AndroidHealthClinic

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Training maandag 6/08

Opwarming 6min fietsen

SQ 4x32 (10,8,8,6) x 77,5

BP 3x25 (10,8,7) x 57,5

Row (reverse grip) 3x25 (10,8,7) x 55

Leg curl 3x30 (10,10,10) x 54,5

Abs intermezzo:
Leg raises 2x10
ss Crunches 2x10
ss Seated twists 2x20

Military Press 2x20 (10,10) x 40

Lat Pulld breed 3x 30 (10,10,10) x 54,5

Standing calves 3x 40 (15,15,10) x 120

Abs closing:
Supported elbow knee ups 2x10
ss sit-ups 45° 2x10
ss Seated twists 2x20

Goede training, ondanks toch wel weer warm in de gym, en zweten pffff
Sq, BP en row gaan goed, nog niet te zwaar, en dus rustig weer verder opbouwen naar de betere gewichten de komende weken.
Bij/na de MP stretch ik de schouders, en voel dus inderdaad "iets" zitten in de linkerkant, denk ergens een peesaanhechting ofzo die tegentrekt en met momenten wat pijnscheuten geeft... ga er voorzichtig mee om, rustig stretchen helpt, en ik ga deze week diclofenac nemen, de r*tard -versie, om de ontsteking wat tegen te gaan.
Volgende trainingen zie ik wel hoe het gaat en of er verbetering is. Door de dag is het helemaal niet hinderlijk want voel er niets van, het is echt alleen als ik hang of als ik met de arm omhoog stretch...
Abs-oefeningen gaan nu ook al wat beter, de intermezzo kan ik nu uitvoeren zonder rustpauze tussenin, en de kramp in de buik komt nu pas op het einde van de Abs-closing oefeningen :o

Ooh ja, uitslag bloedtest terug gekregen, en helemaal goed bevonden :thumb:

De usual bloed-waarden oa Lipiden + lever & gal, nieren, schildklier, testosteron, vit D en Prostaat

Hoe zit het met je testosteron-niveau? Was je vermoeid ofzo, waardoor je het liet testen of is dat echt gewoon standaard in je periodieke bloedtest?

Laatst bewerkt:
Niveau is ok volgens dokteres, voor iemand van 50 :)
Zat er tot nu toe niet in, heb dit gevraagd, na wat info hier op het forum ingewonnen te hebben...

upload_2018-8-7_12-33-11.png

Is FSH en LH niet aan de lage kant ?

Ok, oh ja, en Tx :thumb:

Top! Kan er deze winter geknald worden.
Hoe was je vit d?

Vorig jaar, ook met het goede weer in de zomer, zat ik in de 20-30grens.

Lijkt mij dat je toch ook niet superhoog zit en jullie zitten wel vaak in de zon.
Altijd een interessant gegeven die vit D.

Ja, en wetende dat ik deze winter gesupplementeerd heb met Vit D...

Vorig jaar, ook met het goede weer in de zomer, zat ik in de 20-30grens.

Lijkt mij dat je toch ook niet superhoog zit en jullie zitten wel vaak in de zon.
Altijd een interessant gegeven die vit D.
Vit D maak je alleen met de onbedekte, niet ingesmeerde huid aan in de zon. Met je rode haar en lichte huid moet je daar om andere redenen voorzichtig mee zijn.

Vit D maak je alleen met de onbedekte, niet ingesmeerde huid aan in de zon. Met je rode haar en lichte huid moet je daar om andere redenen voorzichtig mee zijn.

Klopt, supplementeer zelf in de zomer Vit D.

Vond het alleen een interessant gegeven dat zelf Pieter (en ik weet dat ze zonnekloppers zijn) ook geen torenhoge waarde laat opmeten.

Vond het alleen een interessant gegeven dat zelf Pieter (en ik weet dat ze zonnekloppers zijn) ook geen torenhoge waarde laat opmeten.

Ja, wij zijn bij de eerste zonnestralen van het voorjaar, buiten in de tuin & weide bezig, tot het te fris wordt in het najaar...
Ik ben ook het liefst van al zonder t-shirt buiten in de tuin

Ja, wij zijn bij de eerste zonnestralen van het voorjaar, buiten in de tuin & weide bezig, tot het te fris wordt in het najaar...
Ik ben ook het liefst van al zonder t-shirt buiten in de tuin
A juist, met deze informatie is het zeker interessant waarom dat vit D bij Pieter niet verder doorstijgt, zou dat ook wel verwacht hebben....

ik smeer wel :cool:

Terug
Naar boven