Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet ik:kiss:

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Perfectie!! Motivation pica

ibz1wx.jpg

Je houd zo te zien idd meer vocht vast :p

Succes. Uiteraard lees ik elke dag mee! Test deze week gestart? Vanwaar de korte off periode?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.084
Bij jouw lengte ben je dan een ****ing beer. Maatje van me heeft zo ongeveer die stats bij procent of 12/13.
100kg op 8% lijkt me wel een mooi streef doel om te behalen binnen enkele jaren!

Je houd zo te zien idd meer vocht vast :p

Succes. Uiteraard lees ik elke dag mee! Test deze week gestart? Vanwaar de korte off periode?
Binnen korte tijd zal ik sowieso wel weer met een bolle kop rondlopen ben ik bang lol.

Waarom zo kort off? Tja, moet toch groeien he :cool:

100kg @ 8% bij 1.80m zal dat natty haalbaar zijn..:trollface:

• #2.089
Werkt ijs srs goed als pwo?

100 kgbij 8%?
Dat sta jij toch al Pleister?

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Niks beters dan ijs als pwo :)

• #2.093
100 kgbij 8%?
Dat sta jij toch al Pleister?

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Niks beters dan ijs als pwo :)

Was dat maar zo, zou ik zo voor tekenen! Maar als ik 100kg op 8% zou staan zou ik me waarschijnlijk alsnog klein voelen:o

ijs ruled:cool:

Klopt, voel ik me nog bij 110, daarommaar op naar de 120k :) dbol and B&J gaan de trick doen :)

robbie ging mij vroeger wijs maken toen ik nog geen verstand van trainen had dat hij natty was.

:(:(

OT:
Zodalijk rug/biceps trainen! Maar dat kan niet zonder een goeie preworkout meal natuurlijk:D
2q1ihaa.jpg
Succes met de training Pleister! Dat zijn nog eens pre-workout meals...heb je de assault of andere pre-workout er doorheen geroerd?

Assault + vanile ijs, dat moet wel een hele zoete smaak vanile worden dan.
Pleister, karma als je het probeert + pics!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven