Bij jouw lengte ben je dan een ****ing beer. Maatje van me heeft zo ongeveer die stats bij procent of 12/13.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij jouw lengte ben je dan een ****ing beer. Maatje van me heeft zo ongeveer die stats bij procent of 12/13.

Weet ik
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------
Perfectie!! Motivation pica
![]()

100kg op 8% lijkt me wel een mooi streef doel om te behalen binnen enkele jaren!Bij jouw lengte ben je dan een ****ing beer. Maatje van me heeft zo ongeveer die stats bij procent of 12/13.
Binnen korte tijd zal ik sowieso wel weer met een bolle kop rondlopen ben ik bang lol.Je houd zo te zien idd meer vocht vast
Succes. Uiteraard lees ik elke dag mee! Test deze week gestart? Vanwaar de korte off periode?

Dan stond jij vast voor me in de rij bij het uitdelen van de genen...Easy. op mn top was ik 135 @ 8.7% bij 1.93m, True natty.

Dan stond jij vast voor me in de rij bij het uitdelen van de genen...
Toen ik aan de beurt was kon ik enkel nog kiezen uit endo of ecto..![]()
i'm god.
Makkie bro, makkie

Een echte nattyEasy. op mn top was ik 135 @ 8.7% bij 1.93m, True natty.

100 kgbij 8%?
Dat sta jij toch al Pleister?
---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------
Niks beters dan ijs als pwo![]()

Klopt, voel ik me nog bij 110, daarommaar op naar de 120kdbol and B&J gaan de trick doen
![]()
robbie ging mij vroeger wijs maken toen ik nog geen verstand van trainen had dat hij natty was.
![]()
Ja maar Robbie is ook een true natty natty bodybuilda

Succes met de training Pleister! Dat zijn nog eens pre-workout meals...heb je de assault of andere pre-workout er doorheen geroerd?OT:
Zodalijk rug/biceps trainen! Maar dat kan niet zonder een goeie preworkout meal natuurlijk
![]()