Fitness Seller

Pieter68' s log

• Topic Starter Topic Starter
Ga gewoon het Macdow plan blijven volgen voor de squats, voor de kracht opbouw,
en daarna op LP lichtere load, maar langere reeksen, volgens T-nation's tip: https://www.t-nation.com/training/tip-the-forgotten-way-to-build-legs
voor hypertrophie
en dan zie ik nog wel of Lext en Lcurl nog kunnen
sowieso wat meer buik
en LISS cardio om te eindigen

Vanavond eens testen...

Is madcow is best een leuk schema. Wat meer variaties en beter voor je herstel met een light day midden in de week.

:roflol:

007 zag ik nog zitten, maar mestinfiltratie :windup:

Impliciete vraag: wat gaan ze met je elleboog doen?

Gaan ze al direct corticosteroiden inspuiten, zonder te wachten of de rust alleen voldoende is? Wel voortvarend :p

@neet61
het is begonnen tijdens mijn vakantie in juli, heb toen 3 weken niet getraind, en nu de laatste 14 dagen heb ik ontstekingsremmers genomen (eerst Diclofenac een week en dan Cataflam en beide hebben niets geholpen)
+ de dokter weet dat ik liefst zo weinig mogelijk trainingstijd wil verliezen, dus daarom heeft ze mij direct door verwezen voor die infiltratie, ik zal waarschijnlijk erna toch nog week of 3,4 moeten rusten ermee, dus waarom eerst nog tijd verspillen aan alleen rust als je weet dat dat toch niet gaat helpen ?

Training woensdag 29/8

Opwarmen 6min fietsen

Wat opwarmsetjes gedraaid

SQ 5x57,5
5x67,5
5x77,5
5x77,5
LP 20x100
20x110
20x120
Lcurl 3x8x54,5

Lext 3x8x55

Standing calves 3x15-18x120

Leg raises 2x10
ss Crunches 2x10
ss Seated twists 2x20

Knee ups 2x10
ss sit-ups 45° 2x10
ss Seated twists 2x20

En dan was het vat af... geen energie meer (en tijd) om nog cardio te doen.
Benen voelden goed zwaar aan, en raar maar waar , deze ochtend was ook mijn gewicht omhoog :eek:
Nu ik achter mijn buro zit op mijn stoel, voel ik ze ook wel, ga dus vandaag niet te veel rondlopen, en proberen veel water te drinken, ik weet dat dat in het verleden al goed geholpen heeft...
Wel blij mee :)
Voor de komende trainingen toch een beetje het volume verdelen :p

@neet61
het is begonnen tijdens mijn vakantie in juli, heb toen 3 weken niet getraind, en nu de laatste 14 dagen heb ik ontstekingsremmers genomen (eerst Diclofenac een week en dan Cataflam en beide hebben niets geholpen)
+ de dokter weet dat ik liefst zo weinig mogelijk trainingstijd wil verliezen, dus daarom heeft ze mij direct door verwezen voor die infiltratie, ik zal waarschijnlijk erna toch nog week of 3,4 moeten rusten ermee, dus waarom eerst nog tijd verspillen aan alleen rust als je weet dat dat toch niet gaat helpen ?
Dat is waar, het was al een tijdje bezig natuurlijk....

Ga je nu 3x/week benen trainen?
Volume aanpassingen gemaakt of niet?

Brute training :thumbup: Lijkt me inderdaad geen 3 keer per week haalbaar :D. Benieuwd hoe je het gaat aanpakken.

Ben wel wat gewoon hoor qua been-training :D

Ja, woensdag is light-day...

Vrijdag is testen of je kan verzwaren, en maandag is dan met zwaarste gewicht van vrijdag de 5reps maken, enz

Ga een beetje op gevoel moeten afgaan denk ik, of ik dan veel van die bijkomende oefeningen ga doen...
Ofwel gewoon afwisselen LP en/of Lext + Lcurl...

Sowieso gaan mijn cal's lichtjes omhoog gaan volgende we(e)k(en), en wil ik me nu wel eens echt concentreren op de benen om daar eindelijk eens wat hypertrophie teweeg te brengen :rolleyes:

Nu, ik vond zelf dat mijn benen heel goed reageerden op de trainingen die ik eind juni deed, in de vorm van:

SQ 15x75, 12x80, 10x85, 10x90, 8x92,5, 6x95
RDL 15x100; 10x110, 8x120, 6x130
LP Incline 45° 15x130, 12x150, 10x170
Lcurl + stretch 12x59, 11x64, 10x68
Lext slow reps 12x59, 10x64, 8x68
Standing Calf raise (smith): 3x15x160
Seated calf: 4x10x70

Toch ook veel reps, en geen lichte gewichten...
Die trainingen voelde best wel ok aan

Dat soort training was 2x in de week?

Terug
Naar boven