- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tx Nate !
Ja, elleboog gaat nog steeds goed... Doe wel steeds mijn brace aan, ter bescherming, en dat helpt wel !
Tja, shape, ik hoop dit jaar wel wat echte spiermassa aangezet te hebben, nu vind ik het bijna welletjes, qua buikomtrek dan...
En eens ik aan het cutten ga en ik terug "versmal" speelt het dan weer in mijn hoofd dat ik toch niet weer té mager ga worden![]()

Wat zijn je huidige stats dan?Tx Nate !
Ja, elleboog gaat nog steeds goed... Doe wel steeds mijn brace aan, ter bescherming, en dat helpt wel !
Tja, shape, ik hoop dit jaar wel wat echte spiermassa aangezet te hebben, nu vind ik het bijna welletjes, qua buikomtrek dan...
En eens ik aan het cutten ga en ik terug "versmal" speelt het dan weer in mijn hoofd dat ik toch niet weer té mager ga worden![]()
Hoelang wil je nog doorbulken?Heu... moet nog eens opnieuw opmeten, maar gewicht is 93,5-94 kg, buikomtrek laatste keer was 98cm (en ik kom van 90)
Biceps zou ook opnieuw moeten gemeten worden...

Hoezo moet het squatrek vrij zijn voor je DL's? Of ging het om een beschikbare barbell?![]()

Lager gewicht...dan vanuit daar goede uitvoering en langzaam verzwaren..Bij SLDL zou je meer aan je hams moeten hangen dan aan je rug. Maar ik vind dat ook moeilijk.....
Bij SLDL zou je meer aan je hams moeten hangen dan aan je rug. Maar ik vind dat ook moeilijk.....

Ik zal eens op deze cues letten, thanksIets proberen te spelen met bekkenkanteling, stang verder van je af/dichter bij je en de knieën altijd zo min mogelijk buigen tijdens de beweging.
En dan iets terug in gewicht, goede mmc op het strekken van je hamstrings en met de glutes in de stang stoten bij de opwaartse beweging.
Dan ga je ze voelen![]()