MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Op het moment 'weinig rommel'. Maar natuurlijk veel shit, lasagne/chocomel alles eigenlijk gegeten. Maar dacht niet dat het in een BB dieet zou kunnen(op jouw vetpercentage), en in een massa kuur.

Is gewoon mogelijk bro maar dan moet je wel eerst de basics kunnen. Beste is om gewoon te beginnen met een normaal en typisch bodybuild dieet.

Op zijn VP ( als ie nog op 6 staat ) kan het juist beter dan wanneer je al op 15 staat. Op 15 % hoef je echt niet elke dag een gigantisch wisselende zoutinname te hebben bijv. ( ik iig op 12 al niet meer ). Word je zo vochtig als de pest haha.

Is nu zo 8% bro. Ik probeer tot maximaal 10-12% te komen, als ik hoger ga moet ik weer zolang en harder cutten, geen zin in lol:D

Toch wel interessant aangezien jij puur op mind-muscle traint, ik denk dat niemand hier jouw 12x100KG BP 100% strict nadoet, met stretch en squeeze dus, en nog hoor ik hier zoveel gezeur over, ik zou zeggen doe eens pleisters training puur op mind-muscle na, zullen heel af afhaken denk ik of gewoon cheaten door geen m-m te gebruiken.

Heb toevallig die proteïne bar nog in mijn handen gehad vandaag, die dingen voelen best zwaar voor een 'reepje' :o

Nog steeds lekker bezig na je contest prep!

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Toch wel interessant aangezien jij puur op mind-muscle traint, ik denk dat niemand hier jouw 12x100KG BP 100% strict nadoet, met stretch en squeeze dus, en nog hoor ik hier zoveel gezeur over, ik zou zeggen doe eens pleisters training puur op mind-muscle na, zullen heel af afhaken denk ik of gewoon cheaten door geen m-m te gebruiken.

Zeker. Ik probeer het zelf ook sinds kort. Alle gewichten tot wel 30 kg omlaag.....

Heb toevallig die proteïne bar nog in mijn handen gehad vandaag, die dingen voelen best zwaar voor een 'reepje' :o

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Zeker. Ik probeer het zelf ook sinds kort. Alle gewichten tot wel 30 kg omlaag.....

Precies, ik ben dat denigrerende gedoe wel zat hier, ook al is het als grap bedoelt, is het alsnog denigrerend.
Sta eens naast pleister zonder shirt zou ik zeggen.

Liever niet :o

Top prestatie heeft hij geleverd :thumb:

Ik denk wel dat compounds met iets minder MMC en wat meer in de krachtgerichte repranges ook wel zijn plek hebben. Of denken jullie daar anders over? Ben benieuwd naar jullie visie hier op.

Ik plaag pleister gewoon beetje.
Hij heeft zeker goed fysiek.

Mmc doe ik zelf ook bijna altijd

Af en toe pak ik wel een pl schema voor de compounds zoals bijv 5x5

En als pleister keer mee wilt trennen mag dat altijd :heart:

als je goede uitvoering hebt heb je sws "mind muscle"
gewoon een excuus om licht te trainen. overload>pomp

Vind ik zelf ook:D

Omdat het een variant is op de normale dumbbell row die ik van Oma heb geleerd en daar geen ''officiële'' naam voor bestaat. Echter kijken de meeste hier in me log puur naar het gewicht maar als je hun eigen fysieks ziet vraag je af of ze wel trainen. Tevens heb ik ook niet echt zin om steeds te reageren waarom ik bij sommige oefeningen minder gewicht gebruik, mind-muscle-connectie is belangrijker imo.

+1

Ik zou het goedkoper kunnen houden inderdaad maar dan word het eten ook minder lekker, i love food:heart:

Thnx bro!

OT:
Meal 3 van zojuist:
Kant en klare lasagna 400gr
Oh Yeah Protein bars 2st
15o83ma.jpg

Oke duidelijk.

• #2.129
+1 bro:cool:

Die repen zijn anders goed te eten! Niet zo lekker als de normale oh yeah bars maar deze hebben wel wat betere voedingswaarden.

Jip ben nog goed bezig, hopelijk blijft dat zo toch:D

Precies, ik ben dat denigrerende gedoe wel zat hier, ook al is het als grap bedoelt, is het alsnog denigrerend.
Sta eens naast pleister zonder shirt zou ik zeggen.
Van de meeste weet ik dat ze een grapje maken maar af en toe is het wel irritant:p. Toch hou ik van al die boys hier:heart:

Liever niet :o

Top prestatie heeft hij geleverd :thumb:

Ik denk wel dat compounds met iets minder MMC en wat meer in de krachtgerichte repranges ook wel zijn plek hebben. Of denken jullie daar anders over? Ben benieuwd naar jullie visie hier op.
Lol

Het heeft zeker zijn plek en misschien zou het me ook goed doen om af en toe iets meer te richten op kracht maar daar ligt mijn interesse gewoonweg niet en of het daadwerkelijk helpt is ook maar de vraag.

Ik plaag pleister gewoon beetje.
Hij heeft zeker goed fysiek.

Mmc doe ik zelf ook bijna altijd

Af en toe pak ik wel een pl schema voor de compounds zoals bijv 5x5

En als pleister keer mee wilt trennen mag dat altijd :heart:
Ik wil graag met jou trennen bro, moet je me wel spotten!?

Pomp krijg je er sowieso van en daardoor verzuur je ook flink waardoor je minder gewicht kunt duwen inderdaad.

Niet voor jou bedoelt ofcourse, maar mensen b**chen hier veel over het gewicht bij de oefeningen maar dat is vaak totaal niet relevant

Knsap m, ook dat t k*t is als je er vaak opmerkingen over krijgt, maar was gewoon benieuwd.
Hoe voer je die row uit?

Altijd die homo-erotische posts tussen Mack en Pleister :roflol:

Blijf lekker vlammen en bedankt voor je antwoord. Ik blijf wel lezen, maar veel input heb ik hier niet. :thumb:

Je woont t*fus ver weg man.
Heb wel idee.
Als jij wedstrijd doet ben je vlakbij :)

Als je extra vroeg komt gaan we ochtend ff knallen en jij smiddahs wedstrijd :D

Deels mee eens, mind muscle staat juist bekend om de spier in kwestie bewust te stretchen en te squeezen over de gehele ROM, en het behoudt van time under tention. Mijn BP is ook volledig strict, alleen stretch en squeeze ik hem niet bewust, wat het makkelijker maakt. In die zin is ''goede uitvoering'' alleen, niet voldoende.

• #2.134
Knsap m, ook dat t k*t is als je er vaak opmerkingen over krijgt, maar was gewoon benieuwd.
Hoe voer je die row uit?
Je begint door je linkerhand tegen het dumbbell rek aan te zetten zodat je schuin voorover hangt met je lichaam. Je rechterhand (waar je je dumbbell in vasthoud dus) plaats je helemaal aan de linkerzijde van je lichaam met je handpalm naar buiten wijzend. Vanuit daar maak je draaiende dumbbell back row beweging naar de rechterzijde van je lichaam zodat je handpalm uiteindelijk naar voren wijst en het liefst nog iets naar buiten zelfs en dan houd je hem even vast en dan kun je weer terug naar je beginpositie.

Altijd die homo-erotische posts tussen Mack en Pleister :roflol:

Blijf lekker vlammen en bedankt voor je antwoord. Ik blijf wel lezen, maar veel input heb ik hier niet. :thumb:
Je mag mee posten als je wil, ik wil je wel erbij en ik denk Mack ook. PM's vind ik ook altijd wel leuk:)

Je woont t*fus ver weg man.
Heb wel idee.
Als jij wedstrijd doet ben je vlakbij :)

Als je extra vroeg komt gaan we ochtend ff knallen en jij smiddahs wedstrijd :D
Oke klinkt goed. Fftjes ochtend trainings sessie en in de middag de wedstrijd winnen, no problem bro doen we:p

Deels mee eens, mind muscle staat juist bekend om de spier in kwestie bewust te stretchen en te squeezen over de gehele ROM, en het behoudt van time under tention. Mijn BP is ook volledig strict, alleen stretch en squeeze ik hem niet bewust, wat het makkelijker maakt. In die zin is ''goede uitvoering'' alleen, niet voldoende.
De vraag is vaak wanneer een oefening wel of niet goed uitgevoerd word. Er zijn een heleboel variaties en iedereen voert zelfs die variaties op hun eigen manier uit. Belangrijkste is in ieder geval dat jij je goed voelt bij de oefening en het gewicht hanteert waarop jij denkt dat je het best op vooruit gaat, of het nu in de zin is van kracht of qua spiermassa maakt dan verder niet uit:)

Omdat het een variant is op de normale dumbbell row die ik van Oma heb geleerd en daar geen ''officiële'' naam voor bestaat. Echter kijken de meeste hier in me log puur naar het gewicht maar als je hun eigen fysieks ziet vraag je af of ze wel trainen. Tevens heb ik ook niet echt zin om steeds te reageren waarom ik bij sommige oefeningen minder gewicht gebruik, mind-muscle-connectie is belangrijker imo.
Ik voel me aangesproken :sad:

Waar is die foto??? :mad::eek:

En fy met jouw eten! :mad:

De vraag is vaak wanneer een oefening wel of niet goed uitgevoerd word. Er zijn een heleboel variaties en iedereen voert zelfs die variaties op hun eigen manier uit. Belangrijkste is in ieder geval dat jij je goed voelt bij de oefening en het gewicht hanteert waarop jij denkt dat je het best op vooruit gaat, of het nu in de zin is van kracht of qua spiermassa maakt dan verder niet uit:)

Dit dus of
Waar het mij omgaat dat ik regelmatig de kreet goede uitvoering langs zie komen terwijl er onder die naam diverse manieren gegooid kunnen worden.

Zoals ik al meerdere malen (niet alleen in dit topic) heb aangegeven is dat onder een goede manier de uitvoering verstaan wordt die het meeste oplevert. Elke uitvoering die minder oplevert is de verkeerde manier.

De goede manier hoeft dus niet perse de strikte manier te zijn (nog zo'n kreet waar van alles onder verstaan kan worden, maar laten we het voor deze discussie maar op "zonder gebruik van spieren die we niet willen trainen" houden).

Los betekend dat je het op de manier doet waarbij je je lichaam niet in een bepaalde positie dwingt, maar die natuurlijk aanvoelt en je daarbij ook nog in staat stelt de spier over de gehele bewegingbaan maximaal te belasten.

Even weer die curl als voorbeeld.

Waarom een licht gewicht nemen wat je op een "strikte" manier door het dode punt heen krijg maar waarvan je weet dat het dan de rest van de ROM te licht is? Waarom dan niet een iets zwaarder gewicht nemen, wat je met een beetje "hulp" wel door dat dode punt krijgt en waarmee je de rest van de ROM ook goed belast?

Waarom je bovenarmen angstvallig langs je bovenlichaam houden als je weet dat de biceps een bi-articulaire spier is die ook vanaf de schouder verkort wordt.

Doe je het bovenstaande omdat ......... zegt dat dat de "strikte" manier is????? Of omdat het productiever is?????

Goeie training bro! :heart: ;)

En dat eten altijd brrr....zit je dan met je tupperware bakje met rijst/kip:(:o

• #2.140
cutten in januari, never.

dat trainen we er wel vanaf :D :D

trennen we er vanaf :trollfacex:
Cutten in de winter, welke hoom komt op dat achterlijke idee, arnodsi
:trollface:

Tren hard, eat clen, dat is mijn motto brah:D

3XL, wandelende encyclopedie:thumbs:

Goeie training bro! :heart: ;)

En dat eten altijd brrr....zit je dan met je tupperware bakje met rijst/kip:(:o

Thnx bro. Was seri een goeie training, vooral die yates row! Die doe ik niet vaak maar die trekken zo erg in mijn lats damn. Echt een aanrader!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven