MuscleMeat

Pieter68' s log

Bezoekers in dit topic

Ok, training gisteren woensdag 6/12, ging niet van harte...

opwarmen 6min fietsen

SQ: 1x10x 40
1x10x 50
2x8x 60
RDL: 3x8x 80

LP: 3x12x 80

LC: 3x12x 50

Calf raise: 3x12x 25 (smith was bezet, gewoon de 25kg vastgehouden en in evenwicht balanceren)

Seated calf: 3x12x 40

Rope crunch: 3x12x 32

Ging nog niet zo goed, voel me ook nog belange niet "sterk", qua eten kan ik nog niet alles eten, en ook nog niet de vereiste hoeveelheden, ben nog in gewicht gezakt de laatste dagen...
Hopelijk tegen morgen beter !
 
Training gisteren vrijdag 8/12

Opwarming 6min fietsen

BP: 2x10xbar, 2x10x 40
DP: 2x8x20, 2x8x22

DR: 2x8x18, 2x8x20

Arnold Pr: 3x12x14

Pulldown: 3x12x45,5

Triceps pushdown: 2x15x45,5

Biceps: 2x15x EZ-bar+20

Abs: kneeling rope crunch 3x12x36

Training op laag pitje moeten doen, ben duidelijk nog niet op mijn volle 100%, hartslag schiet direct omhoog, en nog echt geen kracht om zwaar in gewicht te gaan. Hoelijk met dit wknd genoeg rust, en eindelijk misschien terug deftig kunnen eten, volgende week beter...
Mijn gewicht was deze ochtend weer wat gezakt, ik weeg nu op maar 88kg...
Kom van +- 91 vorige week net voor ik ziek was vrijdag
 
Toch goed dat je het nu dus weer opgepakt hebt en niet thuis bent blijven zitten. Wat extra vitaminen erin en volgende week weer lekker zwaar gaan!
 
Tren van gisteren maandag 11/12

Opwarmen 6min fietsen (was nodig alleen al om warm te krijgen met dit sneeuw-weer)

SQ: 2x10xbar
1x10x40
1x8x60
1x8x70
1x8x80
2x8x60
RDL: 4x8x90

LP: 3x12x86

LC: 3x12x54,5

Calf raise (smith): 4x8x120

Seated calf: 3x12x60

Dan maar gestopt, het was opnieuw aan het sneeuwen, en naar huis geraken was een onderneming op zich :D

Training viel goed mee ! Tevreden van, eindelijk komt de kracht terug, nu is het kwestie van te blijven eten :)
Zie al uit naar UB training van woensdag ...

 
Tevreden van, eindelijk komt de kracht terug, nu is het kwestie van te blijven eten :)

Lekker he?! Het is echt ongelooflijk wat eten kan doen met kracht! Merk het zelf ook!
 
Lekker he?! Het is echt ongelooflijk wat eten kan doen met kracht! Merk het zelf ook!

Echt hé :) Heb voor vandaag ook genoeg mee, 2 bakken met rijst & kip, banaan, kaas, noten, nog wat fruit voor tussendoor, en drink hier vollop koffie & warme chocomelk...

Hopelijk vanavond UB-knallen :D
 
Echt hé :) Heb voor vandaag ook genoeg mee, 2 bakken met rijst & kip, banaan, kaas, noten, nog wat fruit voor tussendoor, en drink hier vollop koffie & warme chocomelk...

Hopelijk vanavond UB-knallen :D

Haha same here! Al kijk ik er ook naar uit om dat randje vet straks weer weg te kunnen werken hoor. Maar vanavond eerst maar weer PR's op UB gaan zetten!!! :flexgrin:
 
Training gisteren woensdag 13/12:

Opwarmen voor BP, armen zwaaien, enkele push-ups, met de lege bar 20-tal presses...

BP: 1x8x60
1x8x70
2x6x65​

BOR: 2x8x50 & 2x8x55

Incl DP: 1x12x20
2x12x22
Lat Pd: 3x10x54,5

Pushdown V-handle 2x15x50
ss Barbell curl: 2x15x22

French press 2x15x15
ss 1-arm conc curls 2x10x10

Abs: kneeling rope crunch 3x15x36

Het was nog niet knallen, maar vind het toch een goede training ! Kracht is aan het terugkomen :)
Voelde wel al de hele dag mijn benen nog van de maandag, vooral de Quads, hopelijk tegen vrijdag beter...
 
Goed gedaan Pietertje :D:D:D
 
Maar goed ik meen het wel vwb het goed gedaan! Ik heb gister helaas niet kunnen trainen...........ga het zo wel inhalen! En daar heb ik zin in!
 
Maar goed ik meen het wel vwb het goed gedaan! Ik heb gister helaas niet kunnen trainen...........ga het zo wel inhalen! En daar heb ik zin in!

Go for it :thumbs:
 
Vanavond legs...

Eens extra letten op
en wat aan enkel mobility werken...

Daarnaast ook opletten voor
en dus zeker niet te zwaar gaan, eerder die 1 en een half eens proberen...
 
Succes man! Squat je op schoenen?
Ik ga morgen LB trainen........squatte altijd op sokken......morgen voor het eerst op powerliftschoenen, Misschien dat jou dat ook kan helpen?
 
Ja, ik heb oude volley-bal schoenen, platte zool...
Maar zit er een beetje door nu, en ging idd uitkijken naar powerliftschoenen, kan idd helpen met de enkel...
 
Succes man! Squat je op schoenen?
Ik ga morgen LB trainen........squatte altijd op sokken......morgen voor het eerst op powerliftschoenen, Misschien dat jou dat ook kan helpen?

Welke heb jij gekocht ?
 
adidas-powerlift-3-1-weight-lifting-ba8019.jpg

Adidas Powerlift 3.1
 
Heb ik ook en bevallen super.
 
Maar gebruiken jullie die ook voor DL's, Leg presses, Calf raises etc ?
Of doen jullie dan ander schoeisel aan ?
 
Back
Naar boven