- Waardering
- 4.424
Is eigenlijk het boks gedeelte en niet de ''echte'' gym

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is eigenlijk het boks gedeelte en niet de ''echte'' gym![]()

Thnx bro!
Ik koop me tanktops meestal maatje te klein zodat ik breder lijk, true story. Dat shirtje is maatje SDie tanktop lijkt echt een kindermaatje over die borst van jou
Moest wel lachen om de "Hammer Strength shoulder press reverse seated overhead extension cable"
Maar dat zal wel mijn rare humor zijn..![]()

NicePoni vind je wel Team waardig, ze eist altijd caps bij atleten![]()
. Team Poni vind ik sowieso een stoere naam dus daar wil ik graag bij natuurlijk

Nice. Team Poni vind ik sowieso een stoere naam dus daar wil ik graag bij natuurlijk
Ben nu trouwens aant wachten bij de dokter. Hoezo lopen die afspraken altijd uit? Ze is nu al gvd 3 min te laat![]()
van de zomer gaat Poni ook in LA meedoen aan een bikini wedstrijd, dus daarmee word iedereen in het team gelijk een ster 
Bodybuilding is een sport van optische illusieeen S? you serious? Ik heb dezelfde, maar dan in maat xxl
Borst knalt er echt uit maat! goeie pica's

Hardcore of niet?

Thnx bro!
Ja Pleister is niet voor niks de mooiste jongen van NL
Kloptvan de zomer gaat Poni ook in LA meedoen aan een bikini wedstrijd, dus daarmee word iedereen in het team gelijk een ster
Misschien moest de arts eerst poepen?

True dat
Wedstrijd in LA? Nice! Ik wil mee
Ja waarschijnlijk wel moest in totaal half uurtje wachten lol.
In ieder geval broski's, mijn dokter heeft me dus doorgestuurd naar de eerste hulp en wilt dat er een echo word gemaakt van mijn rechterbovenbeen omdat hij niet direct durfde te zeggen wat er aan de hand was. Ga vanavond ff erheen, ben benieuwd wat eruit komt![]()

Kost dat niet superveel poen om een westrijd in het buitenland te draaien ? Ik vraag me echt af wat daar interessant aan is als er niemand je tickets vergoed.

Ja ga je ook meedoen dan?
Sterkte man!
---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
Gewoon gelijk een vakantie van maken, en idd als iemand het vergoed is dat het beste.Dus dat gebeurd ook![]()
Dankjewel Kim

Ik ga zodalijk, ben zeer benieuwd. Alhoewel ik persoonlijk denk dat het niks ernstigs is
Meedoen? Ik kijk liever met wat frietjes erbijJa ga je ook meedoen dan?
Sterkte man!
Gewoon gelijk een vakantie van maken, en idd als iemand het vergoed is dat het beste.Dus dat gebeurd ook![]()

+1 me too
Thnx bro! Side pose kom ik inderdaad wel goed uit. Was wel erg lastig om foto's te maken aangezien de flitser uit moest omdat die anders weerkaatste in de spiegel, ik kreeg de hele tijd van die wazige foto's lolStaat er weel lekker bij Pleister! vooral die side pose vind ik zwaar bruut!
Je borst oogt daar zwaar massief en dik![]()
Meedoen? Ik kijk liever met wat frietjes erbij
Wie vergoed het dan?
+1 me too

Ja Pleister is niet voor niks de mooiste jongen van NL
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------
Kloptvan de zomer gaat Poni ook in LA meedoen aan een bikini wedstrijd, dus daarmee word iedereen in het team gelijk een ster
Misschien moest de arts eerst poepen?
wij zullen wel je bagage dragen en als bodyguard spelen.Herkenbaar..ik ben altijd veel te shakie om een goede swelfie te maken..Was wel erg lastig om foto's te maken aangezien de flitser uit moest omdat die anders weerkaatste in de spiegel, ik kreeg de hele tijd van die wazige foto's lol