MuscleMeat

Phatlogje AJ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede squats man. Keurig op diepte ook zie ik :D!
Je gaat cutten tijdens je vakantie. Train je wel of niet gedurende die tijd?

Bedankt Bas. Ja ga inderdaad cutten op vakantie. Ik ga maar 9 dagen op vakantie dus mis dan 1 week met trainingen. Heb al wel wat zitten googlen naar fitnesscentrums maar volgens mij zit er niet zo veel daar. Zal dus wel even niet trainen worden helaas. Maar mag wel een keer een weekje na zoveel trainen. Cutten zal ik zo veel mogelijk doorzetten op de vakantie.
 
Cutten op vakantie:roflol::roflol:

Waarom???



Je bedoeld kutten zeker, het meervoud van kut..
 
Cutten op vakantie:roflol::roflol:

Waarom???

Je bedoeld kutten zeker, het meervoud van kut..

Nah wil mn Candito niet nog langer uitstellen. En er zal vast niet super veel van terecht komen, maar proberen kan altijd. Procentje of 11 ben ik tevreden. Zat vanochtend op exact 12%. Dus hoef niet super veel meer te cutten.
 
Meet je je vp zelf met huidplooitang?
 
Meet je je vp zelf met huidplooitang?

Nope gebruik gewoon de nektaillemeting. Het zal vast niet helemaal kloppen. Maar als ik mijn pics vergelijk met
de meting dan lijkt het wel aardig overeen te komen.

Vandaag weer getraind met Fitnessecto. Was een goeie train van beide! Lekker bezig maat!! :thumbup:

UB Power:

Bench Press:
15*20 kg
8*40 kg
5*60 kg
2*3*80 kg
3*97,5 kg (PR!!) http://youtu.be/3NR2dFWinvY
3*90 kg

Kijk aan. Zo hoort dat. Laatste week biedt weer hoop qua grote 3. Nu morgen de Deadlift nog goed gaan. Dan kan ik lekker de vakantie in.

Pull Ups:

14*BW (PR)
2*8*BW

Military Press:
6*58,5 kg
2*4*63,5 kg

Moest het gewicht steeds cleanen omdat die ecto het rack bezet hield voor de Squats. Was echt lastig dat cleanen zeg pfff.

Dumbell Row:
10*32,5 kg
7*37,5 kg
5*37,5 kg

Deed de excentrische beweging ook snel volgens Koen en was beter om de excentrische beweging beheerst te doen en de concentrische wel met explosiviteit uit te voeren. Dit maakt het natuurlijk wel veel zwaarder.

Incline Dumbell Press:
8*32,5 kg
2*6*35 kg

Seated Cable Row:
10*90 kg
8*120 kg
10*120 kg (PR) of het was 140 kg i dont know igg pr

Ez bar close grip bench press:
5*78,5 kg

Kut smalle grip niet meer gewend.

Dumbell Overhead Extensions:
15*10 kg
12*10 kg
10*10 kg

Dumbell Preacher Curl:
12*15 kg (PR)
10*15 kg
8*15 kg

Lekker lange training van gemaakt. Heb zon lange rust dat dat wel een keer kan. Fitnessecto liet zich vandaag ook van zijn goede kant zien. Squat ging top en de paused Squat evenaarde hij mijn PR. Ja dat is natuurlijk gewoon kut. Morgen revanche :)

Training: 7/10

Lekkere bank PR en voorderest ook wel oke.
 
Goeie pr's man! Bench ziet er ook solide uit:D
 
Je zei wat over mijn PR's maar jij kan er anders ook wat van AJ! Errug lekkah! Lekkere bench ook dude.
 
Zeer nette training weer hoor! Altijd lekker om voor een periode van rust nog wat mooie lifts neer te zetten natuurlijk :).
 
Zou niet gaan cutten tijdens je vakantie. Zou die week dat je lekker rust kunt pakken juist zorgen dat je in elk geval op onderhoud blijft en je lichaam helemaal kan opladen.
 
Hij gaat echt lekker hier man!! Keep up the good work:fire:
 
Goeie pr's man! Bench ziet er ook solide uit:D

Thanx Flexx. Aan de Bench wordt hard gewerkt. Techniek begint nu aardig te vlotten. Op naar de 110 kg Paused Bench :)

Je zei wat over mijn PR's maar jij kan er anders ook wat van AJ! Errug lekkah! Lekkere bench ook dude.

Thx mate. Gezien de tijd die ik in het trainen en de tijd daaromheen steek mag dat ook wel hahah.

Zeer nette training weer hoor! Altijd lekker om voor een periode van rust nog wat mooie lifts neer te zetten natuurlijk :).

Sws! Vandaag onder andere Deadliften. Ben ook daar van plan om een mooie rep-out neer te gaan zetten. Wil eigenlijk een aardig zwaar gewicht gaan outreppen, maar ligt aan hoe de techniek vandaag gaat.

Zou niet gaan cutten tijdens je vakantie. Zou die week dat je lekker rust kunt pakken juist zorgen dat je in elk geval op onderhoud blijft en je lichaam helemaal kan opladen.

Kijk het wel even aan. De vakanties bij ons zijn altijd ware vreetfestijnen. Dan kan ik beter met de intentie er in gaan om te gaan cutten en dan te falen dan dat ik er in ga met het idee om op onderhoud te eten. Aan een schema houden zal hem sws wel niet worden.

Hij gaat echt lekker hier man!! Keep up the good work:fire:

Thanx Marvin. Als jij de boel even qua gewicht reset en weer gaat bulken straks weet ik zeker dat het bij jou ook weer gaat lopen. Dat garandeer ik je :)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Oke wat een training vandaag. Echt een fiasco. Had er voor de training gigantisch zin in. Was immers laatste training voor de vakantie. Dus volle bak. Nou goed tot de Deadlift kwam.

Sumo Deadlift:
5*70 kg
3*100 kg
1*120 kg
1*140 kg
2*165 kg

Oke achter deze sessie zit een heel verhaal achter. Zat voor de laatste set al wat te klooien met mijn mobiel. Wilde filmen maar het licht was te fel. Alle posities geprobeerd en in de chaos toen de belt vergeten. Nou dus toen faalde ik op de 3*165 en ook nog eens kut techniek.

Nou toen begon het feest. Was klaar met de set en was echt laaiend op mezelf. Met een grof geweld trok ik mijn oortjes eruit, maar voordat ik ze er helemaal uit had begon het ineens gigantisch te tollen in mn bovenkamer en toen verloor ik totaal het evenwicht en lag ik op de grond. Had het op film staan. Inmiddels kan ik er wel om lachen. Had er goed de schrik in en was alleen dus de oefening er na was het lef wel wat weg.

Back Squat:

5*70 kg
5*100 kg
3*110 kg

Naarmate de sets werd mijn kop wel weer iets helderder en kwam het lef wel weer terug. Met de Paused Squats kon ik voor mijn gevoel wel weer aan de bak gaan.

Paused Squats:
6*100 kg (PR!)
5*105 kg (PR!)
4*110 kg (PR!)

Lef was hier wel zo goed als terug en gelukkig ging het ook goed. Als ik hier weer van de kaart ging dan was ik goed de lul geweest. Niemand in de buurt en een gewicht van 110 kg op je rug. Gelukkig niet gebeurd :)

Lying Leg Curls:
3*12*30 kg

Wel een record qua volume. Wijt het aan het rustig aan doen hiervoor.

Leg Extensions:
12*30 kg
2*10*35 kg

Dumbell Lunges:
4*Max*12,5 kg dumbells met korte rust

Rating: 4/10

Ja door het gezeik met de Deadlift gewoon kut. Gelukkig de Paused Squats wel een lekkere PR. Nu even het lichaam rust gunnen op vakantie :)
 
PR en toch een 4/10 rating? :eek:
 
Gekkenhuis! Gelukkig ben je niet verkeerd terecht gekomen man, je had zomaar verkeerd terecht kunnen komen met al die gewichten. Goed herpakt trouwens na je val en dan ook nog lekker die PR's pakken bij de paused squat, NICE! Nu even lekker verstand op 0 en genieten van je vakantie dude :thumbup:
 
Niet zo opgefokt doen als er iets misgaat hoor :rolleyes:
Ga je die epische blooper nog posten :D
 
PR en toch een 4/10 rating? :eek:

Door het gezeik met de Deadlift vond ik de hele training kut, maar begin wel steeds iets meer tevreden te worden over de training. Was jammer dat ik daarna niet meer vol gas durfde te gaan. Wilde echt gigantisch gaan knallen vandaag.

Gekkenhuis! Gelukkig ben je niet verkeerd terecht gekomen man, je had zomaar verkeerd terecht kunnen komen met al die gewichten. Goed herpakt trouwens na je val en dan ook nog lekker die PR's pakken bij de paused squat, NICE! Nu even lekker verstand op 0 en genieten van je vakantie dude :thumbup:

Ja dit viel me ook al op. Op het filmpje was goed te zien dat ik nog half mijn evenwicht kon houden, waardoor ik meer op mijn knieen neerging. Anders viel ik echt ten barste op de stang.

Niet zo opgefokt doen als er iets misgaat hoor :rolleyes:
Ga je die epische blooper nog posten :D

Tja heb hier helaas een beetje een handje van. Ben van mezelf echt de rust zelfde. Boos krijg je me niet, maar als een van de grote 3 kut gaan dan wordt ik echt laaiend. Is vreemd.

Hahah nee misschien bedenk ik me nog, maar ben niet van plan om hem te postten :)
 
Balen van de je deadlift AJ! Echter vind ik dat je jezelf prima hebt herpakt. Ik was er serieus mee gestopt als zoiets mij overkwam. Jij zet daarentegen nog even een PR, haha!
Nu lekker genieten van de vakantie man. Daarna gaan we weer knallen met zn allen, hèhè ;)
 
Ook lekkere paused squat pr's :D , jammer dat het filmen niet wilde lukken.
 
Zo op de vakantie is het niet echt van cutten gekomen. Het is tot nu toe echt een groot vreetfestijn. Desondanks is mijn taille tot nu toe wel een halve cm gedaald. Rara hoe kan het. Gisteren toch nog even kunnen trainen met een jongen van een ander forum. Kracht was goed laag.

Fullbody:

Paused Bench Press:

15*20 kg
8*40 kg
5*70 kg
5*80 kg
2*95 kg (deze niet Paused geloof ik)
3*90 kg

Echt slecht dit. Een week trainen hakt er dan wel in hahah

Squat:
8*40 kg
5*60 kg
5*80 kg
5*100 kg
2*120 kg

Oeff dit is ook niet heel best hahah

Pull Ups:
12*BW
2*6*BW

Military Press:
8*20 kg
5*50 kg
4*60 kg
5*55 kg

Seated Row:
12*15 kg
10*20 kg
10*25 kg

Wat last van mijn elleboog

Dumbell Press:
10*30 kg
2*6*30 kg

Standing Calf Raise:
3*max met bepaald gewicht

Rope Pushdown:
3*max met bepaald gewicht

V pushdown:
3*max met bepaald gewicht

Ez-bar Preacher Curl:
3*max met bepaald gewicht

Lekker om weer zo bezig te zijn met de gewichten. Een week niet trainen is wel heel lang. Dat merk je goed aan de kracht. Dus helemaal top dat ik even lekker hier kon trainen. Maandag kom ik weer terug van vakantie en dan wordt het weer vol gas knallen.

En kan btw sinds vandaag zeggen dat ik geen tiener meer ben. Oftewel vandaag wordt nog een dagje flink cheaten en dan wil ik morgen weer helemaal de knop omzetten :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven