XXL Nutrition

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Nog mijn filmpje :

mooie pr!!
sterk werk :thumbup:

Zo genoten, en was nog niet aan het einde van mijn kracht op de squats, maar het was gewoon al tijd om over te schakelen op de RDL’s denk dat ik wel 2 of 1x110 had gekunnen... Blij mee sowieso :)
Dat ging lekker zeg. En dat nog maar 2 dagen na de training in mineur van donderdag....

Netjes man!!!! Keep up the good work!

Netjes, maar of het nu echt RDL’s zijn? Na het hingen buig je je knieën best ver er maak je er bijna een normale DL van.

Steks,
ja, na het filmpje nog eens bekeken te hebben, is de DL meer nogal squat-gericht...
Waarschijnlijk door de vermoeidheid ofzo...
Heb er gisteren op gelet tijdens mijn training om het meer glutes-gericht uit te voeren, bedankt om er mij attent op te maken :thumb:

Training maandag 18/06

opwarming 6min fietsen + zwaaien met de beentjes

SQ: 15x70
12x75
10x80
10x85
8x90
8x92,5
RDL: 15x100
10x110
8x120
8x130
LP Incline 45°: 15x120
12x140
10x160
Lcurl + stretch: 12x59
11x64
10x68
Lext slow reps: 12x59
10x64
8x68
Voilà, tijd was om, goede training, wel zweten als een otter weer...
en met een half oog de match van de Belgen gevolgd :D

Lekkere RDL's weer Pieter!:thumbs:

Training woensdag 20/06

Opwarming 6min fietsen

Pull-ups 3x4x BW
ss push-ups 3x15

DB Press 3x10x 18
ss DB flies 3x10x12

Seated D-handle row 3x10x 54,5
ss DB pullover X bench 3x10x14

Incl DBP 3x12x 18
ss 1 arm row 3x12x 20

Arnold Press 3x12x 16
ss Face pull 3x12x 40

Pulld Lats breed 3x12x 54,5

EZ-Bar curl 3x15x EZ+20
ss Triceps pushd V-handle 3x15x 54,5

Goeie train, wel opeens weer warm... beetje buiten adem geweest, maar doenbaar...
Voorlopig plan van aanpak: iets meer gaan zakken in de calorietjes, om toch te proberen tijdens de zomer dat hardnekkig buikvet weg te krijgen, en daarbij full body trainingen te gaan doen vanaf juli (de eerste weken ben ik in vakantie)
Dan vanaf september ergens in reverse diet gaan en dan bulken tijdens de herfst/winter, met een push/pull/legs programma...
en dan misschien... heel misschien volgend jaar de contest hier dan meedoen :o

Lekkere UB-training, niet dan? Voedingsplan is toch wel gelijk aan dat van mij (en waarschijnlijk heel veel anderen haha).
Ik vind het altijd erg jammer als de zomer voorbij is, maar de vooruitblik naar de bulk maakt heel veel goed :D

@Koppie ja hoor, lekkere training :p beetje de gewichten laten zakken tov vorige keren, deze keer viel het mee, was uitdagend genoeg. Denk deze nog eens een keer (of 2) te doen, en dan naar die FB te gaan...

Lekker man al die supersets! Je zal wel lekker opgepompt zijn gewest nadien!

Een poging tot...

IMG_20180620_185143074_LL.jpg
IMG_20180620_184825948_LL.jpg

en ik ben niet goed in het nemen van selfie's :(

Ik zie daar toch een sneaky bicep ader erdoor piepen!

Maar aders op de foto zetten blijft lastig..of ze moeten zeer prominent aanwezig zijn..

Ja, in het echt, dus niet met die spiegel en op foto, is het veel duidelijker, ook op mijn schouders...
En op onderarm liggen ze er direct op :)

Lopen... een eeuwigheid geleden... dappere poging net gedaan, fack wat was er veel wind...
40min14 voor een goeie 6,3km aan een tempo van 2min lopen, 1min stappen enz...
De relativiteit van tijd: na een 20tal minuten duren de 2min lopen toch zooo lang, en de 1min stappen (en op adem komen dus) toch zooo kort :(
O ja, mindfuck: uit veiligheid loop ik links van de baan, tegemoetkomend verkeer is zichtbaar... na een tijdje op het toch wel bochtige parkoer begon ik met mezelf te discuteren dat ik beter aan de rechterkant kan lopen, want dan zijn de bochten korter, en win je afstand in meters :dunno: ja toch ??
Dacht: knul, loop toch gewoon door !!

Gewoon gedachten op nul en doorlopen :whip:

Lekkere supersets allemaal trouwens!

Terug
Naar boven