Fitness Seller

Phenochef - Log

Nice training, maar wil je eigenlijk de bodybuilding of powerlift kant op gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon nu gaan PL-en, die benen groeien vanzelf!

Pffff ben weer kapot . Dacht morgen die schouders nog eens extra te pakken , maar heb de hele nacht gedoet en nu lig ik pas in bed en de gym sluit om 16 U .... Suckz .

Pffff ben weer kapot . Dacht morgen die schouders nog eens extra te pakken , maar heb de hele nacht gedoet en nu lig ik pas in bed en de gym sluit om 16 U .... Suckz .

ja fock op is dat he die van mij sluit om 15 uur, dan ga je toch morgen of is ie dan niet open

Momenteel leg ik de focus op die benen . Die moeten dikker worden . Als ik de 65-67 cm tik qua omtrek , dan ga ik volledig PL.

Gewoon nu gaan PL-en, die benen groeien vanzelf!

:stupid:

Ik ben ook kapot en moet nog steeds squat en deadlift/rackpulls inhalen van gister en Willy moet met ze brakke hoofd sterke man spelen haha. Maak je niet te druk om die schouders lol:D

Got that right :grumble:

Gewoon gaan trainen, je bent niet de enige die moe is... ;)

Merci voor de motivatie mannen , maar kben er toch niet geraakt . Ben juist gaan werken , morgen lekker vroeg opstaan en eeen keer een goeie training neerzetten .

Ik denk echt wel te gaan powerliften . Ik wil voornamelijk gewoon sterk worden . BB boeit me niet meer zo . Nu weet ik wel niet hoe ik dat juist ga aanpakken . Een fullbodyschema is een optie maar dan kan ik maar 3 keer per week trainen .
Sowieso wil ik die deadlift omhoog en me verder focussen op benchpress , squats en MP's . Gewoon gaan voor brute kracht en weinig isolatie .

Haha reken er maar dat je deadlift nu hoger ligt. Zowieso hoger dan je fullsquat;)

Dus het is bijna tijd om te moven naar het PL-gedeelte?
Je kan altijd UB/LB doen, kan je gewoon 4x per week trainen. Op die LB kan je dan vb nog powercleans doen naast squats en deadlifts.

Of een squat dag, bench dag, deadlift dag en OH dag.
Dan kan je ook vier keer in de week....

The dark side is calling!

Of een squat dag, bench dag, deadlift dag en OH dag.
Dan kan je ook vier keer in de week....

Het zal zoiets worden denk ik .
Ga er eens goed over nadenken.

Vandaag : borst en biceps:

Bench : 5x60,5x80,5x100,3x105 (volume PR),1x110 . Zat meer in maar de gym was leeg dus geen spotters .
Incline bench : 5x50,5x60,5x70,5x80,2x90 . Same here .
Chest press (met verticale grip):5x60,5x70,5x80,1x90
Incline flys : 5x16,5x18,5x20,5x22
Cable raises voor borst : 5x15,5x20,5x25,5x30

EZ curl op bankje : 12x31,12x35,10x39,7x43 (PR)
Hammer curls : 12x14,12x16,10x18,10x20 (PR)

En alweer pr's:)

Als je zonder spotters een max effort oefening voor bench wil doen kun je ook altijd nog pinpressen of floorpressen onder de vangers:p

Terug
Naar boven