Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar geloof ik helemaal niet in bij iemand die redelijk of heel gezond eet. De oplossing zit toch echt in een beetje varieren met de hand en polspositie om het voor jouw bouw optimaal te maken, en voor nu rustig aan, maar wel langzaam gaan versterken van de zwakkere delen.Tiens, iemand die supplement kan aanbevelen voor bescherming pezen/gewrichten ?
Daar geloof ik helemaal niet in bij iemand die redelijk of heel gezond eet. De oplossing zit toch echt in een beetje varieren met de hand en polspositie om het voor jouw bouw optimaal te maken, en voor nu rustig aan, maar wel langzaam gaan versterken van de zwakkere delen.

was nochtans goed gelukt, met goede uitvoering...
De uitvoering mag idd iets beter maar goed poging man !!![]()

Je hebt nog tijd genoeg, komt goed
Tip, doe 'em ook eens met bv. 10 of 15kg, om de beweging erin te rammen![]()
Gaat precies wel goed e op dit schema? Mooie verhogingen altijd.

Training gisteren woensdag 24/1
Opwarming 6min fietsen
Enkel mobiliteit, foamrollen en opwarmsets
SQ: 4x8x85
RDL: 3x8x115
LP: 4x15x100
LExt: 2x10x64, 2x10x69
LCurl: 3x12x63,5
Calf raise (smith): 4x8x145
Seated Calf: 3x10x65
Liggend vacuum: 1x ±30sec
Woodchoppers 2x 10 L/R
Weer goede training ! Wat me wel opviel, na elke set SQ & RDL moest ik echt op adem komen, alsof ik sprintje getrokken had...
Kan ook aan de pwo liggen: heb een half blik Monster Groen op voor de training en na de RDL's de rest uitgedronken @Skatermarvin
Vond de smaak zoals andere energiedrankjes, die die je vleugels geeft of die van XXL Nutrition bvb...
Nu nog de 3 andere smaken proberen
Vacuum oefening had ik zittend in de trein al een keer of 4 -5 gedaan, telkens dik 30 à 45 sec...

Hoe voer je die stomach vacuüms uit? Trek je gewoon je navel naar binnen en iets omhoog, of span je daarna je al je buikspieren nog eens zo hard mogelijk aan? Persoonlijk heb ik meer profijt van de oefening als ik dat laatste doe.

Hoe voer je die stomach vacuüms uit? Trek je gewoon je navel naar binnen en iets omhoog, of span je daarna je al je buikspieren nog eens zo hard mogelijk aan? Persoonlijk heb ik meer profijt van de oefening als ik dat laatste doe.