Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Succes met de training Pleister! Dat zijn nog eens pre-workout meals...heb je de assault of andere pre-workout er doorheen geroerd?
Goeie preworkout meal toch:cool:

Lol nee die had ik gewoon 30 minuutjes voor me training:D

Assault + vanile ijs, dat moet wel een hele zoete smaak vanile worden dan.
Pleister, karma als je het probeert + pics!

Zonde van het ijs;)

OT:

Training van zojuist brada's:cool:

Yates barbell row
60kg x15
70kg x10
80kg x6
60kg x10

Dumbbell row one hand
22kg x15
22kg x12
22kg x10
18kg x15

BW hyperextensions
BW x12
BW x9
BW x6 (verzuurdddd)

BW pull-ups
BW x10
BW x7
BW x6

Cable pulldown underhand grip
45kg x15
50kg x12
50kg x10
40kg x15

Cable pull-overs
40kg x15
35kg x15

Barbell curls
30kg x15
35kg x12
40kg x10
30kg x10

Incline bench dumbbell curls
10kg x12
10kg x10
8kg x10
6kg x10

Dumbbell hammer curls
12kg x12
12kg x10
10kg x12

Standing calf raises
140kg x15
140kg x12
130kg x15
130kg x12
110kg x15

Seated calf raises
40kg x15
40kg x15
35kg x15
35kg x12

Post work out meal:)
2vjr5f8.jpg

fuark chille pwo

• #2.103
Jaloers op je pwo!
Voor mij ook biceps/rug 1 van de leukste spiergroepen om te trainen vind ik altijd

Lekkere train, maar waarom is die db row zo laag?

Waarom is alles zo laag?

:trollface:

Hoor ik wel vaker mensen over zeuren, pleister is een BBer, wat dus betekent dat laag en strict efficienter is dan zwaar, mind-muscle connection. Hij kan ongetwijfeld veel liften denk ik, maar daar heeft hij weinig aan als zijn ambities richting het podium zijn.

Hoor ik wel vaker mensen over zeuren, pleister is een BBer, wat dus betekent dat laag en strict efficienter is dan zwaar, mind-muscle connection. Hij kan ongetwijfeld veel liften denk ik, maar daar heeft hij weinig aan als zijn ambities richting het podium zijn.

Bedankt voor je serieuze reactie op mijn vraag.

Epic Post work out meal! Ben jij trouwens niet heel veel geld kwijt aan junkfood? Zie je altijd subway, macdonalds en andere zooi eten.

Nice train brah!

• #2.113
Jaloers op je pwo!
Voor mij ook biceps/rug 1 van de leukste spiergroepen om te trainen vind ik altijd
Vind ik zelf ook:D

Lekkere train, maar waarom is die db row zo laag?
Omdat het een variant is op de normale dumbbell row die ik van Oma heb geleerd en daar geen ''officiële'' naam voor bestaat. Echter kijken de meeste hier in me log puur naar het gewicht maar als je hun eigen fysieks ziet vraag je af of ze wel trainen. Tevens heb ik ook niet echt zin om steeds te reageren waarom ik bij sommige oefeningen minder gewicht gebruik, mind-muscle-connectie is belangrijker imo.

+1

Epic Post work out meal! Ben jij trouwens niet heel veel geld kwijt aan junkfood? Zie je altijd subway, macdonalds en andere zooi eten.
Ik zou het goedkoper kunnen houden inderdaad maar dan word het eten ook minder lekker, i love food:heart:

Thnx bro!

OT:
Meal 3 van zojuist:
Kant en klare lasagna 400gr
Oh Yeah Protein bars 2st
15o83ma.jpg

Je eet wel veel troep man hoe blijf je zo droog

mirin

• #2.115
Niks tegen lasagna!

Troep? Je bepaalt zelf welke voeding troep is. Dit blijft gewoon in mijn macro's en mijn dieet is gebaseerd op IIFYM en wanneer je het goed uitvoert werkt dat bro

True, ik ben een strongman dus heb er nog weinig verstand van. Ga nu weer iets meer BB kant op dus heb nog wel wat te leren:).

• #2.118
Strongman? Dan ga je me niet vertellen dat je nooit lasagna eet:p

Op het moment 'weinig rommel'. Maar natuurlijk veel shit, lasagne/chocomel alles eigenlijk gegeten. Maar dacht niet dat het in een BB dieet zou kunnen(op jouw vetpercentage), en in een massa kuur.

Op het moment 'weinig rommel'. Maar natuurlijk veel shit, lasagne/chocomel alles eigenlijk gegeten. Maar dacht niet dat het in een BB dieet zou kunnen(op jouw vetpercentage), en in een massa kuur.

Op zijn VP ( als ie nog op 6 staat ) kan het juist beter dan wanneer je al op 15 staat. Op 15 % hoef je echt niet elke dag een gigantisch wisselende zoutinname te hebben bijv. ( ik iig op 12 al niet meer ). Word je zo vochtig als de pest haha.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven