Fitness Seller

Pinnekeas log

• Topic Starter Topic Starter
Tja het resultaat van 5 jaar carnaval en limbo huisgenoten. Versta dr geen kont van, maar is wel grappig

Goed die bench pr

thx

Gister een deload training gedaan

14-4

sqat
3x5x100

Paused bench
3x5x70

Deadlift
3x3x100

Vorige week donderdag trouwens nog een training gedaan, maar die ben ik vergeten te loggen. Stelde ook weinig voor

vanmiddag nog een deload training gedaan, beetje bloed pompen overal. niet noemenswaardig verder

Gisteren het junior nk gehad. De resultaten vielen een beetje tegen, de kracht is er wel maar kwam niet helemaal tot uiting door veel technische foutjes. Ik weet wat er fout gaat en waar ik dus aan moet werken. In ieder geval gekwalificeerd voor het nk raw in december. zie https://www.youtube.com/watch?v=uK53-ghHLQ0 voor de lifts.

En ik zal de komende tijd niet of nauwelijks loggen vanwege stage in het buitenland. Misschien zo nu en dan wat updates. Ik kan in ieder geval verklappen dat ik in de gym van Marte Elverum ga trainen, dus hopelijk ga ik veel leren daar!

Ja nice dat je in die gym kan trainen, stiekem ben ik jelly haha.
En NK Raw gewoon knallen

Nee nee nee gewoon loggen

Ik wil die Noorse geheime methodes weten

Ja nice dat je in die gym kan trainen, stiekem ben ik jelly haha.
En NK Raw gewoon knallen

als het even uitkomt pak ik voor die tijd nog ergens een wedstrijdje mee puur voor de ervaring

Nee nee nee gewoon loggen

Ik wil die Noorse geheime methodes weten

hahaha als het goed is heb ik daar wel betere dingen te doen dan achter een laptopje m'n logs uittypen. De geheime methodes krijg je nog wel een keer te horen wanneer ik terug ben:p

Terug
Naar boven