Fijne treen gisteren met
@mouss !!
Tx mate, zeker voor de verbeteringen en tweeks
Opwarming aan het benchbankje
BP 4* 8 60 @6
8 62,5 @6
8 65 @8
8 70 @8
CABLE D-Handle ROW 4* 8 54,5 @6
8 54,5 @8
8 54,5 @8
8 54,5 @8
INCL LEG PRESS - SMALL STANCE 4* 8 130 @6
8 140 @6
8 150 @8
8 160 @8
SEATED HAM CURL 3*8 63,5 @8
Face pulls 2* 15 36 @6
REAR DELT FLY Machine 2* 12 41 @8
V-PUSHDOWN 3* 12 59 @8
STANDING CALVE RAISES 4* 10 100 @8
10 140 @10
8 140 @10
6 140 @10
Bij de BP bleek al snel dat ik momenteel toch te licht gewicht neem, raar want het is daar dat ik enkele weken problemen mee had, en nu gaat dat vlot...
Beter stand van handen aangenomen (ik nam te smal) en oplopend gewicht dan gedaan, volgende week start ik direct met 65/70, en zie hoe dat gaat, intensiteit hoog houden dus !
D-handle row, verbetering van het naar achter trekken van de ellebogen, ipv wijd te gaan, strak tegen het lichaam (ellebogen recht naar achter duwen) om veel meer de onderkant lats aan te spreken.
Leg press: de small stance toch wat aangepast, verder gaat dat goed, ook hier sneller naar hoger gewicht gaan, dus met de 150/160kg starten en dan zien om te verhogen.
Ham curls: rustig aanspannen, gewicht mag omhoog.
Face pulls & Rear delt fly gecombineerd, want machine was in het begin bezet: door eerst enkele face pulls te doen, en dan gecontroleerd en niet te ver gaan op de Rear delt machine (continu spanning houden) stond de achterkant schouders/bovenkant rug goed in de fik
V-handle pushdown: hier uitvoering helemaal aangepast, stond te ver naar achter en liet de handle teveel naar omhoog komen... Na de nodige aanpassingen en een set opnieuw uitvoeren werd het wel héél zwaar.... want ik begon gewoon op de 72kg die Mich gedaan had ipv terug te steken naar de 59kg die ik moest doen

doodgaan dus...
Standing calves op de smith machine, man man, weet niet wat er scheelde, want normaal gezien nemen we daar allebei zonder probleem de 140kg... maar wat wrong dat tegen... Kreeg de bar o p den duur bijna niet meer uit het rek... Beetje halfslachtige uitvoeringen eerst, teveel bounce, dus ook hier naar de wijze raad geluisterd, gecontroleerd kuiten strekken, onderaan stop, dan goed omhoog duwen, even houden en dan terug gecontroleerd zakken, en herhalen...
En dan zat het er op, nog de tijd genomen voor een foto, zie topic
@mouss
Moeten we nog eens doen hé Bro !
Benieuwd wat het programma en bulk mij nog gaan brengen, ga momenteel nog gestaag in gewicht omhoog.