MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zwart/wit pic is nice :thumb:
Succes bij doc.

Die tanktop lijkt echt een kindermaatje over die borst van jou :o

Moest wel lachen om de "Hammer Strength shoulder press reverse seated overhead extension cable"

Maar dat zal wel mijn rare humor zijn.. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265
Zwart/wit pic is nice :thumb:
Succes bij doc.
Thnx bro!

Die tanktop lijkt echt een kindermaatje over die borst van jou :o

Moest wel lachen om de "Hammer Strength shoulder press reverse seated overhead extension cable"

Maar dat zal wel mijn rare humor zijn.. :roflol:
Ik koop me tanktops meestal maatje te klein zodat ik breder lijk, true story. Dat shirtje is maatje S :trollface:

En die laatste paar woorden staan niet in mijn training dus die snap ik ff niet:p

Poni vind je wel Team waardig, ze eist altijd caps bij atleten :cool:
Nice:D. Team Poni vind ik sowieso een stoere naam dus daar wil ik graag bij natuurlijk:cool:

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ben nu trouwens aant wachten bij de dokter. Hoezo lopen die afspraken altijd uit? Ze is nu al gvd 3 min te laat:mad:

een S? you serious? Ik heb dezelfde, maar dan in maat xxl:(

Borst knalt er echt uit maat! goeie pica's

Nice pics, flinke volume workout.

buikspierapparaatje op de achtergrond :roflol:

Ja Pleister is niet voor niks de mooiste jongen van NL :D

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Nice:D. Team Poni vind ik sowieso een stoere naam dus daar wil ik graag bij natuurlijk:cool:

Ben nu trouwens aant wachten bij de dokter. Hoezo lopen die afspraken altijd uit? Ze is nu al gvd 3 min te laat:mad:

Klopt :cool: van de zomer gaat Poni ook in LA meedoen aan een bikini wedstrijd, dus daarmee word iedereen in het team gelijk een ster :)

Misschien moest de arts eerst poepen?

• #2.270
een S? you serious? Ik heb dezelfde, maar dan in maat xxl:(

Borst knalt er echt uit maat! goeie pica's
Bodybuilding is een sport van optische illusie:D

buikspierapparaatje op de achtergrond :roflol:
Hardcore of niet?:cool:

Nice pics, flinke volume workout.
Thnx bro!

Klopt :cool: van de zomer gaat Poni ook in LA meedoen aan een bikini wedstrijd, dus daarmee word iedereen in het team gelijk een ster :)

True dat:D
Wedstrijd in LA? Nice! Ik wil mee:o
Ja waarschijnlijk wel moest in totaal half uurtje wachten lol.

In ieder geval broski's, mijn dokter heeft me dus doorgestuurd naar de eerste hulp en wilt dat er een echo word gemaakt van mijn rechterbovenbeen omdat hij niet direct durfde te zeggen wat er aan de hand was. Ga vanavond ff erheen, ben benieuwd wat eruit komt:(

Kost dat niet superveel poen om een westrijd in het buitenland te draaien ? Ik vraag me echt af wat daar interessant aan is als er niemand je tickets vergoed.

Goodluck met de echo, hopelijk valt het mee!

True dat:D
Wedstrijd in LA? Nice! Ik wil mee:o
Ja waarschijnlijk wel moest in totaal half uurtje wachten lol.

In ieder geval broski's, mijn dokter heeft me dus doorgestuurd naar de eerste hulp en wilt dat er een echo word gemaakt van mijn rechterbovenbeen omdat hij niet direct durfde te zeggen wat er aan de hand was. Ga vanavond ff erheen, ben benieuwd wat eruit komt:(

Ja ga je ook meedoen dan? :D

Sterkte man!

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Kost dat niet superveel poen om een westrijd in het buitenland te draaien ? Ik vraag me echt af wat daar interessant aan is als er niemand je tickets vergoed.

Gewoon gelijk een vakantie van maken, en idd als iemand het vergoed is dat het beste.Dus dat gebeurd ook :cool:

Sterkte man!

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Gewoon gelijk een vakantie van maken, en idd als iemand het vergoed is dat het beste.Dus dat gebeurd ook :cool:

Ik wil ook zon sponsor !

Staat er weel lekker bij Pleister! vooral die side pose vind ik zwaar bruut!

Je borst oogt daar zwaar massief en dik:thumbs:

• #2.277
Dankjewel Kim:)

Goodluck met de echo, hopelijk valt het mee!
Ik ga zodalijk, ben zeer benieuwd. Alhoewel ik persoonlijk denk dat het niks ernstigs is

Sterkte man!

Meedoen? Ik kijk liever met wat frietjes erbij:cool:

Wie vergoed het dan?

+1 me too

Staat er weel lekker bij Pleister! vooral die side pose vind ik zwaar bruut!

Je borst oogt daar zwaar massief en dik:thumbs:
Thnx bro! Side pose kom ik inderdaad wel goed uit. Was wel erg lastig om foto's te maken aangezien de flitser uit moest omdat die anders weerkaatste in de spiegel, ik kreeg de hele tijd van die wazige foto's lol

Meedoen? Ik kijk liever met wat frietjes erbij:cool:

Wie vergoed het dan?

+1 me too

Frietjes?Als je daar bent eet je geen frietjes hoor, er is veel meer lekkers :cool:

Al is het nog wel even afwachten hoor, zitten altijd paar haken en ogen aan ;)

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Goed je best doen, wedstrijden doen en goed scoren, je hoeft niet eens altijd te winnen om een goeie sponsor te krijgen :cool:

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Pak mij en pleister eens mee :D wij zullen wel je bagage dragen en als bodyguard spelen.
Gewoon tegen je sponsor zeggen dat het echt belangrijk is om een goed team op zak te hebben.

Was wel erg lastig om foto's te maken aangezien de flitser uit moest omdat die anders weerkaatste in de spiegel, ik kreeg de hele tijd van die wazige foto's lol
Herkenbaar..ik ben altijd veel te shakie om een goede swelfie te maken..:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven