MuscleMeat

Pieter68' s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even update:

Vrijdag, zaterdag & zondag verbouwingen in huis gedaan + overbuur geholpen met zijn bouwmaterialen naar binnen & boven te brengen...
Gisteren doodop en overal pijn in het lichaam, dus met wijze raad dan besloten een extra rustdag te nemen en niet te gaan trainen.
Voel me vandaag al beter, bijna pijnloos, dus dat valt mee

Morgen dan wel een lichte traning doen en zaterdag hopelijk terug knallen in de gym :wave:
 
Nou was dat sjouwen en verbouwen natuurlijk al een training voor de kantoormens :)
 
Onderschat kantoormensen niet :p
Sommigen niet ....
kwko2_250.jpg
 
:roflol:
 
Mja, idd kantoormens die hele dagen aan het verbouwen slaat.... dan protesteert het lichaam...
Alleen, de laatste 5 à 10j ging dat nog redelijk goed, nu moet ik toegeven dat het allemaal wat minder vlot gaat en het meer moeite vraagt...
ondanks het feit van regelmatig te trainen...
Het spreekt toch wel andere spieren aan en is belastender voor sommige gewrichten...
Bvb maandag de hele dag last gehad van mijn voeten en enkels, als ik train heb ik daar helemaal geen last van....

Ondertussen wel al bekomen, dus vanavond lekker trainen ;)
 
Hoe gaat het met je trainingen Pieter68 ?
Lang geleden dat je nog hebt gelogd :eek:
 
Hej Bubs,
ja, de laatste weken gaan niet zo goed
Druk én stress op het werk, ook 3 weken thuis gezeten, daarna minder en onregelmatig getraind, en dat had geen zin om ze te loggen...
Wel veel in de tuin gewerkt, en zwaar, oa met treinbiels gesleurd, grond omdoen, ...
Qua voeding was ik wat beginnen zakken in calorieën laatste week en half, en direct weinig energie en geen kracht op de paar trainingen, dus nu terug wat omhoog...
Komt wel goed, ik ga proberen weer wat meer regelmaat te hebben in de trainingen, maar momenteel is er nog teveel te doen in de tuin, en ook op het werk, en dat gaat voor.
:wave:
 
Toch goed om wat van je te horen. Pas op jezelf he, druk op werk en stress bij jezelf zijn geen goede combinatie!
 
Hello, hier ben ik weer...

De vakantie was in juli, heb daar helemaal niet getraind, en niets getracked qua voeding, gewoon gegeten waar we zin in hadden zonder op te letten, eens helemaal vakantie-gevoel en genoten...
Wonder boven wonder qua gewicht niets spectaculairs gebeurd, redelijk binnen de perken gebleven :thumbup:

Eind juli dan stilletjes herbegonnen met trainen... was natuurlijk zwaar weer te herbeginnen, serieus spierpijn gehad de eerste dagen na de trainingen, maar dat is nu weer helemaal beter.
Ik heb de eerste weken ietsje minder gegeten dan voorzien in mijn app, en begin nu terug wat omhoog te gaan in calorietjes, maar niet té gek.

Heel raar, qua "zicht" in de spiegel sta ik er goed bij. Zeker de laatste weken sta ik precies harder dan voor de vakantie, want heb al enkele positieve reacties gehad in de gym ook van anderen daar die zeggen dat ze zien dat ik duidelijk gespierder ben :p

De full body work-out blijf ik dus doen want het loont :)

Zal de trainingen posten van afgelopen weken, nu vanaf september gaat er terug meer regelmaat komen en zal er 3x per week getraind worden (als er niets tussenkomt :o)

En ik hoop ook terug de motivatie te hebben om regelmatig te loggen :D

Good to be back !

:wave2:
 
Ma297.png


Vr208.png
 
Ma508.png
 
Ma1208.png
 
Di2008.png
 
Ma2608.png
 
Goed dat je er weer bent Pieter! :thumbs: Leuk dat je weer actief gaat loggen. Begrijp ik het goed dat je langzaam gaat bulken nu?
 
Tx Koppie !
Ja idd, vanaf volgende week ga ik iets omhoog gaan en zien wat het doet :)
Nu, cutten is deze zomer niet gelukt hoor, ik denk dat ik eerder op onderhoud zat (heb het niet echt uitegerekend want geen zin)
Zodra ik écht zakte in hoeveelheid eten was ook onmiddelijk mijn kracht, drive en motivatie kwijt...
 
Zodra ik écht zakte in hoeveelheid eten was ook onmiddelijk mijn kracht, drive en motivatie kwijt...

Iets teveel gezakt dan? Motivatie kwijt zijn kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Nu gewoon lekker eten en hard trainen en massa bouwen. :flexbiceps:
 
Back
Naar boven