 augustus
Eerste training sinds twee weken, ziek geweest en me k*t gevoeld. Gelukkig in deze tijd wel kennis op kunnen doen en ik ga nu tijdelijk verder met een aangepaste Y3T schema met flink wat compounds tot het tijd is voor een kleine cut. (Mocht iemand interesse hebben in dat Y3T ''plan'' van me dan post ik het wel)

Incline benchpress:
10x32
7x32
6x34
6x34

Benchpress
Ja dit ging niet zo mm 10x60
8x80
5x80
3x80

Decline benchpress
10x40
10x50
7x60
5x70
Rating: 2,5/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:59 ----------

Dinsdag benen gedaan, begin me er nu wel zorgen om te maken want krijg steeds meer last ervan. Ik denk dat ik op de compounds mijn rechterbeen nog maar sterker moet maken maar het wil maar niet lukken. Misschien als ik de intensiteit nog wat omhoog schroef dan..

Donderdag 18 augustus

Deadlift:
10x90
10x95
8x110
1x130 Helaas.

Bent-over row:
10x60
9x70
8x70
5x75

Chin-ups:
6x
6x
6x
7x
Rating: 3/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewichten zijn wel epic gedropt in die paar weken off, of niet?

vergeet niet je benen goed te locken bij het benchen voor een goede arch, dan kan je er veel meer uit halen.

En tot slot:
Vrijdag 19 augustus

T-bar rear delt row:
10x30
10x40
8x50
6x50

Military press (slow)
12x45
8x55
5x55
4x55

Dumbbell laterals
Helemaal op :(
8x10
8x8
8x7
8x6
Rating: 3,5/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik begin mij wel af te vragen waarom ik (en anderen) een log posten met trainingen. Uiteindelijk doe ik dit helemaal niet voor de gewichten, kracht is niet mijn prioriteit..

stijgende kracht => stijgende massa

Gewichten zijn wel epic gedropt in die paar weken off, of niet?
Ja de training van maandag ging niet zo lekker, verder valt het nog wel mee.. Volgende week een andere cycle en dan pak ik waarschijnlijk weer mijn oude weights. Ben de laatste tijd fanatiek boeken aan het lezen en wil mij nu meer gaan concenteren op compounds.

Fascinerend, Welke boeken?

stijgende kracht => stijgende massa
Natuurlijk, dit is ook de de reden waarom ik meer compounds wil gaan doen maar ik vraag me gewoon af waarom ik, als bber, dan een log ga bijhouden met weights terwijl het uiteindelijk allemaal om je fysiek zelf gaat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven