MuscleMeat

Pieter68' s log

Lekkere training hoor Pieter! :thumbs:, mooi dat je vooruitgang boekt op SQ en DL! Enne dat draaierige gevoel herken ik wel haha, heb ik soms ook als ik echt diep ga!

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training hoor Pieter! :thumbs:, mooi dat je vooruitgang boekt op SQ en DL! Enne dat draaierige gevoel herken ik wel haha, heb ik soms ook als ik echt diep ga!

Kracht blijft toenemen voorlopig, ben er blij mee ! Voorlopig dus nog wat slow bulken... Zie er al tegen op om terug minder te beginnen eten naar de lente/zomer toe :rolleyes:

Kracht blijft toenemen voorlopig, ben er blij mee ! Voorlopig dus nog wat slow bulken... Zie er al tegen op om terug minder te beginnen eten naar de lente/zomer toe :rolleyes:

Ja dat is het grote voordeel van bulken. Ik merkte dat ook echt enorm. Nu in de cut merk ik helaas ook al wel dat mijn kracht weer wat achteruit gaat, maar dan is het gewoon de focus verleggen naar de weegschaal en (nog belangrijker) de spiegel.

Training vandaag 31/01

Opwarmen 6min fietsen

Schouders opwarmen met 4kg dumbeltjes
15x pompen
Enkele opwarmsets

BP: 4x8x70

D-handle row: 4x8x59
T-bar row: 4x8x55

Incl BP: 3x10x55

Arnold pr: 2x12x16, 1x10x16

Pulld V-handle: 3x12x59

Pushd V-handle: 2x15x54,5
Ss Barb curl: 2x15x24

Geen abs meer gedaan...

Whoeha, de BP ging goed ! Enkel wat last bij de laatste reps van de laatste set, en had geen spotter dus techniek was maar zozo. Schouder wrong ook nog, ondanks de opwarmoefeningetjes. Eens wat stretchen deze week en hopelijk valt het daarna mee. Morgen opleiding dus geen pc-werk, dat scheelt al.

Vrijdag terug legzzzz :D

Lekker hoor die BP! Zal wel lekker vol gestaan hebben....:thumbs:

Training vandaag vrijdag 2/02

Opwarmen 6min fietsen

Enkele opwarmsets

SQ: 4x8x90

RDL: 4x8x120

LP: 3x15x100

LExt: 2x10x68, 2x10x73

LCurl: 3x12x68

Calf raise (smith): 4x8x150

Woodchoppers: 2x10
Ss Vacuum staand 2x20sec

Yess, het gaat goed ! Wel de vermoeidheid van vrijdag en gisteren lange dag en veel in de wagen gezeten + de muziek was niet te harden en veel te luid... ik dacht dat ik eerder in de discotheek stond dan in de gym...
Toch alles gegeven, en er uit gehaald wat ik gepland had te doen :)
Nu wel even aanzien wat het wknd gaat brengen...
Maandag een UB, hopelijk kan de BP omhoog
(En ook toch eerst even enkele SQ’s doen om de spanning op de benen te houden...)

Goeie beentraining. En gaan die vacuums nu een beetje?

Jaja, wel blij mee.

Die vacuums gaan nog het beste als ik zit: in de trein, auto of achter mijn buro :D

Maar op het einde van de training, en tussen de woodchoppers door, pffff, moeilijk hoor, en snel kramp soms ook :o

Nog heel even en je zit op de 100kg Squats man! Lekkerrrrrrr

Wel, eerlijk, nee... heb het moeilijk om pomp in de borst te krijgen...
Zou misschien nog een extra borst oef kunnen doen, maar welke ?... cable fly ?

Zou ik niet doen. Je begint tegen je limiet aan te lopen qua BP. In de week waar je 2x BP hebt, ga je sowieso falen als je nog extra's toevoegd.

Je kan je incl BP vervangen door een flye oefening.

Voor een pomp in je borst zou je 50 reps BP kunnen proberen.

Zou ik niet doen. Je begint tegen je limiet aan te lopen qua BP. In de week waar je 2x BP hebt, ga je sowieso falen als je nog extra's toevoegd.

Qua totaalkracht of hoe ge dat noemt wel, maar qua volume niet...
Dus misschien afwisselen met minder zwaar gewicht en meer herhalingen, alleen, 50reps is er misschien wel over :p

Straks trainen? Ik kom waarschijnlijk wel eens langs ;)

Training maandag 5/2

opwarmen +6min fietsen

Schouders opwarmen en stretchen, enkele opwarmsetjes

BP: 1x10x40
1x10x50
2x10x60
2x10x65
1x8x70​

Dumb Row: 2x8x20, 2x8x22

Incl BP: 1x10x55, 2x10x60

Lat Pulld: 3x12x59

Pushd V-handle: 3x12x59
ss EZ-bar: 3x12x bar+22,5

Woodchoppers 2x10
ss Vacuum staand 2x20sec

Goeie training, viel al bij al goed mee, ondanks dat er veel jong geweld was (actie in de Oxygen voor 1€ ofzo iets).
Niet echt het gevoel dat de BP beter gaat gaan, maar dat zien we vrijdag dan wel weer...

Broekie :roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven