- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevige armen trouwens, echt wel op de goeie weg! Dikke aders vind ik zelf niet mooi en er zelfs ongezond uitzien, dus dat hoeft van mij niet eens.
En mooie plannen voor volgend jaar![]()
), én ik dus nog steeds onderhuids vet aan het kwijtraken ben, that's all 
Ga je dat hardlopen er nu ook inhouden? Of ben je er nu meteen weer klaar mee?
Voordeel is natuurlijk wel dat je nu geen benen meer hoeft te trainen![]()
de benen voel ik wel vandaag, maar meer nog de onderrug... was dus niet bevorderlijk 
Ja regelmaat is wel echt key als je je conditie omhoog wilt krijgen. Het is dus belangrijk dat je iets doet wat je leuk vindt, want dan maak je er wel tijd voor. Ikzelf fiets alleen maar naar mijn werk voor de rest heb ik er niks mee en hardlopen vind ik niet leuk genoeg. Gebruik mijn spaarzame tijd liever in de gym. Toch is het niet verkeerd om wat aan de conditie te doen...............zet me zelf ook aan het denken.........

Nee, zelfde training is saaiNog in dubio of ik vanavond nog deze training doe, ofwel al de full body probeer...

Dat is toch vaak bij een nieuw programma, maar als je een paar weken verhoogt ga je het plotseling wel voelen![]()

Toch mooie gewichten hoor Pieter! Zitten er lange rustpauzes tussen waardoor je geen voldaan gevoel had?
Straps..of minder opwarm volume..moet toch iets beter de opwarmsets voor DL doen, want bij mijn laatste set heb ik 4 reps gefailed, kon het niet meer houden...