- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
C4 is wat hoog gedoseerd imo, waardoor je gedachten wat afdwalen na je training.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thank ya!
C4 is wat hoog gedoseerd imo, waardoor je gedachten wat afdwalen na je training.

Squatten? Wat is deze Robbie
Nee ben wat drukker met werk laatste dagen dus heb iets minder tijd om te loggen![]()

Soort beweging die lijkt op wanneer je op de pot gaat zitten om te schijten, alleen dan moet je indenken dat het potje weg is en je in een gat in de grond moet schijten.
Let wel op dat je bij deze oefening je broek aanhoud, en je hebt een stang met gewichten aan beide zijdes die op bovenkant rug legt, of iets lager, is maar wat je fijner vind.
Werk?Members van Team Poni werken niet, zijn fulltime atleet![]()
Ooh die oefening. Ja die heb ik ooit eens gedaan maar ik had de dag erna spierpijn in me benen en dat vind ik maar een raar gevoel dus heb die oefening erna niet meer gedaanSoort beweging die lijkt op wanneer je op de pot gaat zitten om te schijten, alleen dan moet je indenken dat het potje weg is en je in een gat in de grond moet schijten.
Let wel op dat je bij deze oefening je broek aanhoud, en je hebt een stang met gewichten aan beide zijdes die op bovenkant rug legt, of iets lager, is maar wat je fijner vind.
Werk?Members van Team Poni werken niet, zijn fulltime atleet![]()

Was ik goed in vroeger

Ooh die oefening. Ja die heb ik ooit eens gedaan maar ik had de dag erna spierpijn in me benen en dat vind ik maar een raar gevoel dus heb die oefening erna niet meer gedaan
Als ik net zo'n sponsor krijg als Anne vind ik het goed
Was ik goed in vroeger![]()

Morgen pas haha

Dan doe ik extra me bestOh oke, naja je hebt geprobeerd, dat is al voldoende
Nee die krijg je niet, pas al je goed scoort op de Enercup![]()

Was dat maar zo
. Ik ga de -90 klasse doen bro-90 is meestal wel zware klasse idddenk de zwaarste klasse
-90
als hij slim is cut hij beetje hard door en doet hij -80![]()
, maar -80kg zal ik niet halen denk ikEcto 4 life helaas

doet zij 
Ga ook maar eens volgen3 dagen over gedaan om alles door te spitten
![]()