Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
junioren kan ook heel zwaar zijn ;)

vooral als 1 mayb mee ga doen. Zal in de gaten houden
Soms is junioren nog zwaarder dan sommige gewichtsklasse idd.
Wie doet er misschien mee dan?

Ga ook maar eens volgen :) 3 dagen over gedaan om alles door te spitten :D:popcorn:
Heb je seri alle pagina's doorgelezen? Respect:p. Geeft me overigens wel motivatie om te loggen lol.

Leuk dat je volgt btw!:D

Goed zo, tot die tijd ben je alleen maar een team member....overigens bepaal ik dat niet hoor :( doet zij :cool:

Meen je dit echt srs??Ga je echt dit topic gedoe van Pleister volgen?:eek:
Bepaalt zij of ik gesponsord word? Dan doe ma een goed woordje voor me:cool:

Tuurlijk volgt Mathijsimo me, vind jij me niet interessant dan???

Klopt hehe, rustig op werk :D

Wat me wel opvalt is dat je niet zo heel zwaar traint, terwijl je er nog wel e.e.a. ingooit. (bij mij het tegenovergestelde) ... alleen jij bent weer stuk groter in verhouding... doe ik dan toch iets verkeerd!:treuren:

Bepaalt zij of ik gesponsord word? Dan doe ma een goed woordje voor me:cool:

Tuurlijk volgt Mathijsimo me, vind jij me niet interessant dan???

Ze gaf alleen als antwoord "Jongetje heeft pet....leuk....moet alleen groeien...punt" dat is erg positief hoor :cool:

Interessant?Nee dat niet, maar ik vind je wel heel mooi en dat maakt alles weer goed :)

Goed zo, tot die tijd ben je alleen maar een team member....overigens bepaal ik dat niet hoor :( doet zij :cool:

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Meen je dit echt srs??Ga je echt dit topic gedoe van Pleister volgen?:eek:

Wel interressant hoe hij dat IIFYM toepast pre contest en dan nog zo'n prestatie neerzet... voor mij een excuus om wat lossen in mijn dieet te zitten :D

210738_v0_600x.jpg

Goede training Pleister...

Pleister is gestopt met trainen bro.. al een week ofzo:S:(

• #2.410
Sorry boys heb weinig tijd om te loggen en eerlijk gezegt ook niet zoveel zin erin.

Training gaat goed maar dieet gaat k*t. Heb weinig motivatie om strict te eten en zit iedere dag op een kleine 5000 calorieën waarvan zeker 2000/3000 calorieën snoep/pizza/mcdonalds enz is.

Updates komen wel maar doe ik wanneer ik iets meer tijd heb:)

haha lekker bunkeren mattie. Hoeveel % sta je ongeveer??

• #2.412
Weet niet bro, niet zo droog als paar weken terug in ieder geval lol. Update pic doe ik ergens deze week!

Op naar de 100 kg bro:p

lol dreamerbulk

PLeister...denk aan het cutten wat hierna komen gaat..:rolleyes:

Voordat je je bf weer oeveloos laat oplopen..

Is je gejunk en geen zin om te loggen overigens te wijten aan het feit dat je on bent?

Soms moet je je even laten gaan, als je eenmaal weer in de "flow" zit komt het wel weer goed. :)

deca + junk = dikke pleister

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven