AndroidHealthClinic

Pieter68' s log

Bezoekers in dit topic

En iedereen bedankt voor de vele karma :heart::bow:
 
Training maandag 14/01

Druk, er waren maar 4 lockers meer vrij bij de mannen (van in de 40...) :eek: Blijkbaar waren alle bankjes en meerdere toestellen bezet...

Gelukkig... het squatrek was vrij :D dus daar opgewarmd en direct goed gestart !

SQ: 5x75
5x80
5x85
5x90
5x95​

tegen dan was het al rustiger, én de bank vrij voor:

BP: 5x57,5
5x60
5x65
5x67,5
5x70 (deze was op het randje, vorm niet zo mooi)​

T-bar Row: 5x52,5
5x55
5x60
5x62,5
5x65​

en afgerond met 20 min loopband, rustig uitgestapt

Goede training :thumb:
Kracht is on point, het voelt goed aan, en ik kan voortbouwen héhé :p
:wave:
 
Hebben mannen van in de 40 hun eigen lockers? :D
Mooie training Pieter!
 
:haha:
 
Ben je nu eigenlijk aan het bulken of cutten? Ben ik even uit het oog verloren
 
Ik was aan het bulken, maar met de feestdagen is dat beetje uit de hand gelopen, en laatste 2 weken terug naar onderhoud gegaan om de vetjes/ het vocht rond de buik van de feesten weg te halen. Wat goed lukt. Ga nog zeker een week zo voort doen, en dan weet ik het nog niet goed, eventueel terug wat proberen aan te komen maar meer gecontroleerd, ofwel een zeer trage cut inzetten...
Zowiezo toch proberen de kracht op punt te houden om de lifts te verbeteren...
 
Er is nog getraind gisteren

Squatrek was bezet, maar de jongen was nog maar net begonnen, en ik mocht meedoen, dus snel wat opwarmen, en gaan met de banaan...

Squat 5 x 75
5 x 80
5 x 85
5 x 85
Military Press 5 x 40
5 x 42,5
5 x 45
5 x 47,5
RDL 5 x 90
5 x 95
5 x 100
5 x 105
Cardio loopband 20min uitstappen

Weer goede training, SQ en RDL gaan nog vlotjes, de MP heb ik traag en gecontroleerd gedaan, met veel TUT, dus hoop ik dat de MMC de schouders gaat helpen groeien :D

filmpje van de laatste set RDL:


Vrijdag is het nieuwjaarsreceptie op het werk, en dan ga ik ik later dan anders naar huis, en ik twijfel nog of ik daarna toch nog snel mijn training ga doen...

:wave:
 
tx Tidus :thumbup:
 
Jaja, gisteren terug getraind, vrijdag was het nieuwjaarsreceptie op het werk, en ik was te laat om nog te kunnen trainen... Leuk feestje, maar het eten trok op gene zak!

maandag 21/01

Squat 5 x 80
5 x 82,5
5 x 87,5
5 x 92,5
5 x 97,5​

Bench 5 x 60
5 x 62,5
5 x 65
5 x 70
5 x 72,5​

T-bar Row 5 x 55
5 x 57,5
5 x 60
5 x 65
5 x 67,5
Cardio loopband rustig uitstappen 20min

Goeie maar toch wel zware training, zat waarschijnlijk in het koppeke, maar miste de training van vrijdag...
Squats gaan goed, ga nog meer proberen te focussen op correcte uitvoering...Had het gevoel dat ik bij 2 van de laatste set beetje naar voor ging leunen, zie filmpje ook.
BP begint nu zwaar te worden, en krijg moeite bij de laatste 2 herhalingen om de baar naar boven te duwen. Het is me nu wel gelukt omdat ik meer met de voeten op de grond geduwd heb, en dat gaf een kleine extra impuls. Ga dit de komende trainingen nog meer proberen als ik het gevoel heb dat ik het niet haal.
T-bar row nog steeds zonder veel problemen.


Dat was het dan weer, geniet van de sneeuw, maar wees veilig op de baan :wave:
 
Nou....die squads zien er toch niet slecht uit lijkt mij. En 't zijn ook al geen misselijke gewichten toch.
 
Bij de 100 krijg je karma Pieter68 , ondanks dat je mij er nu al uitsquat. :thumbs:
 
Training van woensdag 23/01

opwarmen aan het squatrek...

Squat 5 x 77,5
5 x 82,5
5 x 87,5
5 x 87,5
Military Press 5 x 42,5
5 x 45
5 x 47,5
5 x 50
RDL 5 x 90
5 x 95
5 x 102,5
5 x 107,5
Cardio loopband 20min uitstappen

Benen waren niet echt fris, squats voelden wat heavy aan, maar zijn toch goed gegaan...
MP specifiek op gelet van geen drive met de benen te geven, de 50kg voelde wel zwaar op het einde, benieuwd hoeveel ik nog ga kunnen verhogen.
RDL ging vlot, daar is nog zeker ruimte om omhoog te gaan :D

that's it folks :wave:
 
Wel inderdaad een stuk lichtere squats dan de vorige keer....was dit zo gepland? Goeie MP en RDL hoor :thumbs:
 
Wel inderdaad een stuk lichtere squats dan de vorige keer....was dit zo gepland? Goeie MP en RDL hoor :thumbs:

Jaja, is helemaal schema van Madcow, woensdag is de light squat dag, op vrijdag probeer je je max 3x, en op maandag daarop volgend mag je je max 5x doen ;)

Dus deze week: maandag was mijn max 97,5, gisteren light, morgen moet ik na mijn 4x5 reeks de 100kg 3x doen, en volgende maandag doe ik die dan als laatste in de reeks 5x

upload_2019-1-24_13-59-6.png
 
Training vrijdag 25/01

SQ: 5x77,5
5x82,5
5x87,5
5x92,5
3x100
8x857,​

BP: 5x60
5x62.5
5x65
5x70
3x75
8x65​

Row (chest supported): 5x55
5x57,5
5x60
5x65
3x70
8x60
cardio: loopband 20min uitstappen

Fijne training, we waren er al in de namiddag, er was net een klas jongens weg gegaan, en na ons kwam er een nieuwe toe, van een school in de buurt. Toch is het meegevallen qua gebruik van de toestellen, oef !
Squatten is heel fijn gegaan, geen lastige benen, en redelijk vlot alles omhoog gekregen :p
Ook het benchen ging deze keer vlot, zelfs de 3x75 en de 8x60 erna, deze keer dus geen fails (zoals enkele weken geleden nog) hehe :flex:
De Row is een ander paar mouwen, heb deze eens gedaan op een machine waar de borst ondersteund wordt... is de eerste keer dat ik die gebruik... en het was op het einde echt wel sleuren (zie filmpje)... moet eerlijk zeggen dat de kaars ook wel op was dan...
Voel het nu wel serieus in de rug en achterkant schouders... Hetzelfde gewicht denk ik beter aan te kunnen op de T-bar row, maar hier voel ik nu veel meer de rugspieren, er is echt wel 'gewerkt'...
Dus ja, ga ik volgende keer terug T-bar doen of blijf ik deze doen, maar met kans op fail qua verhogen van gewicht.... twijfels :o
Nog een 20min uitgestapt op de loopband

Sowieso... fijn weekend allemaal :) :wave:

 
Dus ja, ga ik volgende keer terug T-bar doen of blijf ik deze doen, maar met kans op fail qua verhogen van gewicht.... twijfels :o
Dat gewicht is niet zo belangrijk als je weer een 'nieuwe' groep spieren kan aanpakken.
Squatten is heel fijn gegaan, geen lastige benen, en redelijk vlot alles omhoog gekregen :p
en de 100 is weer terug :thumb:
 
Back
Naar boven