Fitness Seller

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
:o

Was hier eens een goed artikel over op DBB. Chronisch tekort van vit D bij de meeste West-Europeanen + hoeveelheid dat mocht gesupplementeerd worden.
Ja die boodschap bleef bij mij ook hangen. De meesten mochten wel iets extra vit D nemen. Bij Pieter valt het dus alleszins mee :thumb:

Wat mij vooral bij gebleven is deze winter, is dat ik veel minder last had van "winter moeheid" en ook minder het neerslachtige gevoel had van te weinig licht en kou...

Wat mij vooral bij gebleven is deze winter, is dat ik veel minder last had van "winter moeheid" en ook minder het neerslachtige gevoel had van te weinig licht en kou...
Door VIT D supplementatie? Heb zin om het ook eens te proberen welk effect het heeft.

Door VIT D supplementatie? Heb zin om het ook eens te proberen welk effect het heeft.
Ik heb het deze winter ook voor het eerst gebruikt. Of het echt veel helpt vind ik lastig te zeggen.

Ja, met Vit D van bij XXL.
Ik weet wel, er zullen er zijn die zeggen, het zit tussen je oren, maar ik heb altijd last gehad van wintermoeheid en soms echt depressief in de winter, ik sta op in het donker en kom thuis in het donker, super vervelend. Ook ben ik vatbaar voor verkoudheden en snel last van luchtwegen, wel afgelopen winter dus niet echt ziek geweest, en zoals gezegd, veel minder last van het depressieve gevoelens. Is het maar placebo geweest of niet, ik weet het niet, maar ik wil het deze winter zeker opnieuw doen !

Ja, met Vit D van bij XXL.
Ik weet wel, er zullen er zijn die zeggen, het zit tussen je oren, maar ik heb altijd last gehad van wintermoeheid en soms echt depressief in de winter, ik sta op in het donker en kom thuis in het donker, super vervelend. Ook ben ik vatbaar voor verkoudheden en snel last van luchtwegen, wel afgelopen winter dus niet echt ziek geweest, en zoals gezegd, veel minder last van het depressieve gevoelens. Is het maar placebo geweest of niet, ik weet het niet, maar ik wil het deze winter zeker opnieuw doen !
Zit zeker niet tussen je oren!

Niveau is ok volgens dokteres, voor iemand van 50 :)
Zat er tot nu toe niet in, heb dit gevraagd, na wat info hier op het forum ingewonnen te hebben...

upload_2018-8-7_12-33-11.png
mooie T-levels hoor ouwe.
je kan er zelf niet zoveel aan veranderen, maar is toch goed om te weten dat je nog best goed op niveau zit

Tx Droopy, helpt om je jong van geest te voelen :p

en er is nog getraind gisteren:

opwarming 6min fietsen... ah ja, want het is fris in de gym :D

RDL 3x 30 (10,10,10) x 110

LP 45° incline 3x 30 (10,10,10) x 120

Incl DBP 3x 30 (10,10,10) x 18

T-bar Row 3x 30 (10,10,10) x 65

Ab intermezzo:
Leg raises 2x15
ss Crunches 2x15
ss Seated twists 2x30

Lateral raise 3x 30 (10,10,10) x 10
ss Barbell shrugs 3x 30 (10,10,10) x HEX+45

Straight-arm Pulldown 3x 40 (15,15,10) x 41
ss Facepulls 3x 40 (15,15,10) x 41

EZ-Barbell Curl 3x 30 (10,10,10) x EZ+22,5
ss V-handle pushdown 3x 30 (10,10,10) x 54,5

Ab closing:
Supported elbow knee ups 2x15
ss sit-ups 45° 2x15
ss Seated twists 2x30

Goede train ! Ligt duidelijk ook aan de temperatuur hé, meer frisse lucht helpt echt
Daarnaas is mij opgevallen dat bij de shrugs ik echt wel lelijke gezichten trek in de spiegel, hebben jullie dat ook ? Ik kan mijn gezicht niet echt ontspannen :o
Oh ja, de reps gaan omhoog bij de abs-oefeningen, maar verdorie zeg, wat een pijnlijke kramp kan er in de buik komen na die laatste twists pffff :eek:

:wave:

Zow hoop ab-werk zeg. :eek:, je moet er maar van houden

Zow hoop ab-werk zeg. :eek:, je moet er maar van houden

Valt goed mee hoor :)
Deed veel vroeger veel meer buikspier-oefeningen...
En hier nu is het doel naar 4x25 te gaan voor de leg raises/crunches/knee-ups en sit-ups + 4x100 voor de twists :D

pffff jij liever dan ik........al wil ik zelf nu ook wat meer abs gaan doen.....

Daarnaas is mij opgevallen dat bij de shrugs ik echt wel lelijke gezichten trek in de spiegel, hebben jullie dat ook ? Ik kan mijn gezicht niet echt ontspannen :o
Logisch toch? Als je schouders omhoog gaan, gaan je neusvleugels ook omhoog :D

Terug
Naar boven