Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Wat ben je stil Pleister?
Heb je gesquat :)

Squatten? Wat is deze Robbie

Nee ben wat drukker met werk laatste dagen dus heb iets minder tijd om te loggen:(

Soort beweging die lijkt op wanneer je op de pot gaat zitten om te schijten, alleen dan moet je indenken dat het potje weg is en je in een gat in de grond moet schijten.
Let wel op dat je bij deze oefening je broek aanhoud, en je hebt een stang met gewichten aan beide zijdes die op bovenkant rug legt, of iets lager, is maar wat je fijner vind.

Werk?Members van Team Poni werken niet, zijn fulltime atleet :mad:

Soort beweging die lijkt op wanneer je op de pot gaat zitten om te schijten, alleen dan moet je indenken dat het potje weg is en je in een gat in de grond moet schijten.
Let wel op dat je bij deze oefening je broek aanhoud, en je hebt een stang met gewichten aan beide zijdes die op bovenkant rug legt, of iets lager, is maar wat je fijner vind.

spijkerpoepen?

• #2.387

Ooh die oefening. Ja die heb ik ooit eens gedaan maar ik had de dag erna spierpijn in me benen en dat vind ik maar een raar gevoel dus heb die oefening erna niet meer gedaan

Als ik net zo'n sponsor krijg als Anne vind ik het goed:D

Was ik goed in vroeger:cool:

deze man rookt alleen nog shisha

Ooh die oefening. Ja die heb ik ooit eens gedaan maar ik had de dag erna spierpijn in me benen en dat vind ik maar een raar gevoel dus heb die oefening erna niet meer gedaan

Als ik net zo'n sponsor krijg als Anne vind ik het goed:D

Was ik goed in vroeger:cool:

Oh oke, naja je hebt geprobeerd, dat is al voldoende :cool:

Nee die krijg je niet, pas al je goed scoort op de Enercup :D

ben je nou ingedeeld bij de junioren?

Cut? Moet ie voor bulken man, ecto dat het is! ;)

-80 dan blijft er niks over man...:cool:

• #2.397
junioren kan ook heel zwaar zijn ;)

vooral als 1 mayb mee ga doen. Zal in de gaten houden

Ga ook maar eens volgen :) 3 dagen over gedaan om alles door te spitten :D:popcorn:

Morgen pas haha:D

Dan doe ik extra me best:cool:

Goed zo, tot die tijd ben je alleen maar een team member....overigens bepaal ik dat niet hoor :( doet zij :cool:

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Ga ook maar eens volgen :) 3 dagen over gedaan om alles door te spitten :D:popcorn:

Meen je dit echt srs??Ga je echt dit topic gedoe van Pleister volgen?:eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven