- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Een 1-pack is toch het begin, he?
Toch lekker dat je de training hebt doorgezet. We laten ons niet door een beetje warmte afschrikken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 1-pack is toch het begin, he?

We laten ons niet door een beetje warmte afschrikken.![]()

de standing calf's... ik keek omlaag, en jawel, mijn kuiten lijken te zijn gegroeid/verdikt... O happy day's
Dus op de ingeslagen weg blijven voor

En hoe is het daar mee afgelopen? Het blijft toch vochtig-warm. Een slechte combinatieVanavond dikke poten-training... zo veel zin in... hopelijk blijft het fris, want wil knallen![]()

MOAAAAAAR FOOOOODProbeer nog steeds rond de 3000kcal's uit te komen (wat in de week beter lukt dan in het wknd) wat dus een lean bulk zou moeten zijn...
Gewichtsgewijs zit ik nu ook al een week of twee, drie steeds rond de 87-87,5 dus dat is goed vind ik...
Maar spiegelgewijs kom ik precies steeds iets droger... vooral schouders, armen, rug en benen... enkel buik blijft lastig
Ook in de gym krijg ik wel opmerkingen nu dat ik droger sta van meerdere mensen
Edit: het gemiddelde van de laatste 2 weken is 2750 kcal, dus eerder op onderhoud, dacht echt dat ik hoger zat![]()

altijd leuk, een keer maxen en kijken waar de (nieuwe) grenzen liggen.Maar voor vrijdag denk ik eens te testen op SQ en RDL of ik al wat winst heb op mijn hoogste gewichten en te proberen met doubles en singles hoe ver ik geraak...
Good times !
) en deze ochtend... behalve de borst, daar krijg ik echt geen pomp of hardheid in...