XXL Nutrition

Phatlogje AJ

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dit was inderdaad week 2 nog. Wilde sowieso het schema even uittesten om te bepalen welke gewichten ik moet doen. In week 2 is de Paused Bench voor mij bijvoorbeeld te zwaar. Die doe ik dus 2,5 kg lichter als ik na de vakantie begin met de cycle. Ook wil ik op de dagen sat ik Deadlift en Squat doe in tegenstelling tot het schema van Candito beginnen met de Deadlift. De Deadlift heeft bij mij veel aandacht nodig qua techniek en kracht. Zo denk ik door even uit te testen het schema wat meer naar mijn wensen kan uitvoeren. Week 4 ga ik volgende week ook maar niet doen. Heb nog een week tot de vakantie. Moet nog even kijken wat ik in die week wel allemaal wil gaan doen. Ik denk de boel even lekker slopen aangezien ik daarna een week vrij ben. Na de vakantie zal ik gelijk gaan beginnen met het schema van Candito. Heb er zin in! :)
Ga deadliften zoals je het een half jaar terug deed, dat zal de boel flink slopen :D:D:D:D:D
 
Maar, maar, je zou niet meer maxen? Of bedoel je iets anders met slopen :P?

Nee, nee. Maxen is sowieso geen optie voor deze week. Dat zou wel heel slecht zijn. Een week geleden nog aangegeven dat ik tot oktober/november ga wachten voordat ik weer ga maxen.

Ga deadliften zoals je het een half jaar terug deed, dat zal de boel flink slopen :D:D:D:D:D

Wat moet je nou met deze vent? Help je hem smiddags echt geweldig als waar Deadlift-expert om zijn Deadlift goed te krijgen. En dan als dank krijg je dit. Zou je bijna uit gaan lachen om je Military Press, maar nee zo ben ik natuurlijk niet :D
 
In!

Nogmaals dank voor je filmpjes en tips in mijn topic. Ik ga je ook volgen!
 
Ik wil niet vervelend doen door steeds door te vragen he.

Je doet dat 5 wekelijkse schema en je gaf aan dat je die vorige training die ik quote uit week 2 van het candito schema kwam. Maar bv 4x8 squat zie ik helemaal niet in zijn schema staan... Die week zijn het op beide dagen een enkele set van 10 reps(mits je dat haalt ofcourse) en daarna nog wat drietjes...

Of heb je nou echt een hele eigen draai aan dat schema gegeven?
 
Ik wil niet vervelend doen door steeds door te vragen he.

Je doet dat 5 wekelijkse schema en je gaf aan dat je die vorige training die ik quote uit week 2 van het candito schema kwam. Maar bv 4x8 squat zie ik helemaal niet in zijn schema staan... Die week zijn het op beide dagen een enkele set van 10 reps(mits je dat haalt ofcourse) en daarna nog wat drietjes...

Of heb je nou echt een hele eigen draai aan dat schema gegeven?

Oh nee hoor. Alleen maar goed toch :)

Het was mijn fout. Dacht dat het week 2 was, maar die training was van week 1. Komt er nu eigenlijk op neer dat ik van de week maar gewoon lukraak wat trainingen gepakt heb uit het schema. Of het slim is weet ik niet, maar ja je moet wat als je 2 weken over heb. Om al te beginnen met het schema is ook niks.

Ga volgende week gewoon een simpele UB/LB doen ipv de week 4 die ik eerst zei.

Wanneer ik na de vakantie echt ga beginnen met het schema volg ik wel gewoon netjes het schema hahah. Ben erg benieuwd. Wat je in een van je vorige posts ook zei: Alle weken zijn heel mooi op elkaar afgestemd door middel van periodisering en een focus op de compounds wat ook mijn doel is voor de komende periode. Heb er zin in! :)

P.S. Je bent wel scherp jij :D
 
UB Power:

Paused Bench Press:
5*80 kg
7*85 kg
3*95 kg

Was vandaag al weer sterker. Ook lag ik weer recht op de bank aldus mijn broertje. Ook een video gemaakt van de bank. Fitnessecto wees me hier op dat ik de schouders op het einde omhoog liet komen. Geen idee waarom ik dat doe. Stom. Wel echt blij qua kracht! :)

Pull Ups:
2*6*BW+17,5 kg
4*BW+17,5 kg

Military Press:
5*50 kg
3*70 kg (Paused PR!)
1*75 kg (hmmm hoopte op meer)
6*60 kg (extra set om wat volume te creëeren)

MP ging vandaag super!

Dumbell Row:
8*32,5 kg
8*37,5 kg
8*40 kg

One Arm Overhead Extensions:
12*12,5 kg
2*15*7,5 kg

Toch klein beetje last van mijn schouders. Dus even licht gewicht gepakt.

Preacher Curl:
20*12,5 kg (PR, +5 reps)
10*15 kg

Dumbell Curl:
10*17,5 kg

Training:
7,5/10

Mooie training. Nu de banktechniek weer verder verbeteren.
 
Lekkere mp pr man! Waarom 20reps op preacher curl?:P met een db curl van 17,5 zou ik die preacher curl eigenlijk wel zwaarder verwachten ervoor.
 
Flinke gewichten weer. Toch stiekum richting 1 RM max gegaan voor MP? :)
 
Lekkere mp pr man! Waarom 20reps op preacher curl?:P met een db curl van 17,5 zou ik die preacher curl eigenlijk wel zwaarder verwachten ervoor.

Vind de Preacher Curl zelf een stuk zwaarder dan de normale Dumbell Curl. En dan is 10*15 kg tegen over 10*17,5 kg toch best netjes?

Hahah die 20 reppers kwam gewoon omdat ik vandaag een stuk sterker was op biceps. Laatste x had ik moeite met 12 reps.

Flinke gewichten weer. Toch stiekum richting 1 RM max gegaan voor MP? :)

Maxen op de MP ga ik sowieso niet doen nadat ik al gebankt heb. Maar weet inderdaad wel dat ik het heeeel lastig ga krijgen om niet te maxen voor oktober/november. Pfff wat duurt dat nog lang hahaha :)
 
Lekkere mp pr man! Waarom 20reps op preacher curl?:P met een db curl van 17,5 zou ik die preacher curl eigenlijk wel zwaarder verwachten ervoor.

AJ doet de preacher curl ook met dumbells, dat maakt het wat zwaarder.
 
Is ook wel sterk, daar niet van. Ik weet ookniet wat normale verhoudingen zijn. Ik doe preacher curl ook met dumbells. 8x18kg, maar gewone db curl 8x16kg.
 
Is ook wel sterk, daar niet van. Ik weet ookniet wat normale verhoudingen zijn. Ik doe preacher curl ook met dumbells. 8x18kg, maar gewone db curl 8x16kg.

Lol iedereen die ik ken is de Preacher Curl zwakker dan de Dumbell Curl. Vreemd haha :)

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Training van vanavond was heerlijk.

Barbell Squat:
8*40 kg
5*80 kg
3*100 kg
1*120 kg
4*130 kg (PR!) https://youtu.be/LcgPSZt6kLU

Zo wat ging de Squat vandaag lekker zeg. PR was erg lekker. Nooit, maar dan ook nooit gedacht dat ik dit al met deze diepte zou kunnen. 4de rep knalde er ook nog wel lekker uit.

Stiff Legged Deadlift:
6*78,5 kg
6*88,5 kg
6*98,5 kg

Even de focus gelegd op de juiste uitvoering. Met dit gewicht is die prima.

Lying Leg Curls:
6*35 kg
2*10*30 kg

Paused Squat:
5*90 kg
5*95 kg
5*100 kg (PR!)

Al weer een stuk sterker dan de vorige keer.

Ab Rollouts:
21x BW
15x BW
12x BW

8,5/10

Al met al echt een top training. Voelde me echt krachtig vandaag. En dan te bedenken dat ik gisteren gestart ben met een korte cut van 3 weken. Cut zal dus onder andere plaatsvinden in de vakantie. Wordt pittig, maar gaat me lukken.
 
Lekker man die squats! Ik ga meteen spieken en je techniek bekijken. Je squat lekker diep trouwens, ass to the grass :D
 
Mooi squat pr man, ook goed op diepte! Zou je die paused squats ook eens kunne filmen? Ben wel benieuwd.
 
DAMN AJ! Dat zijn twee beste trainingen:D:D
 
Lekker PR met de skwat, ziet er ook goed uit :)
 
Goeie SQ pr.
 
Lekker man die squats! Ik ga meteen spieken en je techniek bekijken. Je squat lekker diep trouwens, ass to the grass :D

Thx kerel! Jij doet al een stuk beter dan ik. Ik heb mijn eerste 2 jaar de benen overgeslagen. Had ik toen ook maar de forums ontdekt heheh.

Goed blijven focussen op techniek zou ik zeggen. Zul je geen spijt van krijgen.

Mooi squat pr man, ook goed op diepte! Zou je die paused squats ook eens kunne filmen? Ben wel benieuwd.

Thanx. Erg lekker dat de diepte nu goed gaat en ja hoor als ik er aan denk zal ik die een vrijdag filmen voor je.

DAMN AJ! Dat zijn twee beste trainingen:D:D

Echt blij mee. Heel gek zit nu door de cut ineens op 1500 kcals minder en toch zet ik sinds de cut veel betere trainingen neer. Heb sowieso nauwelijks last van krachtverlies gelukkig in de cut :)

Lekker PR met de skwat, ziet er ook goed uit :)

Danku :)


Thanx! :)
 
Goede squats man. Keurig op diepte ook zie ik :D!
Je gaat cutten tijdens je vakantie. Train je wel of niet gedurende die tijd?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven