Fitness Seller

Philosopher - Time to get serious

Kan je bij oefeningen zoals Squat niet beter in 1x die 5kg er bij fl*kkeren ipv 2x 2.5? Want 5 is op zich al vrij weinig per week bij het gewicht waar je nu zit. Althans vind ik uit persoonlijke ervaring. Bij Militairy Press kan ik wel begrijpen dat het minder makkelijk gaat.

Kan je bij oefeningen zoals Squat niet beter in 1x die 5kg er bij fl*kkeren ipv 2x 2.5? Want 5 is op zich al vrij weinig per week bij het gewicht waar je nu zit. Althans vind ik uit persoonlijke ervaring. Bij Militairy Press kan ik wel begrijpen dat het minder makkelijk gaat.

Laat die jongen toch op zijn gemakje de gewichten verhogen.

• Topic Starter Topic Starter

I'm weak. Nog nooit zwaarder gesquat dan 70kg. Op het moment doe ik er 2,5 kg per sessie bij wat neer komt op 7,5kg per week. Het doel is om zo lang mogelijk gewicht te kunnen blijven toevoegen. Moet wel nageven dat te lang in de submaximale zone trainen ook geen zoden aan de dijk zet. Zit nu in week 2 denk dat ik volgende week wat extra gewicht toevoeg zodat ik uit die submaximale zone kom in week 4 en dan (voor mijn doen) flink ga knallen.

Niet vervelend bedoeld maar jij hebt dus al 3 jaar getraind maar je bent nooit zwaarder dan 70kg squat gegaan??? Hoezo dan??

Niet vervelend bedoeld maar jij hebt dus al 3 jaar getraind maar je bent nooit zwaarder dan 70kg squat gegaan??? Hoezo dan??

Mostly teveel cardio gedaan. Triathlon gelopen, survivalruns gedaan en veel mountainbiken. Overal teveel endurance weeny geweest. Wil me nu echt toeleggen op een ding en dat is om wat massa en kracht te pakken.

Squat:
5x55kg
5x55kg
5x55kg

Bench Press:
5x45kg
5x45kg
5x45kg

Deadlift:
5x60kg

Dips:
8xBw
8xBw

Lekkere workout. Heb dips toegevoegt aan workout A

Squat:
5x60kg
5x60kg
5x60kg

MP
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Power Clean
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Chin up
8x-30kg
8x-30kg

Ging lekker vandaag :thumb:

Squat:
5x65kg
5x65kg
5x65kg

Bench Press:
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Deadlift:
5x70kg

Dips:
8xBw
8xBw

Ging lekker vandaag. Volgende week hopelijk wat nieuwe PR's neer zetten

Squat:
5x67,5kg
5x67,5kg
5x67,5kg

MP
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Power Clean
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Chin up
8x-25kg
8x-25kg

Gaat nog steeds lekker. MP begint al wel zwaar te worden.

Terug
Naar boven