AndroidHealthClinic

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Training gisteren woensdag 7/02

fietsen 6min opwarmen

enkele opwarmsets + wat stretchen van de benen & enkels

SQ: 4x8x 92,5

RDL: 3x8x 122,5

LP: 3x15x 107

LExt: 2x10x 73, 1x10x 77

LCurl: 3x12x 72,5

Seated calf: 3x10x 70

En dat was het!
Goeie benen, ging vlot tegen de verwachtingen in :) wel met aanmoediging van @mouss en de andere broekkies in de gym :D
Smith was bezet op het einde dus geen staande calfs gedaan, direct naar de seated gegaan, en... kraaaamp.... was worth it !
Tijd was op dan dus ook geen aparte abs meer gedaan.
Hmm, de 100 op squat komt echt in het vizier nu... kwestie van goed te blijven eten dus :eating:

Nog eens filmpjes laten maken:

Netjes man! Je gaat lekker! Goed eten doet wonderen :eatmeat::eating::eating::eating:

Hmm, de 100 op squat komt echt in het vizier nu... kwestie van goed te blijven eten dus :eating:

Niet te hard van stapel lopen, maar ik denk dat die 100kg er nu al inzit. Die squats zagen er echt makkelijk uit. Deadlift vorm was ook stukken beter als 3maand geleden in mijn homegym, gainz are made!

Niet te hard van stapel lopen, maar ik denk dat die 100kg er nu al inzit. Die squats zagen er echt makkelijk uit. Deadlift vorm was ook stukken beter als 3maand geleden in mijn homegym, gainz are made!

Tx man, ik ga gewoon rustig verder doen, en ja, vorm is beter, ik hou het wel goed in het oog dat ik niet verslechter nu het zwaar wordt...
Steeds enkele checks voor ik begin te tillen hé :thumb:

Deadlifts zijn wel een heel stuk beter, hoor! Misschien nog iets meer hip hingen, zodat je bij het zakken niet om je knieën heen hoeft en de barbell een nog rechtere lijn kan volgen.

Ziet er goed uit!

en goed eten is altijd leuk en lekker! :engel:
Maar vooral LEKKER én goed eten maakt het helemaal top! Try it hè! ;) en gainzzz will be made!! OP naar die 100 kg Squats!

Train gisteren vrijdag 9/02

Opwarmen 6min fietsen

Enkele opwarmsets + pushups

BP: 4x8x 72,5

BOR: 1x8x60
D-handle row: 4x8x 59

Incl BP: 3x10x 60

Arnold press: 3x10x 16

Lat Pulld: 3x10x 59

CGBP: 3x12x 50
ss EZ-bar curl: 3x12x bar+22,5

Overhead ext rope: 2x15x 41
ss Hammer curls: 2x15x 14

Woodchoppers: 2x10
Vacuum staand 2x20sec

Bon, BP was echt maximum dat ik kon deze keer, laatste reps was ik blij dat ik nog kon rakken, zonder spotter, want viel bijna op mij.
Ga dus volgende week 10% deloaden, en zien of ik daarna door plateau geraak.
Vooral op het laatst uitduwen lukt niet zo goed, dus na overleg de cgbp gedaan, en ga die de komende weken blijven doen om de triceps wat te triggeren!
IBP ga ik op gewicht houden, want die gaat dan wel weer goed.
BOR terug eens geprobeerd, gaat dus niet met mijn rechter onderarm, spier en pees spelen direct op, stekende pijn.

Op zich wel goede train, gelukkig niet te veel problemen met de sneeuw gehad. Daarnaast leek het wel of we weer meer in een Disco stonden dan in de gym :cool:
Ach ja, ik wordt oud zeker...

388E4511-0ABA-4F98-B62E-055EB20F4162.jpeg

Training gisteren maandag 12/02

Opwarmen 6min fietsen

Enkele opwarmsets

SQ: 4x8x 95

RDL: 3x8x 110

LP: 3x15x 93

LExt: 2x10x 64

Lcurl: 3x12x 63.5

Standing Calf raise (smith): 3x15x 135

Seated calf raise: 3x10x 60

Woodchoppers 2x10
Vacuum 2x 20sec

Heb deload gedaan op alles behalve op SQ want dat gaat lekkeuh :D
Was druk in de gym, en heb soms moeten wachten op de toestellen voor ze vrij kwamen, en de flow was er een beetje uit, ondanks de deload voelde alles toch zwaar aan... Maar no problemo, nu terug rustig opbouwen en verder gaan !

PS @marina1975 het kippengehakt in gepureerde perzikken was lekker drool:, top hoor :thumbs:
En het gehakt is zoveel makkelijker weg te eten dan steeds maar brokken kip kauwen...:eatmeat:

Ik maak ook wel eens kipfilet in die perzik-saus. Gewoon de saus maken kip in blokjes rauw erin doen en laten garen. Kip wordt dan ook lekker zacht. ;) misschien een idee .

Even een vraagje:

bij de Incl BP werken de voorste schouderkoppen evengoed mee. Als ik dan de Arnold press doe, is dat ook niet meer focus op de voorste dan de achterste ?
Zou ik niet beter bvb cable face pulls doen om de achterkant schouders aan te pakken ?

Just a thought... heb vanavond UB training...

Als je niets voor de achterkant van je schouders doet zou ik zeker face pulls oid toevoegen.

Als je niets voor de achterkant van je schouders doet zou ik zeker face pulls oid toevoegen.

Niets specifiek... algemeen voor de rug doe ik cable rows (D- of V-handle) en/of T-bar rows.
Ben nu ook al effe de arnold presses aan het doen, dat was met de gedachte van specifiek de schouders te trainen, vroeger deed ik daar eerder de MP voor.
Maar bedacht nu opeens dat ik eigenlijk niets voor de achterste koppen deed...
Vandaar de vraag.

Train op Valentijn

Opwarmen 6min fietsen

enkele opwarmsets

BP: 4x8x 65

D-handle row: 4x8x 54,5
T-bar row: 4x8x 55

Incl BP: 3x10x 60

Face pulls: 3x12x 32

Lat Pulld: 3x10 50

CGBP: 3x12x 50
ss EZ-bar curls: 3x12x bar+22,5

Overh rope ext: 2x15x 45
ss Dumbell curls: 2x10x 14

Goede training, deed wel deugd om eens te trainen (deload) zonder steeds op alles aan het maximum te pushen...
Nu terug rustig opbouwen :)

Ah kijk. Schouderbladen in een rechte lijn gehouden?

Is moeilijker dan ik dacht... trok wel met volle geweld aan het touw, en bam met middenstuk tegen mijn voorhoofd :o

Gelukkig geen blauwe plek vandaag, maar ik voelde wel mijn schouders deze ochtend, ze hebben goed gewerkt :thumb:

Squat flink verbeterd zie ik, nog wel ruimte voor extra kilo's zie ik!

Goed bezig ouwe :D
Je filmpje van DL zag er ook mooi uit.

Terug
Naar boven