Arendjan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Vind het ergens wel een beetje een vreemde keus om 'warm te draaien' met week 2 en 4 van dat schema. Maargoed, dat moet je zelf weten.
overigens begint week 2 volgens mij met een LB training en niet met een UB training...
Mijn oude schema was klaar deze week en ik zit even wat vast qua dagen de aankomende 2 weken. Na deze 2 weken ga ik op vakantie dus ik wilde niet al beginnen met een nieuwe cycle. Om deze 2 weken in te vullen heb ik wat leuke trainingen gepakt van Candito. Kan ik meteen zien of de gewichten niet te zwaar of licht zijn ingevuld.
Zeau. Met de diepte zit het wel goed AJ!Hiervan kan ik tot nog toe alleen maar dromen, haha.
Wat betreft de SLDL vind ik het lastig om een oordeel te geven. Bij mij in de gym zie ik regelmatig SLDL's doen met een lichte buiging in de knieen. Ik denk dat het aankomt op wat je persoonlijk plezierig vindt. Als je de hamstrings beter aanspreekt met een lichte buiging, dan zou ik ze zo pakken. Ik zelf vind het echter plezieriger om de SLDL met volledig gestrekte bennen te doen.
Thx Bas. Normaal gesproken ga ik nooit zo diep hoor. Vandaag weer met opzet dieper gaan Squatten en eens gefilmt om te zien hoe de diepte nu is. Wat betreft de SLDL. Het probleem had ik wat fout uitgelegd. Ik begin zeg maar met redelijk gestrekte knieen. Ik zak naar beneden en op het moment dat ik naar boven ga voel ik dat ik het niet red in die kniepositie en strek ik mijn hamstrings veel minder.
Die diepte zit wel goedCandito diepte!
Ik doe romanians en geen SLDL, omdat ik die laatste niet zo lekker vind voor de knieen.
Hehehe Candito-diepte
ik heb nu dus ook last van mn knieen. Geen idee waarvan. Heb ik eigenlijk zelden.

Hiervan kan ik tot nog toe alleen maar dromen, haha. 

?