Fitness Seller

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik mmm jou ook Keun.. Ik mm jou ook.

Morgen weer! Ik heb echt de afgelopen dagen geprobeerd een ritme erin te stampen dmv brute force maar het werkte gewoon niet. Nu mezelf zo vermoeid dat ik zo echt naar bed ga en dan lekker morgen vroeg op sta.. 's middags mijn nieuwe boek lezen (supertraining aww yea) en dan rond een uur of 5 trainen. Zal wel wat afgezwakt zijn, afgelopen tijd weinig getraind, had er echt weinig energie/motivatie voor maar dat komt nu wel weer goed door mijn log vol leuke berichtjes :)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 19:36 ----------

Mijn trots idd :heart:

Ik had ook 1 week dat ik helemaal niet moe voelde, en vol kracht een week kon trainen maar opeens daarna voelde ik me soort van depri .. :(

• Topic Starter Topic Starter
Ja achja mag ook wel even, ik heb echt 2 maanden lang 5/6 dagen in de week getraind op een epic hoog volume (2 uur in de gym voor 2 spiergroepen)..
Soms zit het even tegen, maar naar regen komt zonneschijn en ik verwacht dat ik morgen/overmorgen gewoon weer vol aan de bak kan gaan..

EN DAT VERWACHT IK OOK VAN JULLIE :mad:

Verwar mij niet met jezelf Killy.

Edit: Het is trouwens traint, Killy.

Niet in het zuidlands dan zijn de t en d omgewisseltdtdtdt

Nou daar gaan we dan jongens, ben het lui zijn echt helemaal schijtbeu. Ben speciaal niet op weg gegaan deze vakantie om te trainen en dan komt er niets van.. Dat is natuurlijk crap en heb myself to blame. Zo meteen een mijn laatste training UB/LB, vanaf maandag weer beginnen met een split (Sportschool is 2 weken maar 3 dagen in de week open.. De bishes..) en dan ga ik er weer tegen aan.
Motivatiedipjes horen er nou eenmaal bij, vind het alleen erg zonde van mijn tijd achteraf gezien. Achja, niets aan te veranderen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 08:30 ----------

''It's time to taste mmmm.''

Laatst bewerkt:
Dus in de vakantie wanneer je niks te doen heb, ga je niet sporten........

Puber

Oprotten Killy, ga trainen :D

Nou daar gaan we dan jongens, ben het lui zijn echt helemaal schijtbeu. Ben speciaal niet op weg gegaan deze vakantie om te trainen en dan komt er niets van.. Dat is natuurlijk crap en heb myself to blame. Zo meteen een mijn laatste training UB/LB, vanaf maandag weer beginnen met een split (Sportschool is 2 weken maar 3 dagen in de week open.. De bishes..) en dan ga ik er weer tegen aan.
Motivatiedipjes horen er nou eenmaal bij, vind het alleen erg zonde van mijn tijd achteraf gezien. Achja, niets aan te veranderen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet. Een glimlach.. Dat wordt pure parodie. Niemand, niemand, niemand die me troosten kan. Ik verloor mijn toekomst en m'n doel.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 11:56 ----------

Vandaag even benen gedaan, erg lang geleden en vergeten hoe killing dat was.
Heb zo erg last van dat ding tijdens het trainen, niet normaal.. Maar aan de andere kant moet en zal ik zo'n training afronden. Dat heerlijke gevoel in je benen tijdens het trainen mmmm....

damn gast, ik wist niet dat je zo sterk was.
impressive! en al zeker als je maar 16 bent:cool:

http://www.youtube.com/watch?v=IdHTnpgpLDc

Je ging toch trainen?

Lees Killy, lees en gij zult vinden.

mmmmmm, Al getraind?:o

Ik lurk af en toe even langs hoor :thumbup:

Ik ben mijn been kwijt... jeau, weet jij hier meer van?

Ey Peanut!? nog getraint?

Op veel PreWo's staat : Warning: ''Not under 18y'' of zoiets. Ik denk zelf dat het is om te voorkomen dat beginners overload aan supps gebruiken.
Maar ervaar jij dan als ''minderjarige'' een minder effect van PWO's? Zelf heb ik er al veel geprobeerd en blijf bij Maximize2 hangen.

Ey Peanut!? nog getraint?

Op veel PreWo's staat : Warning: ''Not under 18y'' of zoiets. Ik denk zelf dat het is om te voorkomen dat beginners overload aan supps gebruiken.
Maar ervaar jij dan als ''minderjarige'' een minder effect van PWO's? Zelf heb ik er al veel geprobeerd en blijf bij Maximize2 hangen.
Ja wel getraind :) Vergeten te posten alleen, zal dat straks doen als ik weer thuis ben. Volgende week is dat zomerrooster weer afgelopen, kan ik weer mijn eigen ding doen.

Zal misschien wel zijn omdat de effecten niet op minderjarigen zijn getest. Kan best zijn dat je er niet zo veel van voelt, zelf werkt ook alleen Crack en Maximize bij mij, maar geloof niet dat dit komt omdat ik zestien ben.

p*ssy, trainingen posten zal je!
Met je doping op minder jarige leeftijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven