AndroidHealthClinic

Per maand heel veel geld kwijt

• Topic Starter Topic Starter
Supercoop:

Magere melk UTH pak 1ltr: 0,35 cent
Hahne havermout 500gr: 0,39 cent
Bon Appetit gezouten cashewnoten 225gr: 2,79
1kg rundergehakt: 5,75
Gemenge groenten: 1,89
Wokmix Italiaans: 1.39
Wokmix oosters: 1.39
Mega visdicks: 3.19

Aldi

Druiven BIO 500 GR: 1.79
Verse kipfilet: 3.75
Aardbeien 500 gr: 2,25

Geen idee, als je een beetje op de aanbiedingen let bij de mac is het goed te doen.

Waar dat dan, Billiejoe...

Ook een kleine 300 euro per maand excl. supps. Valt mee toch?

Supercoop:

Magere melk UTH pak 1ltr: 0,35 cent
Hahne havermout 500gr: 0,39 cent
Bon Appetit gezouten cashewnoten 225gr: 2,79
1kg rundergehakt: 5,75
Gemenge groenten: 1,89
Wokmix Italiaans: 1.39
Wokmix oosters: 1.39
Mega visdicks: 3.19

Aldi

Druiven BIO 500 GR: 1.79
Verse kipfilet: 3.75
Aardbeien 500 gr: 2,25

Visdicks? Wat is dat? Het klinkt iig erg onsmakelijk.

Visdicks? Wat is dat? Het klinkt iig erg onsmakelijk.

Geen South Park gezien zeker? ;p

Bij Colruyt hebben ze zoiets als producten met "rode prijzen" en dat is dan altijd het goedkoopste in z'n categorie.
Wat ik daar ook doe is op de huismerken letten (bij bv magere melk, magere kwark en kipfilet). Verder als belg liefst niet te veel Delhaizen want dat is volgens mij altijd een tikje duurder.

Naar de Lidl gaan is ook goed voor de portomonee maar daar hebben ze nu net weer niet alles dat je nodig hebt.

En zorg dat je havermout, eieren, fruit/vruchten etc. in zo groot mogelijke hoeveelheden koopt.. scheelt soms een hoop.

Ongeveer 10 euro per dag voor 4000kcal. Een tip: kijk goed waar je wat koopt. Ik koop bijv. vaak mijn vis bij de toko (Wah Nam Hong oid in de stad in Den Haag), waar ze regelmatig pangasius in de diepvries voor 2 euro per kg hebben liggen. Daarnaast haal ik 2kg kipfilet bij de poelier op de Zuiderparklaan in Den Haag voor 11 euro. Lekkerder (geen water!) en goedkoper dan bij de AH.

Geen South Park gezien zeker? ;p

Bij Colruyt hebben ze zoiets als producten met "rode prijzen" en dat is dan altijd het goedkoopste in z'n categorie.
Wat ik daar ook doe is op de huismerken letten (bij bv magere melk, magere kwark en kipfilet). Verder als belg liefst niet te veel Delhaizen want dat is volgens mij altijd een tikje duurder.

Naar de Lidl gaan is ook goed voor de portomonee maar daar hebben ze nu net weer niet alles dat je nodig hebt.

En zorg dat je havermout, eieren, fruit/vruchten etc. in zo groot mogelijke hoeveelheden koopt.. scheelt soms een hoop.

Wat bedoel je kan je havermout in grote hoeveel heden kopen?

misschien minder naar de h**ren gaan.

Wat bedoel je kan je havermout in grote hoeveel heden kopen?

Awel dat als je (en is niet alleen bij havermout zo) de hoeveelheid per artikel bekijkt meestal het beste uitkomt met zoveel mogelijk gr/kg/stuks per doos/zak. Dat is niet altijd zo natuurlijk maar komt toch vaak genoeg voor om er op te letten.

Bij havermout let ik daar niet zo op omdat ik altijd mijn havermout van Quaker neem, maar eieren & vis zijn daar een goed voorbeeld van.

Als jullie 300,- euro aan eten besteden elke maand, omdat je niet anders kunt; hoe gaan jullie dat doen als jullie later op jullie zelf wonen en maar 1400,- euro te besteden hebben?

Ik zou zo graag willen weten hoe ik per maand zo min mogelijk geld kan uitgeven aan eten, maar toch nog elke dag 2800kcal binnen krijg.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Ohjah, ik werd net voor gek verklaard door een hoop mensen toen ik zei dat ik per maand 300,- euro uitgaf aan eten.
Ze zeiden dat mensen elke maand voor 80,- euro hooguit eten. Hoe doen ze dat dan? Met zo weinig geld kun je echt lang niet gezond eten!

Wat dachten jullie van die gasten die per dag:
- Een pakkie Peuken
- 5 tot 10 glazen bier ( misschien incl. BVO)
- Zak chips
- Chocolade reep bij het tankstation
- Pakkie kaugum
- Als je nog iets weet ;)

Dit kost ook allemaal geld en verder niet sprekend over de verdere negatieve invloeden..
Een goed lijf kost geld, maar levert ook andere positieve dingen op... Dus een paar euro's meer of minder maakt mij geen fl**ker uit ;)

zal denk ik rond de 300 euro per maand liggen...sups gebruik ik alleen whey en wat cafeine in de cut.

Zalm
koolvis
kipfilet
brocoli (wat echt geen **** kost)
brinta
rijst
sperziebonen.

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Wat dachten jullie van die gasten die per dag:
- Een pakkie Peuken
- 5 tot 10 glazen bier ( misschien incl. BVO)
- Zak chips
- Chocolade reep bij het tankstation
- Pakkie kaugum
- Als je nog iets weet ;)

Dit kost ook allemaal geld en verder niet sprekend over de verdere negatieve invloeden..
Een goed lijf kost geld, maar levert ook andere positieve dingen op... Dus een paar euro's meer of minder maakt mij geen fl**ker uit ;)
zak chips
koekjes
veeeel cola

Ze zeiden dat mensen elke maand voor 80,- euro hooguit eten. Hoe doen ze dat dan? Met zo weinig geld kun je echt lang niet gezond eten!

80 euro? Macaroni met ketchup zeker...

Ik vind 300 euro per maand niet zoveel. Een euro of 200 ben je toch wel kwijt, en de rest bespaar je op bijv. afhaalmaaltijden.

de schrik slaat me al om het hart als ik denk aan op mezelf wonen...

Terug
Naar boven