MuscleMeat

pijn middenrug

meth

Novice
Waardering
0
gisteren na het trainen kwam ik thuis en wilde mijn zoontje oppakken op het moment dat ik mijn zoontje oppakte voelde ik een helse pijn in het midden van mijn rug alsof ik in 2en werd geknakt.
ik kon ook gelijk niet meer rechtop staan..
ik ben gelijk naar de douche gekropen en zo heet mogelijk mijn rug gaan douchen.
het gaat al iets beter maar ik kan nog steeds niet helemaal mijn rug recht krijgen
als ik plat op bed lig lijkt het alsof ik word fijn geknepen...

ik heb nu ff een aspirine op gevreten dus het gaat wel weer even goed..
maar wat kan het nou toch zijn...word er knetter gek van..

Klinkt als een verschoven wervel. Als ik jou was zou ik even naar de fysio gaan om de wervel weer terug op zijn plaats te krijgen. :cool:

Klinkt bekend .. je bent door je rug gegaan kraak je rug of inderdaad ga naar fysio.

Huis tuin keuken tip .. ga met zijn twee rug tegen rug staan sla je armen achter de ander .. laat de ander voorover buigen zodat jij op zijn rug ligt ...

je pootjes gaan omhoog .... je wervels worden zo uitelkaar gehaald en de boel zal effe lekker kraken met geluk ... ben je er dan vanaf ...

Succes

• Topic Starter Topic Starter
rug

bedankt voor de tip...dat ik er zelf niet aan gedacht heb...stom van mij heb ik 2 dagen voor jan lul met pijn in mijn rug rond gelopen...heb het vrouwtje me net ff op de rug laten nemen en de pijn is gelijk met 90 procent weg..hoorde nix kraken maar het helpt wel...

nogmaals bedankt....

ik had dat ook vorige week, maar dan met squatte was weer eens eigenwijs.
Ben nu 2x bij een orthomanele therapeut geweest en het voelt echt beter.
Hij bekijkt je rug en drukt de scheve wervels recht zodat alles weer goed staat.
Het gaat al veel beter nu , morgen laatste behandeling en dan hoop ik er na het weekend vanaf te zijn.

Terug
Naar boven