MuscleMeat

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel @marr :thumb:

Deze ochtend gewogen: 87,0 het laagste dat ik dit jaar al gewogen heb.
Nochtans gisteren eindelijk nog eens boven mijn vooropgestelde cal’s gegeten...
Waarschijnlijk effect van de afgelopen dagen.

Vandaag niet tellen van calorieën :D
Lekker eten, drinken en feesten, er komt een frietmobiel, er is taart en allerlei drank
Let’s party :fries: :bierbang:

Goed wat verbrand met die tuintegels sjouwen :)

Party ze, man. Maak er wat moois van! Een prive frietkar ... :drool:

Hello, hier ben ik weer...

Terug om de trainingen te loggen :)

Woensdag 23/05

6min fietsen als opwarming
Dan nog enkele opwarmsets en wat enkel-mobiliteitsoefeningen

Na een weekje niet trainen maar fysiek werken & feesten, een rustige training van gemaakt en niet te zwaar gegaan:

SQ: 4x8x 80

RDL: 3x8x 120

LP incl 45°: 0

Lext: 3x10x 55

Lcurl: 3x10x 54.5

Standing Calf raise (smith): 4x10x 120

Seated calf: 3x10x 55

En op tijd gedaan ! Moest de dochter aan het station gaan oppikken.

Viel allemaal goed mee dus... had op de RDL eerst zelfs maar 100kg in gedachten maar dat was echt te licht... dus 120 genomen omdat het kan :D
De LP 45° was bezet door jong koppel en ik vroeg of ze nog lang moesten... nee hoor, ze is nog maar met haar 3de set bezig... ok, ik doe wel eerst iets anders dan...
Bleek dat ze eindeloos lange sets deden om en om met 2 keer géén gewicht aan... zijn nog meer dan 45min ermee bezig geweest :mad:
Was voor mij de lol er ook af...
Goed vanaf nu dus terug on track... Beetje uit de boom kijken wat ik de komende weken ga doen... UB/LB aanhouden of voor de zomer toch nog eens de Bro-split proberen :p
Ook qua eten... blijven cutten of meer naar onderhoud gaan nu... het kan alle richtingen uit :rolleyes:

Lekker UB/LB blijven doen.......:thumbs:

Ben aan het lezen in de boeken van Ome Arnould...
misschien doe ik daar wat ideeën op :D

Zou dan eerder voor Push/Pull/Legs gaan..

Zelf vind ik UB/LB gauw vervelen..of je zou de ene LB quad dominant moeten doen en de ander hams..

Wel, heb idd een P/P/L programma gevonden dat me wel wat lijkt... alleen weet ik niet of dat dan voldoende voor mijn benen gaat zijn... ik ga het eens uitschrijven dan kunnen jullie er eens wat comments op geven :)

Wel, heb idd een P/P/L programma gevonden dat me wel wat lijkt... alleen weet ik niet of dat dan voldoende voor mijn benen gaat zijn... ik ga het eens uitschrijven dan kunnen jullie er eens wat comments op geven :)
Gewoon 5-6 dagen per week trainen..pak je benen 2x per week..

Hm, nope, ik train 3x per week... qua organisatie thuis en afspraak met gezin en mijn lijf dat rust nodig heeft zit er niet meer in.

Maar dus hierbij het PPL schema, denk dat ik dat eens een kans ga geven, enkel het bijkomende abs-werk weet ik niet of dat gaat lukken door het toch wel grote aantal oefeningen en de tijd die ik heb/kan doorbrengen in de gym.

Bijlagen

Hm, nope, ik train 3x per week... qua organisatie thuis en afspraak met gezin en mijn lijf dat rust nodig heeft zit er niet meer in.

Maar dus hierbij het PPL schema, denk dat ik dat eens een kans ga geven, enkel het bijkomende abs-werk weet ik niet of dat gaat lukken door het toch wel grote aantal oefeningen en de tijd die ik heb/kan doorbrengen in de gym.
Dan zou ik toch eerder Fullbody of UB/LB doen..anders is de frequentie echt te laag.

Beste in dat geval is fullbody..

Terug
Naar boven