Fitness Seller

Pieter68' s log

Bezoekers in dit topic

Hehe, ja, de gym was woensdag gesloten, vandaar gisteren dan maar geweest voor de LB :D
 
Ondanks rustig opwarmen en enkele opwarmsets voor SQ, was het f*cking hard en zwaar :( die 82,5kg voelde gewoon té zwaar aan, echt moeten pushen om de laatste set eruit te persen... misschien ben ik gewoon te zwaar gestart vorige keren al... Vroeger met SL5x5 was 80à85kg kinderspel, maar ook pas na enkele weken opwerken daar naartoe...

Niet naar vroeger kijken, maar naar huidig niveau. + Ik vond al dat je vrij hoog gestart was. Je 1rep max zou op +/-102.5kg liggen met 8* 82.5. Heb je ooit hoger gesquat dan dit? + het is nog maar je 2de week als ik me niet vergis. Ik zou op 65% begonnen zijn (+/- 70kg). Als het zwaar begint te worden = 3*6

Standing calve raise moet je zwaar uppen. Je kuiten zijn gewend om elke dag je eigen lichaamsgewicht te dragen. Zou naar 110 - 120kg gaan en van daar beginnen bouwen, zelfs met +5kg/training.
 
Niet naar vroeger kijken, maar naar huidig niveau. + Ik vond al dat je vrij hoog gestart was. Je 1rep max zou op +/-102.5kg liggen met 8* 82.5. Heb je ooit hoger gesquat dan dit? + het is nog maar je 2de week als ik me niet vergis. Ik zou op 65% begonnen zijn (+/- 70kg). Als het zwaar begint te worden = 3*6

Standing calve raise moet je zwaar uppen. Je kuiten zijn gewend om elke dag je eigen lichaamsgewicht te dragen. Zou naar 110 - 120kg gaan en van daar beginnen bouwen, zelfs met +5kg/training.

Ja, ik was gestart met 80% van 100kg, gezien dat mijn all-time max was die ik ooit gehaald heb (wel in 5x5). En nu idd 2de week, dus 2,5kg bij...
Denk dat ik idd beter terug naar 70kg ga, en progresief omhoog gaan dan...

Standing calf doe ik al effe, dat gaat idd goed, zal eens 100kg proberen maandag en dan vandaar elke keer +5kg doen... ben wel benieuwd :)

tx for the reply mate :thumb:
 
Training gisteren 3/11:

Opwarmen 6min fietsen

BP: 4x8x 62,5
BOR: 4x8x 62,5
MP: 3x12x 42,5
Lat Pulldown: 3x12x 59
Triceps rope pulldown: 2x15x 59
Biceps V-handle curl: 2x15x 59

Training starte vlot, BP was ok, kan nog ietsiepietsie bij...
BOR was te zwaar, voelde m'n rug nog van de DL eergisteren...:(
MP ging eigenlijk vrij vlot, tot de laatste paar reps die ik paused moest doen.
Lats waren dan weer top, ook daar kan ik nog verder.
Triceps no prob, maar de laatste biceps curls lukten niet goed, vree squeezen, en uitvoering sloppy...
De usual abs tussen en na gedaan.

Ook hier ga ik volgende week gas terug nemen op de BP en BOR...
En ipv MP ga ik misschien eens met wa dumbells smijten :D
 
Laatst bewerkt:
Training gisteren 3/11:

Opwarmen 6min fietsen

BP: 4x8x 62,5
BOR: 4x8x 62,5
MP: 3x12x 42,5
Lat Pulldown: 3x12x 59
Triceps rope pulldown: 2x15x 59
Biceps V-handle curl: 2x15x 59

Training starte vlot, BP was ok, kan nog ietsiepietsie bij...
BOR was te zwaar, voelde m'n rug nog van de DL eergisteren...:(
MP ging eigenlijk vrij vlot, tot de laatste paar reps die ik paused moest doen.

Zou op BP geen gas terugnemen, je insta video set 3 zag er nog smooth uit + zoals ik al zei kan je 2*8 + 2*6 65kg doen.

Onlogisch dat je BOR even sterk zou zijn, zou 'm ongeveer 20% lager starten dan BP.

Zou eerder MP wisselen met incl BP (training om training)
 
Zou op BP geen gas terugnemen, je insta video set 3 zag er nog smooth uit + zoals ik al zei kan je 2*8 + 2*6 65kg doen.

Onlogisch dat je BOR even sterk zou zijn, zou 'm ongeveer 20% lager starten dan BP.

Zou eerder MP wisselen met incl BP (training om training)

:thumbs:
 
But what about them shoulders then ?

Voorkant wordt sowieso al genoeg belast met al dat banken.. Eventueel 2 sets lat raise of facepulls toevoegen
 
Oh ja, graag had ik jullie gevraagd naar jullie opwarm-routine voor UB/push-trainingen ?

Ik warm op 6min fiets,
dan enkele push-ups (10-15)
dan met 4-6kg schouders opwarmen,
en dan op de BP enkel de bar 10reps, daarna +10kg en +20kg...

Doch als ik dan de zwaardere BP begin heb ik niet écht het gevoel van goed opgewarmd te zijn...
misschien is de MMC niet zo goed :angstig:
 
Oh ja, graag had ik jullie gevraagd naar jullie opwarm-routine voor UB/push-trainingen ?

Ik warm op 6min fiets,
dan enkele push-ups (10-15)
dan met 4-6kg schouders opwarmen,
en dan op de BP enkel de bar 10reps, daarna +10kg en +20kg...

Doch als ik dan de zwaardere BP begin heb ik niet écht het gevoel van goed opgewarmd te zijn...
misschien is de MMC niet zo goed :angstig:

Persoonsgebonden uiteraard.. Hoe ik opwarm bij BP:

bar* 10-20
50% 1set werkgewicht 5-8
70-75% 1set werkgewicht 3-5
(eventueel 90% 1set werkgewicht 1-2)
gas erop
 
Training gisteren maandag 6/11:

Opwarmen 6min fietsen

SQ: 2x8x 70 & 2x8x 75

RDL: 3x8x 90 & 1x8x 95

LP: 3x12x 80, 86, 93

Lcurl: 3x12x 54.5, 59, 63.5

Calf raise (op smith mach): 4x8x 100

Seated calf: 2x12x 60, 1x12x 40

Abs: de usual...

Hehe, eindelijk nog eens een training die echt goed voelde, toch zwaar genoeg om te zweten, en niet volledig kapot ook niet op het einde :)

Vooral de 100kg voor de staande kuiten was voor mij een uitdaging, en het is toch nog goed gegaan, dus blij mee ! Had dit nooit verwacht...
Dan wel krampen bij de seated calf na de 2de keer 60kg :D

Dus nu zo voort opwbouwen :thumb:
ik zie wel hoeveel weken ik er over doe, maar over de 100kg op SQ is mijn doel...
 
Nette training hoor, ik heb het zelfde doel als jij en zit ook ongeveer op het zelfde nivo.
 
Nette training hoor, ik heb het zelfde doel als jij en zit ook ongeveer op het zelfde nivo.

Ik had gehoopt na deze zomer van al iets verder te staan, doch so be it, ik geniet van mijn trainingen, da's nog altijd het belangrijkste, zonder mij kapot te trainen, en dan letsel ofzo op te lopen...
En een doel stellen motiveert ;)
 
Training gisteren woensdag 8/11

Opwarmen 6min fietsen

BP: 4x8x 65

BOR: 4x8x 52,5

Incl BP: 3x12x 52,5

Facepulls: 2x12x 18

Lat Pulldown: 3x12x 59

Triceps Scullcrushers: 1x15x 20 & 1x12x20

Biceps EZ-bar: 2x15x 25

Abs: de usual tussendoor en op het einde...

Zeer tevreden van de training, felt good !!!
Volgende week terug uppen :)
 
Training gisteren woensdag 8/11

Opwarmen 6min fietsen

BP: 4x8x 65

BOR: 4x8x 52,5

Incl BP: 3x12x 52,5

Facepulls: 2x12x 18

Lat Pulldown: 3x12x 59

Triceps Scullcrushers: 1x15x 20 & 1x12x20

Biceps EZ-bar: 2x15x 25

Abs: de usual tussendoor en op het einde...

Zeer tevreden van de training, felt good !!!
Volgende week terug uppen :)

Dus je zit in een goede flow? Top man!
 
Back
Naar boven