MuscleMeat

Phenochef - Log

• Topic Starter Topic Starter
Squat-addict :cool: erg netjes hoor die squats van jou :thumbs:
Maar als je 70cm benen wil (toch wel redelijk huge, not?) is het de enige manier.
Conditie: tja, ik heb deze zomer nogal veel cardio gedaan en had dus wel een redelijke conditie, maar als ik dan moest deadliften zuchtte ik ook als een paard.

Het is ook gewoon zo dat mijn benen achterlopen . Ik heb ondertussen wat kracht gegained op die benen maar er is niet echt massa bijgekomen , ze zijn gewoon gespierder . Ik denk dat ik voortaan voor die hoge volumes ga gaan .
Die benen van 70 cm dat is een plan voor op termijn he :)
Ik ben eraan aan het denken van na een aantal weekjes een Smolov-programma te doen en 3 a 4 keer per week te squatten .

dat waren aardig wat squats - knap hoor

Het is ook gewoon zo dat mijn benen achterlopen . Ik heb ondertussen wat kracht gegained op die benen maar er is niet echt massa bijgekomen , ze zijn gewoon gespierder . Ik denk dat ik voortaan voor die hoge volumes ga gaan .
Die benen van 70 cm dat is een plan voor op termijn he :)
Ik ben eraan aan het denken van na een aantal weekjes een Smolov-programma te doen en 3 a 4 keer per week te squatten .

Ok maar 70 cm benen is toch iets van 45+ cm armen en je was toch ongeveer content van je UB, dus dan gaan die benen je UB ownen, right?

Ok maar 70 cm benen is toch iets van 45+ cm armen en je was toch ongeveer content van je UB, dus dan gaan die benen je UB ownen, right?

Misschien heb ik me verkeerd verwoord . Mijn doel is nu vooral massa aan de benen en als ik zie dat die goed aan het groeien zijn en alles in verhouding is , dan ga ik de benen wat minder trainen . Maar om dat te bereiken ga ik nog flink wat mogen squatten .
Ik vind trouwens dikke potten met een iet wat minder bovenlichaam veel mooier dan een buff bovenlichaam en van die schrale kippenpoten .

Chef hangt teveel rond op het powerlifting forum. Dat is het!

Gewoon flink doorsquatten. Grootste risico om beest te worden:D

Schouders .

MP:5x30,5x35,5x40,5x45,5x50,3x55(PR),0x60(fail),5x50
Dumbbell Sh Press : 5x16,5x18,5x20,5x22,5x24 (PR)
Side raises : 5x8,5x10,5x12,5x14,5x16
Side raises(cable) : 3x5x10,2x5x15
Behind Neck press : 5x50,5x55,5x60,5x70,4x80
Bent-over SR : 5x8,5x10,5x12
BB Shrugs (met straps): 5x120,5x130,5x140,5x150(PR)

nette MP's en shrugs. gaat lekker vooruit.

Die shrugs zijn goed man:D

Mijn traps zijn wel in orde . Daarom dat ik er ook maar 1 oefening voor doe . Heb nogal snel de neiging om 'een stierenek' te krijgen en dat vind ik niet mooi.

Sterke MP's en shrugs idd, doe zo verder :thumbs:

Hm die training was wel zot qua squats... :D
Klein vraagje, met wat zou je het snelst massa gainen op u benen? Veel reps zoals jij bijvoorbeeld doet?

Want ik doen nu een soort van Bill Star voor men benen in mijn gewone training, maar dat is zowat de Number 1 Muscle die ferm mag toenemen in grootte bij mij dus wel essentieel als ik niet de juiste manier hanteer :D

Grtz

Hm die training was wel zot qua squats... :D
Klein vraagje, met wat zou je het snelst massa gainen op u benen? Veel reps zoals jij bijvoorbeeld doet?

Want ik doen nu een soort van Bill Star voor men benen in mijn gewone training, maar dat is zowat de Number 1 Muscle die ferm mag toenemen in grootte bij mij dus wel essentieel als ik niet de juiste manier hanteer :D

Grtz

Wel als je echt je benen wil pimpen , dan moet je maar eens denken aan Smolov of een ander schema dat de focus daarop legt . Ik doe ook een 5x5 schema en heb wel wat massa gewonnen , maar ik denk dat je met hogere reps toch meer massa haalt . Check eens de post van Shutterspeed 'Waarom je benen trainen ?' . Daar staan een aantal goeie schema's bij . http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/waarom-moet-mijn-benen-trainen-voor-meer-massa-128358/index2.html#post2196596

Smolov is een loodzwaar schema ontworpen voor gevorderde wedstrijdatleten. Als je er niks van weet is het echt nog te vroeg ermee te beginnen. Ook serieus eten is een vereiste. Anderen zullen dit bevestigen.

Wel als je echt je benen wil pimpen , dan moet je maar eens denken aan Smolov of een ander schema dat de focus daarop legt . Ik doe ook een 5x5 schema en heb wel wat massa gewonnen , maar ik denk dat je met hogere reps toch meer massa haalt . Check eens de post van Shutterspeed 'Waarom je benen trainen ?' . Daar staan een aantal goeie schema's bij . http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/waarom-moet-mijn-benen-trainen-voor-meer-massa-128358/index2.html#post2196596

Ok thanks :)

Smolov is een loodzwaar schema ontworpen voor gevorderde wedstrijdatleten. Als je er niks van weet is het echt nog te vroeg ermee te beginnen. Ook serieus eten is een vereiste. Anderen zullen dit bevestigen.

You too :) mijn eetschema is al redelijk goed hoor :)
Tijd om van die kippenpootjes af te geraken haha :)

Terug
Naar boven